Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-06@11:58:32 GMT

سقوط بهمن در طالقان | سه نفر مفقود هستند

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۳۸۳۳۰

سقوط بهمن در طالقان | سه نفر مفقود هستند

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، محمدرضا فلاح‌نژاد مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز گفت: حدود ساعت ۱۵:۴۰ دقیقه امروز یکشنبه ۱۹ بهمن یک فقره ریزش بهمن در جاده روستای ناریان شهرستان طالقان گزارش شد.

وی در خصوص جزئیات این حادثه توضیح داد: تعدادی از پرسنل اداره برق که مشغول تعمیر شبکه برق بوده‌اند دچار حادثه شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق آخرین گفت‌وگو با معاون اداره برق طالقان، یک نفر از زیر بهمن با آسیب‌دیدگی جزئی بیرون آمده است اما فعلاً از وضعیت دو یا سه نفر دیگر از پرسنلی که دچار حادثه شده‌اند خبری نیست.

فلاح‌نژاد افزود: هماهنگی‌های لازم با اورژانس، هلال احمر و فرمانداری طالقان برای حضور در محل حادثه و پیگیری وضعیت همه پرسنل صورت گرفته است.

مهرداد بابایی رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی البرز هم گفت: به محض وقوع این حادثه و اطلاع‌رسانی به اورژانس، نیروهای نزدیک‌ترین پایگاه اورژانس به محل اعزام شدند تا بتوانند به مصدومان خدمات مناسب را ارائه دهند.

وی با اشاره به تعداد مصدومان احتمالی این حادثه ادامه داد: طبق آمار چهار نفر در زیر بهمن گرفتار شده‌اند که یکی از آنها بیرون کشیده شده است.

بابایی افزود: جزئیات این حادثه و تعداد دقیق مصدومان به زودی اطلاع‌رسانی می‌شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: دهه فجر حکومت پهلوی بیعت همافران سی و نهمین جشنواره فیلم فجر شفافیت آرای نمایندگان طالقان سقوط بهمن دهه فجر حکومت پهلوی بیعت همافران سی و نهمین جشنواره فیلم فجر شفافیت آرای نمایندگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۸۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلعیده شدن دختربچه ۶ ساله در کانال آب تیران

 عباس عابدی اظهار کرد: حادثه غرق شدگی در کانال آب ساعت ۱۵:۲۹ امروز یکشنبه شانزدهم اردیبهشت به مرکز اورژانس اصفهان گزارش شد.
وی با اشاره به اعزام یک واحد امدادی ۱۱۵ به محل حادثه افزود: این حادثه در روستای قاسم‌آباد تیران رخ داده بود.

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان خاطرنشان کرد: یک کودک شش ساله بر اثر این حادثه جان خود را از دست داد.

منبع: رکنا

tags # اخبار حوادث سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • بلعیده شدن دختربچه ۶ ساله در کانال آب تیران
  • تصادف مرگبار در شهرستان گتوند
  • سقوط جوان ۲۵ ساله از نورگیر طبقه سوم در اصفهان
  • امداد رسانی پس از سقوط در ارتفاعات کرمان
  • جان باختن یک نفر در اثر سقوط از ارتفاعات جنگل ابر
  • جوان ۳۳ ساله از سقوط در کوه‌های کرمان جان سالم به در برد
  • یک کشته و دو مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در محور مهاباد به ارومیه
  • سقوط از کوه نوجوان کاشانی را به کام مرگ کشاند
  • آتش سوزی پژو ۴۰۵ و فوت سه تن در جاده یاسوج
  • آسیب‌دیدگی یک نفر در پی سقوط از کوه صفه