Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@19:38:09 GMT

پایان رضایی در ذوب آهن چگونه رقم خورد؟

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۳۸۴۰۳

پایان رضایی در ذوب آهن چگونه رقم خورد؟

رحمان رضایی با کسب 11 امتیاز از 14 مسابقه در شرایطی از هدایت ذوب آهن کنار گذشته شد که تنها یک پیروزی مقابل نساجی مازندران کسب کرد.

به گزارش "ورزش سه"، رحمان رضایی پس از اینکه ذوب آهن در رقابت های لیگ نوزدهم با لوکا بوناچیچ در لیگ برتر ماندنی شد و به دوره بیستم مسابقات رسید، به عنوان جانشین این سرمربی کروات کار خود را شروع کرد، ولی شرایط در ذوب آهن اصلا خوب نبود و هر روز خبر جدایی یکی از بازیکنان کلیدی این تیم به گوش می رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  


دانیال اسماعیلی‌فر، محمد نژادمهدی، مهدی مهدی‌پور، احسان پهلوان، بوحمدان و ... بخشی از بازیکنانی بودند که در پنجره زمستانی با پایان قرارداد یا فسخ قراداد از جمع سبزپوشان جدا شدند و در ادامه اگرچه بازیکنانی نظیر میلاد جهانی، عبدالله حسینی و..... برای تقویت تیم جذب شدند و دو خارجی تیم یعنی مارکوویچ و بیدوف نیز حفظ شدند ولی از همان ابتدای کار مشخص بود که رحمان رضایی کار سختی در ذوب آهن پیش رو دارد.

 


با این حال کار ذوب اهن با یک نتیجه خوب مقابل فولادخوزستان آغاز شد و آنها معتقد بودند که اگر برای فولاد خوزستان پنالتی گرفته نمی شد، سه امتیاز را کسب می کردند ولی هفته اول با تساوی 2 بر 2 تمام شد. هفته دوم مسابقات نیز در شرایطی به پایان رسید که اخراج وحید محمدزاده در دقیقه یک بازی کار را برای ذوب آهن سخت کرد و این تساوی در شرایطی رقم خورد که بازهم کارشناسان تصمیم داور در اخراج محمدزاده را اشتباه ارزیابی کردند.


در همین بحبوحه بود که ویروس کرونا نیز یکه تازی خودش را در اردوی سبزپوشان اصفهانی آغاز کرد و تیم در شرایطی مقابل شهرخودرو با نتیجه 2 بر صفر بازنده شد که بسیاری از بازیکنان این تیم درگیر کرونا شده بودند و مصاف با پرسپولیس نیز به همین دلیل لغو شد. 

 


در ادامه شرایط برای ذوب آهن اصلا خوب پیش نمی رفت و هیئت مدیره باشگاه را به جایی رساند تا پیش از دیدار سبزپوشان برابر سایپا با انتشار متنی عجیب به سرمربی تیم اولتیماتوم بدهند و رحمان رضایی را تهدید به اخراج کردند. در این بیانیه آمده بود در صورتی که رحمان رضایی در 5 بازی پیش رو 15 امتیاز بگیرد، پاداش ویژه خواهد گرفت و اگر 11 امتیاز بگیرد، بحثی در مورد تغییر سرمربی نخواهد بود؛ اولتیماتومی که البته باز هم زیر سایه عملکرد داوری قرار گرفت و در ادامه نیز جواد محمدی مدیرعامل باشگاه جای خود را به مجتبی فریدونی داد تا همچنان فرصت ادامه کار برای رحمان رضایی فراهم باشد.


با تمام این ها اما در نهایت کسب هشت مساوی، پنج شکست و تنها یک پیروزی در پایان هفته چهاردهم مسابقات، به کار رحمان رضایی یک هفته پیش از پایان رقابت های لیگ برتر در نیم فصل پایان داد. کرونایی شدن بازیکنان و کادر فنی و البته نمایش خوبی که سبزپوشان مقابل گل گهر، استقلال و پرسپولیس و برخی دیگر از تیم ها داشتند، فرصت بیشتری برای رحمان رضایی ایجاد کرد، اما مدیران سرانجام ساعاتی پیش تصمیم نهایی خود را گرفتند و کار رحمان رضایی در اصفهان خاتمه پیدا کرد.

