Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ ایرنا نوشت: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در گام اول انقلاب، ایران اسلامی به قدرت سیاسی و امنیتی بزرگی تبدیل شده است.

 محسن رضایی شامگاه یکشنبه در جمع ایثارگران زنجان ضمن تبریک دهه فجر افزود: بیش از ‭‭۲۰۰‬‬ سال از زمانی که اروپایی‌ها وارد ایران شده اند سپری می‌شود که جز مصیبت چیزی را جا نگذاشته‌اند و بخش های باز خاک این کشور را جدا کردند و در بقیه آن نیز علم و فناوری و پیشرفتی حاصل نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: مردم با مشاهده این اوضاع قیام های متعددی کردند که هر بار سرکوب شد اما قیام برای تحقق انقلاب اسلامی موجب ایستایی در برابر فشارها و موانع آمریکا و اروپا شد.

رضایی ادامه داد: تحلیل گران، دانشمندان و روشنفکران خارج از حب و بغض سیاسی باید انواع اتفاقاتی که در گذشته افتاده است را برای نسل آینده توضیح دهند.

وی با بیان اینکه ملت بزرگ ایران می خواهند گام های بزرگی بردارند و در عرصه بین المللی تاثیر گذار باشند، یادآوری کرد: دشمنان ایران می دانند که ایران برای ‭۵۰۰‬ میلیون نفر در ۲۵ کشور دنیا حکومت می کند که این کشورها سالانه ‭۸۰۰‬ میلیارد دلار تجارت دارند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در سرزمین مهم و سرنوشت ساز و حیاتی قرار داریم در ۴۰ سال اول انقلاب نیز به قدرت بزرگ سیاسی و امنیتی تبدیل شده ایم.

رضایی یادآوری کرد: در زمان حاضر تبدیل به قدرت دفاعی بزرگی شده ایم که ماهواره به آسمان می فرستیم و وارد غنی سازی هسته ای و اورانیوم شده ایم.

وی اظهارداشت: جهانیان در حال حاضر از پیشرفت ایران عاجز مانده اند و از راه اقتصادی وارد عرصه جنگ با کشورمان شده اند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اگر دولت ها سیاست های کلی و تاکیدات ولی امر مسلمین در خصوص اقتصاد را به عنوان قانون اجرا یی کنند مشکلاتی در این حوزه نخواهیم داشت.

رضایی افزود: ۴۰ سال در حوزه دفاعی، سیاسی و امنیتی و ارزش های انقلاب پیشرفت های قابل توجهی کسب کرده ایم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: پایه حکومت جمهوری اسلامی بر اساس عدالت و حقیقت، مردم سالاری دینی و ولایت، حق و عدالت است.

وی ادامه داد: ۲ بال ایران اسلامی مردم سالاری سیاسی و مردم سالاری اقتصادی است که در حال حاضر بهترین سیاست دفاعی و امنیتی را داریم باید وارد حوزه اقتصادی شویم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در گام دوم انقلاب باید مردم سالاری اقتصادی را بنیان گذاشت.

رضایی با بیان اینکه زنجان سابقه قدیمی به قدمت ایران دارد و هر جا نامی از ایران باشد نام مردم این استان نیز بوده است، یادآوری کرد: زنجان می تواند در قطب علم و فناوری وارد شود و در مردم سالاری اقتصادی برای هر استانی نقشی باید تعیین شود.

وی تاکید کرد: باید ایران اقتصادی را در کنار ایران بزرگ سیاسی، دفاعی و امنیتی تعریف کنیم.

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فیلم فجر سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 انقلاب اسلامی انقلاب اسلامی ایران محسن رضایی جشنواره فیلم فجر سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت مردم سالاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۹۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محسن رضایی: غرب دست از حماقت بردارد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: رهبران غربی برای نجات رژیم صهیونسیتی در برابر ارزش‌ها و دانشگاه‌های خود ایستاده‌اند؛ دست از حماقت بردارند.

به گزارش ایسنا، محسن رضایی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس با استفاده از هشتگ «حماقت در مقابل آزادی» و انتشار تصاویری از حمله نیروهای امنیتی به دانشگاهی در آمریکا، نوشت: «بحران ارزش های لیبرال در مقابل مقاومت انسان‌های آزادیخواه از ‎غزه به سرعت در حال انتقال به درون غرب است. به گونه‌ای که رهبران غربی برای نجات رژیم صهیونسیتی و نتانیاهو در برابر ارزش‌ها و دانشگاه‌های خود ایستاده‌اند. دولتمردان غربی دست از حماقت بردارند.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مجمع تشخیص مصلحت نظام منشأ بزرگ فساد را می‌خشکاند؟!
  • عضو مجمع تشخیص: برجام و FATF همچنان در اولویت است / نباید روابط دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران به یکی دو کشور خاص محدود شود
  • در جلسه حسن یزدانی با علیرضا دبیر و محسن کاوه چه گذشت؟
  • دستاوردهای جهاد افغانستان را حفظ می کنیم
  • طالبان: برای حفظ دستاوردهای جهاد افغانستان تلاش می‌کنیم
  • شوراهای اسلامی بدون حب و بغض‌های سیاسی در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند
  • محسن رضایی: غرب دست از حماقت بردارد
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • تقویت اقتصاد کشور دشمنان را ناامید خواهد کرد
  • دشمنان شکست خورده در حال تدارک استراتژی جدید برای ضربه زدن به نظام هستند