Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری پلیس به نقل از سردار عزیز الله ملکی؛ ۵۲۹ قطعه لوازم یدکی و روغن موتور کشتی قاچاق از انباری در شهرستان بندرانزلی کشف و ضبط شد.

وی اقلام کشف شده در این انبار کشتی شامل؛ ۶۱ عدد سنسور، ۴۶ عدد شیر هوا، یک طرفه و اطمینان، ۸۴ عدد یاتاقان، ۱۶ عدد گاید سوپاپ، ۱۲ عدد فنر، یک دستگاه توربو شارژ، ۲ دستگاه کولر هوا، ۱۲ دستگاه لاینر ژنراتور، سه دستگاه اسبیدداگ، یک ست وی‌ دی‌آر، هفت دستگاه پمپ سوخت ژنراتور، چهار دستگاه جی‌پی‌اس، یک ست رادار، ۵۹ دستگاه انژکتور، ۱۲ دستگاه پمپ المنت، ۸۴ دستگاه نازل، هفت عدد پین، ۱۰ عدد بیرینگ، ۳۰ عدد سنسور، هفت عدد پیستون، ۲۵ اورینگ، ۲۲ دستگاه لاینر، شش عدد استکان تایپید، ۱۲ عدد سوپاپ، پنج دستگاه پمپ بنزین و پنج هزار و ۶۰ لیتر روغن موتور کشتی قاچاق اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملکی با بیان اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی با کسب اطلاع از وجود انبار حاوی لوازم قاچاق بررسی این موضوع را در دستور کار قرار دادند، متذکر شد: پلیس پس از تحقیقات نامحسوس و اطمینان از صحت موضوع متهم ۴۹ ساله این پرونده را به اداره تعزیرات حکومتی معرفی کرد.

وی تامین و ارتقاء امنیت را یکی از دغدغه‌های اصلی نیروی انتظامی اعلام و خاطر نشان کرد:اقدامات قاطع و قانونی در راستای مقابله با قاچاق مؤلفه‌های امنیت را ارتقاء می‌دهند.

 وی در پایان با تاکید بر اینکه مبارزه با قاچاق کالا و ارز از اولویت‌های اصلی نیروی انتظامی است و پلیس با قاطعیت با هرگونه قانون‌شکنی و اخلال در بازار برخورد می‌کند از شهروندان خواست، در صورت اطلاع از قاچاق و احتکار کالا یا هرگونه فعالیت مخل نظام اقتصادی مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برچسب‌ها بندرانزلی رشت کالای قاچاق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بندرانزلی رشت کالای قاچاق بندرانزلی رشت کالای قاچاق اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۹۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح مبارزه با قاچاق در استان سمنان/ ۹ متخلف دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه‌ای شامگاه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران در حاشیه بازدید از برخی انبارهای کالا در سمنان ضمن بیان اینکه طرح مبارزه با قاچاق کالا با رصد انبارها و محل دپو کالا در استان آغاز شد، ابراز داشت: در زمان ۷۲ ساعت مکان‌های مورد نظر تحت پایش قرار گرفت.

وی ضمن بیان اینکه در انجام این مأموریت سازمان صمت، اداره کل تعزیرات و بازرگانی همکاری داشتند، افزود: در مدت زمان ۷۲ ساعت انواع کالای قاچاق به ارزش ۷۳ میلیارد و ۷۰ میلیون ریال کشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه کشفیات مهمی در این بازرسی‌ها انجام گرفت، ابراز داشت: لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم یدکی خودرو، انواع سوخت، ابزار آلات صنعتی، لوازم خانگی و آشپزخانه و غیره کشف و ضبط شدند.

موقوفه‌ای ضمن بیان اینکه ۹ نفر در رابطه با قاچاق کالا طی مدت مذکور در استان سمنان دستگیر شدند، تصریح کرد: پرونده این افراد تشکیل و به مراجع قضائی ارجاع داده شد.

وی ضمن بیان اینکه چهار وسیله نقلیه نیز طی مدت مذکور توقیف شد، افزود: انبارها و محل دپو کالا در استان سمنان پایش و با هرگونه مصادیق قاچاق برخورد می‌شود.

کد خبر 6090431

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس کشف شد
  • اجرای طرح مبارزه با قاچاق در استان سمنان/ ۹ متخلف دستگیر شدند
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد
  • شناسایی و انهدام باند قاچاق خودرو‌ در مازندران
  • کشف و ضبط لوازم خانگی قاچاق در بهار
  • کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان
  • آتش‌سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • جزئیات تکمیلی حادثه آتش‌سوزی در انبارهای شهرری اعلام شد