Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-04@20:37:36 GMT

ادعای دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس علیه ایران

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۳۹۵۹۴

ادعای دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس علیه ایران

دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس بار دیگر ادعای بی اساسی علیه ایران مطرح کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از العربیه، نایف الحجرف، دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس که اکنون در قاهره به سر می‌برد امروز (یکشنبه) پس از دیدار با سامح شکری، وزیر خارجه مصر مدعی شد که ایران به جای آن چه دخالت در امور کشور‌های عربی و حمایت از شبه نظامیان حوثی می‌خواند، از صلح حمایت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سامح شکری نیز گفت: دخالت کشور‌های منطقه در امور کشور‌های عربی را نمی‌پذیریم ارتباط محکمی میان امنیت ملی مصر و امنیت کشور‌های عربی خلیج (فارس) وجود دارد.

این ادعا‌ها درحالی است که ایران هیچ گونه دخالتی در امور داخلی دیگر کشور‌ها ندارد و همواره به دنبال حل بحران‌های منطقه از جمله بحران یمن بوده است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: انتخابات 1400 علی انصاریان مینو محرز شورای همکاری خلیج فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۹۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاریکاتور/ خلیج فارس بخشی‌ از هویت تاریخی و فرهنگی ایران

ملت ایران در برابر تحریف خلیج‌ فارس کوتاه نخواهد آمد. ما به خلیج فارس تنها به عنوان بخشی از سرزمینمان نگاه نمی‌کنیم، بلکه خلیج فارس بخشی‌ از هویت تاریخی و فرهنگی ماست به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079052 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان: نقش‌آفرینی دولت‌های مسلمان در بحران غزه در تاریخ ثبت می‌شود
  • رژیم اسراییل ریشه ناامنی و دشمن مشترک ما است
  • وزیر امور خارجه در پانزدهمین نشست سران اسلامی: رژیم اسرائیل ریشه ناامنی و دشمن مشترک ما است
  • ادعای شورای امنیت داخلی اسرائیل درباره یحیی السنوار
  • اعراب می‌توانند از جنگ تهران و تل آویو جلوگیری کنند؟
  • کاریکاتور/ خلیج فارس بخشی‌ از هویت تاریخی و فرهنگی ایران
  • دستاورد سفر بذرپاش به امارات متحده عربی چه بود؟ 
  • اعلام تحریم های ایران علیه افراد و نهادهای آمریکایی و انگلیسی/  نامه ایران به شورای امنیت در رد اتهامات اسرائیل/ حمله آمریکا و انگلیس به شمال یمن/ اعلام برگزاری رزمایش نظامی آمریکا و پاکستان
  • شکست ائتلاف ضدایرانی
  • دبیرکل سازمان ملل: متعهد به صلح بر اساس پایان اشغال هستیم