Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین ؛ مدیرعامل بانک اقتصادنوین در تشریح عملکرد این بانک در سال 1399 گفت: بانک اقتصادنوین در راستای همگامی و همسویی با سیاست‌های کلان اقتصادی و تحقق شعار جهش تولید با به‌کارگیری تمام توان و ظرفیت خود سعی کرده تا با تمرکز بر تامین مالی صنایع پیشران، استراتژیک و ارزآور رسالت خود را در خنثی‌سازی اثرات جنگ اقتصادی و تاب‌آوری در شرایط تحریمی به‌جا آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا بلگوری با اشاره به عزم این بانک برای نقش‌آفرینی در توسعه اقتصادی کشور، افزود: بانک اقتصادنوین امسال به پشتوانه اعتماد مشتریان رشد درخشانی در منابع داشت و در پاسخ به این اعتماد تلاش کرد با تامین مالی پروژه‌ها و طرح‌های ملی و راهبردی رسالت و وظیفه ذاتی خود را به منصه ظهور برساند.

او تسهیلات پرداختی توسط این بانک به بخش‌های مختلف تولیدی و صنعتی تا پایان دی‌ماه 99 را 580 هزار میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: با توجه به هدف اصلی و راهبردی بانک در سال جاری اغلب صنایع کشور را تامین مالی کردیم اما دو صنعت پتروشیمی و خودروسازی در صدر توجه این بانک قرار داشتند.

مدیرعامل بانک اقتصادنوین صنعت پتروشیمی را از جمله صنایع استراتژیک، پیشران، ارزآور و فقرزدا دانست و گفت: نقش مهم صنعت پتروشیمی در خنثی‌سازی تحریم‌ها، اشتغال‌زایی، محرومیت‌زدایی و نیز جلوگیری از خام فروشی که همواره مورد تاکید بوده است، ما را بر آن داشت تا با شناخت بیشتر این صنعت و زنجیره خلق ارزش در آن بتوانیم راهکارهای موثری برای تامین مالی این صنعت ارائه کنیم و در همین راستا این صنعت با 200هزار میلیارد ریال بیشترین سهم در تسهیلات پرداختی این بانک را به خود اختصاص داده است.

بلگوری همچنین صنعت خودرو را دومین صنعت مورد توجه بانک اقتصادنوین اعلام کرد و افزود: هم‌اکنون در صنعت خودروسازی به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم یک‌میلیون نفر مشغول کارند که تامین مالی این صنعت به تداوم اشتغال در کشور کمک می‌کند. از این رو از ابتدای سال جاری تا پایان دی‌ماه سال جاری در مجموع حدود 100هزار میلیارد ریال توسط این بانک به این صنعت پرداخت شده است.

او در پایان به تداوم حمایت از صنایع پیشران و اولویت‌دار به‌عنوان سیاست کلیدی و راهبردی بانک اقتصادنوین در سال 1400 اشاره کرد و گفت: کشورمان ایران برهه حساسی را به لحاظ اقتصادی سپری می‌کند و در چنین شرایطی بانک اقتصادنوین در ایجاد رونق اقتصادی و محدود کردن اثرات تحریم از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌کند.

