Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@13:38:58 GMT

احداث نخستین زمین ساحلی کبدی در جنوب شرق تهران

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۳۸۸۵۰

احداث نخستین زمین ساحلی کبدی در جنوب شرق تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، وحیدرضا انارکی محمدی ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت هفته زن افزود: این زمین ورزشی در مجموعه بعثت ناحیه یک با مشارکت هیات کبدی استان تهران به پیشرفت ۹۰ درصدی رسیده است که به زودی با اتمام فعالیت در اختیار ورزشکاران قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: منطقه ۱۵ از ظرفیت‌های بسیار زیادی در حوزه ورزشی برخوردار است و تعداد زیادی از ورزشکاران، مربیان و داوران بین المللی ورزشی کبدی ساکن منطقه ۱۵ هستند و منطقه ۱۵ مهد کبدی استان تهران است که با هم افزایی بیشتر با هیات ورزشی می‌توانیم خدمات بهتری به شهروندان ارائه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی افزود: گسترش و تقویت ورزش محلات بستری مناسب در رسیدن به ورزش قهرمانی و حرفه‌ای است و نقش موثری در کشف استعدادهای نخبه ورزشی و پایه گذار اصلی برای قهرمان پروری است.

وی گفت: تلاش کردیم با تامین زیرساخت‌های ورزشی، ساماندهی مسابقات ورزشی در محله‌ها، تشویق به گسترش ورزش همگانی میان شهروندان و افرایش ایستگاه‌های فعالیت بدنی در تحقق شعار «تهران شهری برای همه» و برقراری عدالت اجتماعی گام برداریم.

کد خبر 5141591 سمیرا خباز

منبع: مهر

کلیدواژه: هفته زن شهرداری منطقه 15 تهران کبدی شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش شورای شهر تهران قوه قضاییه محسن حاجی میرزایی زنان ساختمان پلاسکو شورای عالی استان ها شورای شهر آیت الله سید ابراهیم رئیسی دهه فجر گردشگری انقلاب اسلامی ایران ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۸۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکمل‌های ورزشی فقط باید در داروخانه‌ها عرضه شود

رامش مهرآیین اظهار کرد: مصرف مکمل های ورزشی و داروهای تزریقی در بین مردان بسیار بیشتر از بانوان است و در بین پسرهای دبیرستانی که خیلی زود می خواهند به شکل و فرم بدنی مورد نظر خود برسند نیز مصرف بالایی دارد.

وی افزود: بعد از آنکه یک ورزشکار از سلامت کامل بدن خود توسط پزشک مطلع شد، تحت نظر متخصص تغذیه یا پزشک، متناسب با رژیم غذایی خود می تواند از مکمل های مجاز ورزشی از جمله انواع پروتئین ها، آمینو اسیدها، اسیدهای چرب مفید، کراتین و انواع کربوهیدرات ها استفاه کند.

مهرآیین با بیان اینکه مکمل های غیرمجاز شامل هر نوع فرآورده غیرمجاز در بدنسازی است که عوارض بسیار شدیدی برای کبد هم دارد، گفت: متاسفانه برخی مربی ها در باشگاه های ورزشی بدون داشتن اطلاع از عوارض دارویی، مشاوره های پزشکی در خصوص نحوه مصرف مکمل و تغذیه ارایه می دهند که این مساله می تواند برای ورزشکاران بسیار خطرآفرین باشد.

به گفته این مسئول، بازدید از باشگاه های ورزشی در خصوص جلوگیری از فروش مکمل های ورزشی در استان بی فایده است، چرا که مشاهده شده برخی مربیان ورزشی این مکمل ها را در خیابان و یا در خودروی شخصی خود به افراد ارایه می دهند.

وی ادامه داد: مصرف دارویی مکمل ها در مردان می تواند عوارضی از جمله ناتوانی جنسی، ناباروری، بزرگ شدن سینه و در زنان نیز رشد موهای زائد، ضخیم شدن صدا، پوست چرب و در دوران بلوغ نیز توقف رشد قدی، تیرگی پوست و رشد غیر طبیعی مو را برجای بگذارد.

مهرآیین اضافه کرد: همچنین مصرف مکمل های غیرمجاز نیز اختلال در عملکرد کبد، افزایس آنزیم های کبدی و سرطان را در بر می گیرد و توصیه می کنیم ورزشکارانی که مکمل های غیرمجاز مصرف می کنند هر ۲ ماه آنزیم های کبدی خود را اندازه گیری کنند.

کارشناس نظارت بر فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل معاونت غذا و دارو قزوین خاطرنشان کرد: این ضرورت وجود دارد که سطح اطلاعات مردم در خصوص مصرف مکمل های هورمونی باید افزایش یابد و کلاس های آموزشی در این خصوص برای سنین مختلف باید برگزار شود، چرا که مصرف مکمل های ورزشی غیرمجاز توسط شخصی که بیماری زمینه ای دارد، می تواند به تشدید بیماری و یا حتی مرگ وی منجر شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • احداث ۲۰ پروژه جدید در جنوب تهران/ ساخت پارکینگ زیرسطحی در محله جوادیه
  • افزایش تعرفه‌های امکان ورزشی شهرداری تهران در سال ۱۴۰۳
  • مکمل‌های ورزشی فقط باید در داروخانه‌ها عرضه شود
  • ورزش و کاهش وزن نخستین اقدام برای درمان کبد چرب
  • نخستین پیاده‌روی خانوادگی سال جدید شیرازی‌ها
  • آینده‌نگری در ورزش برای پرورش استعدادها ضروری است
  • جزئیات پروژه چهارباغ/ فاز نخست تیرماه افتتاح می‌شود
  • بانوی کبدی کار استان همدان در اردوی تیم ملی
  • آغاز عملیات احداث زمین چمن مصنوعی در خضرآباد
  • آغاز به‌کار پروژه‌های نهضت ملی مسکن در جنوب شرق تهران