Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این اطلاعیه که نسخه‌ای از آن عصر یکشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت آمده است: یوم الله ۲۲بهمن سرآغاز حکومت الله بر جهان، برافراشته شدن پرچم عدالت اسلامی و عید حقیقیِ ملّت ایران است، روز موعود عزّت‌طلبان و مجاهدان برای عقد پیمانی دوباره بر ایستادگی بر سر اهداف والای انقلاب اسلامی، ابراز تنفّر و انزجار از دشمنان اسلام و یکی از زیباترین جلوه‌های قدرت لایزال الهی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعیه حاکیست: در بزرگداشت این مناسبت مهّم، راهپیمایی شورآفرین و تماشایی یوم‌الله ۲۲بهمن تجلّی دست قدرت الهی، خلق حماسه حضور، مظهر عظمت، بصیرت، دشمن‌شناسی و اقتدار ملّی است که در شرایط حساس و سرنوشت‌ساز مقطع کنونی و علی‌رغم تشدید سیاست‌های خصمانه سلطه‌گران و مستکبران عالم با همّت و تلاش جوانان و دانشمندان ایران اسلامی شاهد درهم شکستن هیمنه شیطان بزرگ هستیم آماده‌ایم تا با حضور مقتدرانه خود در سالروز چهل و دومین پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ادامه دهنده راه شهیدان انقلاب خصوصاً سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و دانشمند هسته‌ای شهید محسن فخری‌زاده باشیم و بار دیگر عظمت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان بکشیم.
اطلاعیه ادامه یافته است: اینک شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خیل عظیم مردم متدیّن، انقلابی و ولایتمدارِ خاستگاهِ انقلاب اسلامی و محّب اهلبیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام، قم همیشه سرافراز و پیشگام را به شرکت پرشورتر از قبل در راهپیمایی حساس و باعظمت یوم‌الله ۲۲بهمن امسال که به‌دلیل شرایط خاص با رعایت حداکثری دستورالعمل‌های بهداشتی و به‌صورت خودرویی و موتوری برگزار خواهد شد دعوت می‌نماید.

از ۱۲ بهمن سالروز ورود امام خمینی(ره) بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران به میهن در سال ۱۳۵۷ تا ۲۲ بهمن، سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در همان سال، دهه فجر نامیده می‌شود.

برچسب‌ها قم راهپیمایی ۲۲ بهمن دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قم راهپیمایی ۲۲ بهمن دهه فجر قم راهپیمایی ۲۲ بهمن دهه فجر اخبار کنکور انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۸۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انقلاب اسلامی پایگاه حفظ دین اسلام است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، آیت الله عبادی در دیدار با اساتید حوزه های علمیه و روحانیون و کارمندان عقیدتی سیاسی سپاه انصارالرضا علیه السلام گفت: امروز دعوت به مکتب انبیا بر نوع بشر تاثیر گذاشته و تنها جوابگوی بن بست های پیش آمده برای بشر، اسلام است.

وی با بیان اینکه لحظه ای از تربیت و پرورش نیرو علیه استکبار جهانی غافل نشوید، افزود: امروز حوزه های علمیه با همه مشکلاتی که دارند مقابل کفر جهانی و استکبار ایستاده اند و این خروش دانشگاه های جهانی از آثار یک جمله امام امت است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در بخش دیگری از سخنانش گفت: انسان تشنه علم آفریده شده و می خواهد در عمق زمین و آسمان چه وجود دارد و این نیاز فراگیر است و با آن پیوند و تعهد دارد و فلسفه خلقت انسان همین است.

آیت الله عبادی با تاکید بر اینکه علم را به شیوه ای که انبیا گفته اند به دست آورید، گفت: مشکل اصلی دنیای امروز این است که علوم را بر اساس سرگردانی به دست آورده است.

دیگر خبرها

  • مراسم عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در ایلام
  • عزاداری کردستانی‌ها در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • گفتمان انقلاب اسلامی روز به روز در حال گسترش است
  • فروش فوری بهمن موتور با رسپکت ۲ ویژه اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • رهبر انقلاب در حاشیه نامه یکی از مسوولان امور قرآنی چه نوشتند؟
  • تأکید رهبر انقلاب بر فهم معانی کلام خداوند در کارهای قرآنی
  • رسانه‌های جبهه انقلاب اسلامی باید آرایش تهاجمی بگیرند
  • انقلاب اسلامی پایگاه حفظ دین اسلام است
  • رسانه یکی از مهمترین عناصر نقش آفرین در ارتقای قدرت نرم است
  • برنامه‌های بزرگداشت سالروز سفر مقام‌ معظم رهبری به کردستان