Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@03:43:25 GMT

برد پرگل اشتادسازه در لیگ برتر هندبال زنان

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۳۸۷۱۳

برد پرگل اشتادسازه در لیگ برتر هندبال زنان

در جریان لیگ برتر هندبال زنان تیم اشتادسازه مشهد توانست مقابل ذوب آهن اصفهان به برتری برسد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، در دومین روز از رقابت‌های دور دوم از مرحله دوم لیگ برتر هندبال زنان امروز (یکشنبه) اشتاد سازه توانست با نتیجه ۳۷ بر ۲۰ مقابل ذوب آهن به برتری برسد و صدرنشینی هود را در گروه N تثبیت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در ادامه مصاحبه مربیان و بازیکنان هر دو تیم را می‌خوانید.

 

نشیمن شافعیان سرمربی اشتادسازه مشهد در پایان بازی با ذوب آهن اصفهان گفت: با تمرینات خوبی که پشت سر گذاشتیم، بازیکنانم عملکرد خوبی داشتند که منجر به پیروزی امروز مقابل ذوب آهن شد. هرچه به پایان لیگ نزدیک می‌شویم تیم بیشتر به شرایط آرمانی می‌رسد. یکی از بازیکنان اصلی ما مصدوم و در این دیدار غایب بود ولی قطعا با رفع مصدومیت از این بازیکن برای دور نهایی استفاده خواهیم کرد. بازیکنان ذخیره دست کمی از بازیکنان اصلی ندارند بنابراین سعی کردم مقابل ذوب آهن بیشتر به آن‌ها بازی دهم.

 

 

دروازه بان اشتادسازه: نبض بازی در اختیار ما بود

هانیه لک دروازه بان اشتادسازه در پایان بازی با ذوب آهن گفت: از ابتدای مسابقه نبض بازی را در اختیار داشتیم و موفق به کسب پیروزی شدیم. با توجه به شناختی که از این تیم از بازی رفت به دست آورده بودیم نسبت به نقاط ضعف و قوت آنها شناخت داشتیم. در دیدار آخر با شهید شاملی کازرون مسابقه می‌دهیم و امیدواریم با برد این دیدار بعنوان صدرنشین راهی دور نهایی شویم.

 

کوهیان: آن‌طور که باید نتیجه نگرفتیم

پروانه کوهیان مربی تیم هندبال ذوب آهن اصفهان پس از شکست برابر اشتادسازه در رقابت‌های لیگ برتر هندبال گفت: اشتادسازه امروز بازی خیلی خوبی را ارائه کرد که اصلا قابل پیش بینی نبود و بابت برد امروز به این تیم تبریک می‌گویم.  تمامی بازیکنان امسال ذوب آهن بومی اصفهان هستند. در این مسابقات آن طور که شایسته بوده نتیجه نگرفتیم ولی با توجه به اینکه ما در رده های سنی نوجوانان و جوانان هم تیم داریم، آینده خوبی را برای ذوب آهن و هندبال اصفهان پیش بینی می‌کنم.

 

بازیکن ذوب آهن: هدف تیم کسب برد بود اما نشد

سهیلا هیات بازیکن تیم ذوب آهن اصفهان در پایان بازی با اشتادسازه گفت: متاسفانه نتوانستیم امروز بازی خوبی را به اجرا بگذاریم. مربیان دستورالعمل‌های زیادی برای کسب نتیجه به ما داده بودند اما متاسفانه اون اتفاقاتی که می توانست در بازی برای ما رقم بخورد تا بتوانیم نتیجه بگیریم رخ نداد. تیم اشتادسازه تیم بسیار خوبی است و برای کسب قهرمانی رقابت می‌کند و هدف ما کسب برد در این بازی بود اما آن طور که باید و شاید در این امر موفق نبودیم.

هندبال بانوان هندبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: هندبال بانوان هندبال لیگ برتر هندبال ذوب آهن اصفهان مقابل ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۸۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تقدیر از استادان برتر حوزه علمیه اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ در این مراسم مدیر حوزه‌های علمیه، سطح اساتید حوزه علمیه را خوب برشمرد و گفت: امروز سازندگی در همه حوزه‌ها بویژه تعلیم و تربیت باید در اولویت قرار گیرد.


آیت الله طباطبایی داشتن اخلاق اسلامی در کلاس‌های درس را امری لازم و ضروری برشمرد و افزود: تربیت انسانی و اسلامی در کنار تدریس بسیار مهم است و در شرایط کنونی ریشه ماندن در این مسیر را بیش از پیش هموار میکند.


معاون پژوهشی حوزه‌های علمیه اصفهان نیز با بیان اینکه در این مراسم از ۱۴ استاد برتر قدردانی شد گفت: در سراسر استان بیش از ۶۰۰ نفر معلم در بیش از ۴۰ مدرسه تحت پوشش حوزه علمیه مشغول به فعالیت هستند.


حجت الاسلام محمدحسن ترابی افزود: افراد برتر بشاخص‌های تعریف شده را مانند نظم در ارایه دروس، کیفیت مطالب ارایه شده، استفاده از روش‌های نوین در اموزش داشته اند.

دیگر خبرها

  • مراسم تقدیر از استادان برتر حوزه علمیه اصفهان
  • امام جمعه اصفهان: گفتمان قرآنی باید در خانواده‌ها ایجاد شود
  • گفتمان قرآنی باید در خانواده‌ها ایجاد شود
  • میزبانی پایانه‌های مسافربری مشهد از ۲۰ میلیون زائر امام رضا(ع)
  • عزم جدی مدیریت شهری اصفهان برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان
  • پایان همایش ملی هویت اصلی زنان در آئینه قرآن و حدیث با معرفی مقالات برتر در گرگان
  • اعزام ۴۰۰ هوادار نساجی به اصفهان برای حمایت در بازی با ذوب آهن
  • علیزاده: گل‌گهر هم مدعی قهرمانی در جام حذفی است
  • برد پرگل هندبال سپاهان در مصاف با پلیمر خرم آباد
  • هندبال ایران در مسیر توسعه قرار دارد