Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسیاری از افراد، پس از خرید سرفیس پرو ۷ یا دیگر محصولات برند سرفیس تلاش دارند تا روش‌های درست برای کار با آن را بدانند. در این مطلب شیوه‌ی درست راه‌اندازی، استفاده و نگهداری از این کامپیوترهای قدرتمند را بررسی خواهیم کرد.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام مای سرفیس، سرفیس پرو ۷ جدیدترین کامپیوتر همراه شرکت مایکروسافت است که با نسل جدید پردازنده‌های شرکت اینتل آماده تولید و عرضه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنچه باعث می‌شود تا بسیاری از افراد نظیر دانشجویان، مهندسین و طراحان کامپیوترهای سرفیس را برای کارهای خود انتخاب کنند، قدرت بسیار زیاد آن در کنار قابلیت حمل آسان آن به صورت روزمره است.

اگر شما نیز تمایل به خرید سرفیس دارید، می‌توانید به وب سایت «مای سرفیس» سر زده و در کنار بررسی محصولات مختلف، اقدام به انتخاب و ثبت سفارش محصول مورد نظر خود کنید. «مای سرفیس» مرکز خرید تمامی محصولات سرفیس و لوازم جانبی آن به صورت اینترنتی از سراسر ایران است.

سرفیس پرو هرچند در ابعادی شبیه به تبلت‌های ۱۳ اینچی موجود در بازار ساخته شده، اما امکان اجرای سیستم عامل ویندوز ۱۰ را با تمامی قابلیت‌ها و امکانات مشابه با لپ‌تاپ‌ها فراهم می‌کند.

تمامی نرم افزارهای کاربردی و حرفه‌ای شامل بسته نرم افزاری «آفیس»، «اتوکد»، «فتوشاپ» و «ادوبی پریمیر» به سادگی در این کامپیوترهای کوچک قابل اجرا هستند و همین موضوع نیز عامل اصلی تمایل بسیاری از افراد حرفه‌ای برای خرید سرفیس است.

در این میان، راه‌اندازی، استفاده و نگهداری از این محصولات به دلیل قابلیت حمل زیاد آن‌ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. اگر شما نیز تصمیم به خرید کامپیوترهای سرفیس گرفته‌اید، بهتر است پیش از اقدام به انجام هر کاری، ابتدا روش درست راه اندازی این محصولات را مطالعه کنید.

برای راه‌اندازی اولیه سرفیس چه کاری باید انجام شود؟

راه‌اندازی اولیه سرفیس در تمامی مدل‌ها، بسیار آسان است. در حقیقت شرکت مایکروسافت در راه‌اندازی و استفاده از این دستگاه تلاش کرده تا ساده‌ترین شیوه‌های ممکن را توسعه دهد تا تجربه‌ای خوب برای کار با این محصولات ایجاد شود.

 اگر به تازگی اقدام به خرید سرفیس پرو ۷ یا دیگر مدل‌های جدید کامپیوترهای شرکت مایکروسافت کرده‌اید، کافی است دستگاه را با دقت هر چه تمام‌تر از جعبه بیرون بیاورید و به سادگی با فشردن دکمه Power آن را روشن کنید.

پس از انجام این کار، دستگاه شما روشن می‌شود و وارد مراحل اولیه راه‌اندازی سیستم عامل ویندوز ۱۰ خواهد شد؛ در این مرحله کافی است تنظیمات مورد نظر خود که شامل انتخاب زبان، تنظیم نام کاربری، رمز عبور، روند حفظ حریم خصوصی سیستم عامل هستند را به ترتیب انجام دهید تا دستگاه آماده اجرا تمامی کارهای مورد نظر شما باشد.

پس از راه اندازی اولیه و نصب نرم افزارهای مورد نظیر، برای راه‌اندازی‌های بعدی نیازی به انجام فرایند پیچیده برای دسترسی به سیستم عامل و نرم افزارهای نصب شده در دستگاه ندارید؛ چرا که تمامی کامپیوترهای مدرن شرکت مایکروسافت با سیستم ذخیره سازی SSD تولید شده‌اند که به لطف آن، سرعت آماده شدن آن‌ها بسیار بالا است.