 

رحمان رضایی ذوب آهن اصفهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رحمان رضایی ذوب آهن اصفهان رحمان رضایی ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۸۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه افراد فاقد پوشش بیمه می‌توانند بیمه سلامت دریافت کنند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، دکتر محمدرضا رضایی اظهار داشت: تمامی افراد فاقد پوشش بیمه می‌توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان و همچنین سامانه خدمات شهروندی بیمه سلامت به آدرس https://csp.ihio.gov.ir از پوشش بیمه سلامت بهره‌مند شوند.

وی عنوان کرد: قریب به ٢ میلیون و چهارصد هزار نفر از جمعیت استان خوزستان تحت پوشش بیمه سلامت هستند که حدود ۵٠ درصد جمعیت استان را شامل می‌شوند و از این تعداد حدود ٢ میلیون نفر بیمه رایگان دریافت کرده اند.

مدیرکل بیمه سلامت استان با بیان اینکه پوشش بیمه همگانی در خوزستان تقریباً تکمیل شده ولی هنوز امکان دارد فرد فاقد پوشش بیمه‌ای وجود داشته باشد، افزود: تمامی افراد فاقد پوشش بیمه می‌توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان و همچنین سامانه خدمات شهروندی بیمه سلامت به آدرس:https://csp.ihio.gov.ir از پوشش بیمه سلامت بهره‌مند شوند.

رضایی تصریح کرد: هم استانی‌های عزیز برای اطمینان از داشتن بیمه پایه خدمات درمانی خود می‌توانند کد دستوری #۱۶۶۶* را شماره گیری کنند. وی به سامانه ۱۶۶۶ برای پاسخگویی به سوالات هم استانی‌های عزیز اشاره کرد که به صورت ٢۴ ساعته پاسخگوی سوالات مردم است

رضایی خاطرنشان کرد: مردم اگر بیمه نداشتند، نگران نباشند چراکه سازمان بیمه سلامت با تمهیداتی که اندیشیده، همه اقشار حتی اتباع خارجی را هم بیمه می‌کند.

مدیرکل بیمه سلامت از پوشش بیمه‌ای رایگان برای افراد دهک‌های یک تا پنج جامعه خبر داد و گفت: باتوجه به دریافت اطلاعات این افراد از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، افراد مشمول دهک‌های یک تا پنج به صورت متمرکز و سیستمی بیمه سلامت رایگان شدند و آن دسته از افرادی که قبلا بیمه بودند به صورت اتوماتیک بیمه آنها تا پایان فروردین ١۴٠۴ تمدید شدند.

رضایی گفت: افرادی که جز دهک‌های ۶ تا ٩ هستند نیز از تخفیفات ویژه‌ای بین ۵٠ تا ٨٠ درصد بعد از استحقاق سنجی توسط وزارت تعاون، رفاه و کار اجتماعی و اعلام دهک به سازمان بیمه سلامت بهره‌مند شده و افرادی که جز دهک ١٠ می‌باشند با پرداخت کل حق بیمه مصوب می‌توانند از خود را بیمه نمایند.

دیگر خبرها

  • دفاع از مردم حق و وظیفه شوراها است
  • نقش سازنده گلزن تراکتور در بازی با ذوب آهن!
  • کشف کالای قاچاق در مروست
  • خاموشی موتورپمپ‌های کشاورزی رفسنجان از ۹ اردیبهشت
  • همه افراد فاقد پوشش بیمه می‌توانند بیمه سلامت دریافت کنند
  • ستاره سپاهان برای فولاد آرزو کرد!
  • انتقام تراکتور از سبز پوشان اصفهان
  • گل اول سپاهان به استقلال ملاثانی + فیلم
  • اعلام اولین ترکیب تراکتور با مطهری
  • رضایی: دولتمردان غربی دست از حماقت بردارند