Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست خبری فیلم سینمایی «تی تی» به کارگردانی «آیدا پناهنده» با حضور الناز شاکردوست، هوتن شکیبا بازیگران اثر و سایر عوامل این فیلم در حضور اهالی رسانه در مرکز همایش های برج میلاد تهران برگزار شد. 

خبرگزاری میزان - نشست خبری فیلم سینمایی «تی تی» به کارگردانی «آیدا پناهنده» با حضور الناز شاکردوست، هوتن شکیبا بازیگران اثر و سایر عوامل این فیلم در حضور اهالی رسانه در مرکز همایش های برج میلاد تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ارسلان امیری درباره نگارش فیلمنامه «تی تی» گفت: من چاره ای ندارم و همکاری با آیدا پناهنده را به عنوان همسرم ادامه می دهم.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین اخبار از جشنواره فیلم فجر اینجا کلیک کنید شیوه بلیت‌فروشی سینما‌های مردمی در جشنواره فیلم فجر ۳۹ اعلام شد برای دریافت برنامه کلیه سینماهای مردمی اینجا کلیک کنید

***شاکردوست: برای ایفای یک نقش باید آن را زندگی کرد

الناز شاکردوست درباره حضور متفاوتش در جشنواره فیلم فجر اضافه کرد: سوال پیچیده ای است اما به صورت مختصر بخش اعظمی از سینما تکنیک است، اما از یک جایی به بعد باید همه چیز را فراموش کنی و پیوسته با نقش زندگی کنی تا بتوانی آن را ایفا کنی. 

پناهنده درباره کاراکتر هوتن شکیبا در فیلم تی تی گفت: به نظر من آدم ترین کاراکتر داستان تی تی امیر ساسان بود، وی نمایانگر کاراکتری است که خوب و بد را در کنار هم دارد.

***شکیبا: سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر برایم ارزشمند است

هوتن شکیبا درباره حضورش در فیلم سینمایی «تی تی» اضافه کرد: ترجیح همیشگی من نقشهای پر از چالش است، البته سینمای کمدی را دوست دارم اما هر جا که تجربه جدیدی برایم باشد از آن استقبال می کنم. 

وی درباره احتمال دریافت سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر اضافه کرد: قطعا سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر برایم ارزشمند است، اما همیشه بازیگران دیگری هستند که خوب بازی می کنند، برای من سینما مهمترین چیز است و امیدوارم در شرایط سخت کرونا سینما حفظ شود. 

علیرضا افکاری درباره ساخت موسیقی فیلم «تی تی» گفت: این فیلم برای من تجربه بسیار با ارزشی بود، وی علاوه بر درک موسیقی نگاه همراهی هم در زمان فیلمبرداری داشت، تدوین و موسیقی همزمان پیش می رفت و این درک مشترک باعث شد همه چیز خوب پیش برود. 

فرشاد محمدی درباره فیلمبرداری تی تی گفت: من عاشقانه این فیلم را فیلمبرداری کردم، حضور صادقانه و باور آیدا پناهنده به اثر باعث شد تا ما با اثر همراه شود، من فیلمبرداری تی تی را در راستای روح اثر پیش بردم. نکته جالب برای من همکاری با الناز شاکردوست بود، وی به شدت به تصویر، نور و رنگ اهمیت قائل بود، این اتفاق را کمتر تجربه کرده بودم که برایم ارزشمند است. 

انتهای پیام/

برچسب ها: جشنواره فیلم فجر اخبار سینما

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا جشنواره فیلم فجر اخبار سینما سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر برایم ارزشمند الناز شاکردوست آیدا پناهنده هوتن شکیبا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۹۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید| رازهای نگفته فرشته از زبان پردیس؛ چرا از گرفتن سیمرغ شاد نبود؟ رازگشایی از ملاقات شرعی تا آش و شکلات!

این برنامه را در آپارات ما به آدرس https://www.aparat.com/Setareh.bazi
و یوتیوب ما به آدرس: https://www.youtube.com/@SetareBazi
تماشا کنید و اینستاگرام ما به آدرس: https://www.instagram.com/setareh.bazi?igsh=cWc4MTlnaWQxYzRt
پیگیری کنید.
ستاره بازی برنامه‌ای به سردبیری فاطمه پاقلعه‌نژاد است که هر چهارشنبه ساعت ۱۰ صبح در خبرآنلاین منتشر می‌شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901655

دیگر خبرها

  • انتشار سریال آیدا پناهنده از سوم خرداد
  • ببینید| رازهای نگفته فرشته از زبان پردیس؛ چرا از گرفتن سیمرغ شاد نبود؟ رازگشایی از ملاقات شرعی تا آش و شکلات!
  • مفقود شدن بیش از ۵۰ هزار پناهنده خردسال در اروپا
  • آیین اختتامیه سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم
  • (ویدئو) زهره حمیدی روی تخت بیمارستان؛ برایم دعا کنید
  • «منم بچه مسلمان» هم با سیمرغ به تحول رسید
  • «کوه نور» ظرفیت جدید تفریح شهر زندگی است/ میزبانی از ۹ هیئت خارجی در هفته فرهنگی اصفهان
  • امیر جدیدی در نقش منصور بهرامی ایفای نقش می‌کند
  • استوری تلخ هوتن شکیبا که داغِ نبودِ آتیلا پسیانی را تازه کرد
  • وزیری‌تبار، قره‌نی‌نواز سال کودتا: قمرالملوک پیر دیر است و برایم ارشدیت دارد/ از مردها بنان و بنان و بنان