افزایش عمر باتری سرفیس پرو ۷

مایکروسافت اعلام کرده که عمر باتری سرفیس پرو ۷ در شرایط آزمایشگاهی برابر با ۱۰.۵ ساعت است. این موضوع به‌منزله آن است که اگر با شارژ ۱۰۰ درصد اقدام به استفاده از سرفیس با نور پس زمینه ۵۰ درصد شود و تنها نرم افزارهای معمول اجرا شوند، عمر باتری دستگاه به ۱۰ ساعت و سی دقیقه خواهد رسید.

البته عمر باتری سرفیس بسته به نوع و شیوه استفاده معمولاً متفاوت است؛ اگر از نرم افزارهای حرفه‌ای نظیر فتوشاپ، اتوکد یا MATLAB در سرفیس‌ها استفاده کنید، قطعاً مصرف انرژی دستگاه افزایش و به دنبال آن عمر باتری نیز کاهش خواهد یافت.

با توجه به این موضوع توصیه می‌شود تا در زمان استفاده از نرم افزارهای حرفه‌ای، حتماً شارژر را به دستگاه خود متصل نگه دارید.

نکته مهم دیگر این است که برخلاف دیدگاه عموم، اتصال طولانی مدت شارژر به دستگاه باعث کاهش عمر مفید باتری نمی‌شود و برعکس باعث می‌شود تا با کاهش سیکل شارژ و دشارژ، عمر مفید باتری نیز افزایش پیدا کند.

نگهداری از سرفیس

اگر دستگاه‌هایی نظیر سرفیس را خریداری کرده‌اید، باید به یاد داشته باشید که این دستگاه‌ها نیاز به مراقبت ویژه‌ای دارند، بدنه و بخش نمایشگر سرفیس‌ها باید در برابر ضربات و خط و خش‌ها مصون باشند. همین موضوع باعث می‌شود تا استفاده از لوازم جانبی مهمی نظیر کیس‌های نگه‌دارنده و محافظ برای استفاده روزمره از سرفیس ضروری باشد.

نتیجه‌گیری

کامپیوترهای مایکروسافت، در کنار قابلیت حمل بسیار بالا و قدرت سخت افزاری مناسب خود، گزینه‌هایی ایده‌آل برای افرادی به حساب می‌آیند که نیاز همیشگی به همراه داشتن یک کامپیوتر دارند.

این محصولات از طرفی همانند یک لپ تاپ کارها را انجام می‌دهند و در عین حال ابعادی مشابه با یک تبلت دارند. با این وجود همراه داشتن همیشگی سرفیس نیاز به مراقبت‌های ویژه و رعایت نکاتی خاص دارد تا عمر مفید دستگاه‌ها به شکلی ویژه افزایش پیدا کند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خرید سرفیس پرو ۷ شرکت مایکروسافت نرم افزارهای سرفیس پرو ۷ خرید سرفیس سیستم عامل عمر باتری حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۸۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی چهارمین دستگاه دیالیز بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه

فرامرز دهمرده رئیس بیمارستان دارالشفاء میرجاوه گفت:  این دستگاه از نوع ATF و کاملا ایرانی است که توانایی پاسخگویی کامل به بیماران دیالیزی شهرستان را داراست و بیماران دیگر نیازی به مراجعه به سایر شهرستان‌ها ندارند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ناحیه صنعتی ‌در «جویم» فارس احداث می‌شود
  • نکات مهم قبل از انتخاب و خرید بهترین باربیکیوها
  • افتتاح هفتمین خانه هلال شهرستان دنا
  • راه‌اندازی یک دستگاه ام.آر.آی نسل جدید در مجتمع درمانی امام رضا (ع) کرمانشاه
  • دستگاه ام.آر.آی نسل جدید در مجتمع درمانی امام رضا (ع) کرمانشاه
  • نکات مهم در خرید و استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • راه اندازی چهارمین دستگاه دیالیز بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه
  • خرید دو دستگاه کامیون برای شهرداری شهرکرد
  • ۴۱ مرکز خرید گندم در اردبیل راه‌اندازی شد