Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@22:21:16 GMT

۴۶ درصد کشاورزان نمونه البرز ساوجبلاغی هستند

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۳۸۵۵۹

۴۶ درصد کشاورزان نمونه البرز ساوجبلاغی هستند

به گزارش مهر، مهدی مهرور بعد از ظهر یکشنبه در مراسم تقدیر از ۲۱ تولیدکننده برتر حوزه کشاورزی ساوجبلاغ که در فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: پیش از این در مراسمی که در کرج برگزار شد از سه تولیدکننده برتر این شهرستان در سطح ملی تجلیل شد.

وی با تقدیر از برترین تولیدکنندگان شهرستانی و با ابراز خرسندی از اینکه ۴۶ درصد کشاورزان نمونه استان البرز از شهرستان ساوجبلاغ هستند، گفت: امسال با همت کشاورزان، درصدی مناسبی از تولیدکنندگان برتر ملی متعلق به ساوجبلاغ است و آرزو دارم در سال آینده این تعداد افزایش و شاهد توسعه شهرستان در حوزه تولید و کشاورزی باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ساوجبلاغ با تأکید بر تولید محصول سالم افزود: امروز در ساوجبلاغ در میان تولیدکنندگان نمونه کشاورزانی مطرح شدند که محصول سالم تولید می‌کنند، بنابراین باید به این سمت برویم و از کود شیمیایی و سم کمتر استفاده کنیم تا محصول سالم را تحویل مردم دهیم.

وی افزود همه با هم باید کمک کنیم در فرایند تولید، فرمانداری در کنار شماست.

توسعه بیش از ۲۰ هکتار گلخانه در دستور کار است

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان ساوجبلاغ در این جلسه قبل از سخنان فرماندار به بیان عملکرد یک‌ساله این مدیریت در شهرستان ساوجبلاغ پرداخت و گفت: امسال پس از دو سال سرمازدگی، خوشبختانه شرایط مساعدی برای باغات و ثبت رکوردهای مختلف در تولید آلو، شابلون، گیلاس و پیاز در این شهرستان اتفاق افتاد و توانستیم در سطح ملی موفق به کسب جایگاه‌های بالاتری شویم.

ایرج الماسی افزود: توسعه بیش از ۲۰ هکتار گلخانه در سال ۹۹ در دستور کار ما قرار دارد.

وی متذکر شد: اولین مزرعه چوب با ۳۰ هکتار به‌عنوان پایلوت کشوری در این شهرستان برای جلوگیری از تخریب جنگل و حفظ محیط زیست ایجاد گردید.

کد خبر 5141559

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی مهرور ساوجبلاغ فرمانداری ساوجبلاغ دهه فجر ویروس کرونا چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کرمانشاه خطبه های نماز جمعه گرگان آمار کرونا بوشهر عکس استانها شیراز شهرستان کرج انقلاب اسلامی ایران شهرکرد ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۸۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مسائل و مشکلات تولیدکنندگان شهرستان فیروزکوه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان فیروزکوه با حضور در شهرک صنعتی قدیم این شهرستان، مسائل و مشکلات تولیدکنندگان مستقر در این شهرک را بررسی کردند.

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تولید بیش از ۱۹ هزار تن دانه‌های روغنی از مزارع کلزا شهرستان دهلران
  • پیشگیری از تغییر کاربری ۵۹ هکتار اراضی کشاورزی ساوجبلاغ
  • بررسی مسائل و مشکلات تولیدکنندگان شهرستان فیروزکوه
  • زمین‌های بی‌آب و علف البرز هم از شر ویلاسازی مصون نیست!
  • ۵ نفر از کارگران نمونه البرز تجلیل شدند
  • بروکراسی فلج‌کننده اداری مانع ورود تولیدکنندگان به اقتصاد می‌شود
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ  
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان چهار باغ  
  • توزیع انواع بذور اصلاح و گواهی شده برنج بین کشاورزان شهرستان بابل