Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار «علی اکبر جاویدان»  روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: پس از اطلاع ماموران انتظامی شهرستان کرمانشاه مبنی بر نگهداری تعدادی ماینر غیرمجاز در واحدی مسکونی، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام اقدامات تخصصی موفق به شناسایی محل نگهداری ماینرها در شهرک مسکن کرمانشاه شده و پس از هماهنگی با مقام قضایی بازرسی های لازم را به عمل آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در جریان بازرسی های انجام شده ۱۶ دستگاه ماینر (استخراج ارز دیجیتال) غیرمجاز که طبق نظر کارشناسان ارزش آنها به چهار میلیارد ریال می رسید، کشف شد.

سردار جاویدان همچنین از دستگیری یک زن در این خصوص و معرفی وی به دستگاه قضایی برای صدور حکم لازم خبر داد و گفت: پلیس با پدیده های غیرمجاز اقتصادی قاطعانه برخورد و اجازه سوء استفاده به افراد فرصت طلب را نمی دهد.

برچسب‌ها فرماندهی نیروی انتظامی کرمانشاه کرمانشاه انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرماندهی نیروی انتظامی کرمانشاه کرمانشاه انتظامی فرماندهی نیروی انتظامی کرمانشاه کرمانشاه انتظامی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۹۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیش از ۱۳۰نفر 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این دیدار که با هماهنگی دفتر ارتباطات مردمی دادگستری استان در راستای عمل به سیاست ارتباط بدون واسطه مسئولین دستگاه قضایی با مردم صورت گرفت، رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی و معاونین قضایی رئیس کل دادگستری استان ضمن دیدار چهره به چهره با بیش از۱۳۰ نفر از متقاضیان، درخواست‌های آنان را بررسی و در مورد هر یک دستورات لازم را صادر نمودند.
لازم به ذکر است ارتباط نزدیک و بی واسطه با مردم و مراجعین به دستگاه قضایی یکی از سیاست‌های دادگستری استان است که در قالب دیدار‌های مردمی سه شنبه هر هفته در مرکز استان با هماهنگی قبلی دفتر ارتباطات مردمی و دیدار با مراجعین در سفر به حوزه‌های قضایی و نیز در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی از سوی مجموعه مدیریت استان پیگیری می‌گردد و هدف آن اطلاع از مشکلات و تدبیر و برنامه ریزی برای رفع آنهاست.

دیگر خبرها

  • همه وظیفه داریم در راستای کاهش سوانح اقدام کنیم
  • از توقیف بیش از ۶۰۰ کیلو مواد مخدر تا کشف داروی غیرمجاز از مرغ فروشی
  • دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیش از ۱۳۰نفر 
  • پلمب ۸ واحد مشاور املاک غیرمجاز در پردیس و بومهن + فیلم
  • جزئیات جدید درباره پرونده چای دبش
  • متهم جرائم اقتصادی در کرمانشاه دستگیر شد
  • نصب یک دستگاه رادیوگرافی دیجیتال پرتابل در بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود
  • توقیف تجهیزات حفاری غیرمجاز در خرامه
  • جریمه فوق‌سنگین برای رمز ارزهای غیرمجاز
  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمز ارز