مهم‌ترین پروژه‌های ملی تامین مالی شده

توسط بانک اقتصادنوین

ردیف نام طرح وضعیت 1 طرح تولید اتیلن گچساران در حال تکمیل 2 تولید کود شیمیایی اوره لردگان بهره‌برداری شده 3 طرح بازیابی اتان پترو پالایش کنگان بهره‌برداری شده 4 توسعه میدان نفتی آذر بهره‌برداری شده 5 تولید اتیلن کنگان در حال تکمیل 6 پالایش سپهر پارسیان در حال تکمیل 7 کارخانه گندله‌سازی به ظرفیت 2.5 میلیون تن در سال در حال تکمیل 8 تولید محصولات دارویی واکسن کرونا در حال تکمیل 9 تولید متانول دهلران در حال تکمیل 10 تولید اتیلن پتروشیمی ایلام بهره‌برداری شده 11 بهسازی و احداث تاسیسات جمع‌آوری گازهای مشعل بیدبلند بهره‌برداری شده 12 کارخانه تولید متانول کیمیای پارس بهره‌برداری شده 13 طرح تولید پلی‌اتیلن سنگین میاندوآب بهره‌برداری شده 14 احداث کارخانه تولید متانول در حال تکمیل 15 پایانه نفتی قشم در حال تکمیل 16 نیروگاه سیکل ترکیبی غدیر انرژی لامرد در حال تکمیل 17 تکمیل کارخانه آلومینیوم جنوب در حال تکمیل 18 تولید لاستیک‌های مصنوعی (ESBR) در حال تکمیل 19 توسعه ترمینال ذخیره‌سازی و مخازن بندر فراسکو عسلویه در حال تکمیل 20 تولید متانول ارین در حال تکمیل 21 احداث نیروگاه‌های تولید برق در حال تکمیل 22 تولید اتیلن و گلایکول پارس در حال تکمیل 23 طرح مجتمع تولید فرمالین، پنتا اریتریتول و استالدهید شهید رسولی در حال تکمیل 24 طرح متانول سبلان در حال تکمیل 25 تولید متانول باختر در حال تکمیل 26 تولید انواع پلی پروپیلن پترو ایرانیان در حال تکمیل 27 تولید ملامینه نگین سنقر در حال تکمیل 28 تامین خوراک از پتروشیمی گچساران پتروشیمی دهدشت در حال تکمیل 29 تولید پلی‌اتیلن سنگین گچساران در حال تکمیل 30 ساخت 49 مخزن نگهداری محصولات شیمیایی عسلویه در حال تکمیل 31 طرح تولید کریستال ملامین لردگان در حال تکمیل 32 احداث مجتمعی پتروشیمی پایین‌دست اتیلن اکساید و واحدهای خالص‌سازی پتروناد در حال تکمیل 33 پروژه تولید متانول دنا در حال تکمیل 34 طرح گندله‌سازی معدنی صنعتی سناباد در حال تکمیل پربیننده ترین کارت ملی جایگزین دفترچه بیمه می‌شود رونمایی پروژه استفاده از موبایل برای تراکنش‌های‌ خرید/ حذف تدریجی استفاده از کارت سقوط ۴۷درصدی صادرات نفتی/ مصرف بخش خصوصی همچنان آب می‌رود حذف نمادین ۴صفر در اسکناس‌های جدید/ آغاز توزیع ایران چک‌های ۱۰۰هزار تومانی ️بیمه تلفن همراه به بازار آمد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بانک اقتصادنوین بانک اقتصادنوین بهره برداری شده تولید متانول حال تکمیل تولید اتیلن تامین مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۸۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد صدرا بستر افزایش همکاری بین دانشگاه و صنعت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، شرکت صنایع غذایی سحر به‌عنوان مجموعه تولیدی محصولات سلامت‌محور با چند دهه سابقه از توان متخصصان و ظرفیت کشور اعم از نیروی جوان به‌خصوص نیروی انسانی ماهر بهره می‌برد.

این مجموعه با اعتقاد به اتصال بین صنعت و دانشگاه در رویداد سه روزه «صدرا» با شعار «صنعت، دانشگاه، راه اشتغال» که به همت دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان برگزار شده؛ شرکت کرده تا زمینه انتقال تجارب از صنعت به دانشگاه و بالعکس در جامعه محقق شود.

مدیر فروش شرکت صنایع‌ غذایی با ابراز خرسندی از حضور در این رویداد علمی به خبرنگار آنا گفت: ما در این شرکت به منظور ارتقای کیفیت محصولات و جذب رضایت مشتریان خود سعی می‌کنیم از پرسنل مجرب و متخصص در واحد‌های طراحی و مهندسی، بازاریابی و برندینگ، واحد استراتژیک و بهبود روش‌ها بهره ببریم.

محمدی با بیان اینکه در همین راستا بهره‌گیری از توان علمی دانشگاه برای کمک به رفع مشکلات و ارائه محصولات کیفی‌تر مدنظر است، افزود: حضور دانشجویان در این واحد تولیدی و بازدید از بخش کنترل کیفی و آزمایشگاهی و آشنایی با ماشین‌آلات صنعتی بخشی از دغدغه‌ها و فعالیت‌های ما بوده است.

‌وی با بیان اینکه حضور دانشجویان به عنوان کارورز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان و آشنایی با مراحل تولید صنایع غذایی یکی از علاقه‌مندی‌های شرکت صنایع غذایی است که در این زمینه نیز ورود داشته است، افزود: استقبال دانشجویان برای برقراری ارتباط با مجموعه تولیدی سحر نیز بسیار خوب بود که از این اتفاق خرسندیم.

مدیر فروش شرکت صنایع‌ غذایی متذکر شد: رویداد صدرا با هدف ارتباط دانشگاه و صنعت می‌تواند منجر به افزایش همکاری‌ها و ارائه مهارت‌های لازم برای ورود فارغ‌التحصیلان به صنعت صنایع غذایی و اشتغالزایی شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صنعت چاپ در آینده نیازمند تغییر ریل است
  • رویداد صدرا بستر افزایش همکاری بین دانشگاه و صنعت است
  • جلیل سبحانی از ورود هوش مصنوعی به صنایع پتروشیمی خبر داد
  • تاکید استاندار بر کمک دولت به تسریع در تکمیل طرح‌های راهبردی گلستان
  • راهکار رفع ناترازی سوخت، اصلاح زیرساخت‌ها به‌منظور مصرف بهینه است/ لزوم حمایت از احداث صنایع پالایشی کوچک
  • حمایت از تولید راه تحقق شعار سال جهش تولید
  • مقام دوم گردش مالی در کشور برای صنعت غذایی
  • اولویت اصلی شهرداری رفسنجان تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است/ ۲۰ پروژه شهری در مراحل پایانی
  • تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن چشم‌انتظار مشارکت‌های مردمی است
  • صالحی عمران: نیازمند نظر کارفرمایان صنایع در تدوین برنامه‌های درسی هستیم