Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کل دادگستری استان زنجان در جلسه شورای قضائی استان از افتتاح چندین پروژه عمرانی به مناسبت ایام الله دهه فجر در دستگاه قضایی استان خبر داد.

خبرگزاری میزان -حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی، در جلسه شورای قضائی استان که با حضور مهدوی معاون سازمان پزشکی قانونی کشور و اعضای شورای قضایی استان برگزار شد با تبریک ایام الله دهه فجر و فرا رسیدن چهل و سومین بهار انقلاب اسلامی گفت:بعد از ۴۲ سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی دستاورد‌های بزرگ و ارزشمندی در همه عرصه‌ها در کشور بدست آمده که باید قدر دان مجاهدت‌های امام راحل و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امروز در مسیر انقلاب، اسلامی بودن یک توفیق الهی و ارزش محسوب می‌شود و در مسیر انقلاب بودن در حد زبان نباشد، بلکه در عمل و ارائه خدمات صادقانه و خالصانه به نظام و مردم باشد.

رییس شورای قضایی استان زنجان ضمن خیر مقدم به مهدوی معاون سازمان پزشکی قانونی کشور اظهار داشت: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و جشن انقلاب شاهد افتتاح چندین پروژه در دستگاه قضائی استان از جمله ساختمان جدید پزشکی قانونی استان، انبار مرکزی دادگستری استان مجهز به سیستم‌های نوین، ریلی کردن بایگانی راکد دادگستری استان وهمزمان ۵ واحد بازرسی خواهران و برادران در حوزه قضائی زنجان، سلطانیه، بزینه رود، چورزق خواهیم بود.

صادقی نیارکی ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های اعضای شورای قضائی در اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های قوه قضاییه در استان ادامه داد:پزشکی قانونی یکی از مراکز مهم و اثر گذار در دستگاه قضائی و کمک کار دادگستری استان می‌باشد و در این مرکز حساسیت و سختتی کار در هر شرایط حتی شرایط کرونایی بسیار بالاست و در این مجموعه ارائه خدمات به هیچ عنوان تعطیل بردار نیست

عالیترین مقام قضایی استان با بیان اینکه راه اندازی واحد سم شناسی وآزمایشگاه سرولوژی در پزشکی قانونی استان که در گذشته زحمات و هزینه‌های زیادی را برای مراجعین تحمیل می‌کرد بیان کرد: با راه اندازی این واحد‌ها که اقدامی ارزشمند و مبارکی بود باری از مشکلات مردم استان برداشته شد

در این جلسه معاون سازمان پزشکی قانونی کشور با بیان اینکه در راستای اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های قوه قضائیه، سازمان پزشکی قانونی کشور اقدامات بسیار ارزشمندی در سراسر کشور انجام داده است

مهدوی افزود: واحد سم شناسی پزشکی قانونی استان زنجان از مجهز‌ترین و بهترین واحد‌ها در سطح کشور می‌باشد و امیدواریم با راه اندازی این واحد در استان خدمتی برای مردم عزیز زنجان کرده باشیم

بیشتر بخوانید: راه حل مشکلات سایر زندان‌های استان کرمان تکمیل و بهره برداری از اردوگاه کبوترخان است

انتهای پیام/

برچسب ها: قوه قضاییه دادگستری زنجان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قوه قضاییه دادگستری زنجان سازمان پزشکی قانونی کشور دادگستری استان استان زنجان قضایی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۹۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیمی از پرونده‌های قضایی گرمسار الکترونیکی شد

صفدری  با اشاره به ضرورت کاهش سرانه مصرف کاغذ در دستگاه‌ قضایی گفت: برای تحقق این هدف، طرح تشکیل پرونده قضایی به صورت الکترونیکی و حذف فیزیکی آن در دستور کار قرار گرفت و تاکنون نیمی از پرونده‌ها در دادگستری گرمسار الکترونیکی شده است.

وی با تاکید بر اینکه اجرای طرح الکترونیکی شدن پرونده‌های قضایی تأثیر مطلوبی در کاهش روند اطاله دادرسی دارد، افزود: میانگین زمان رسیدگی به پرونده‌های قضایی به ۷۵ روز کاهش یافته است.

رییس دادگستری گرمسار از دیگر دستاوردهای این دستگاه را به صفر رساندن شمار پرونده‌های کثیر الشاکی و کثیر الدعوی عنوان کرد و گفت: نخستین دادگاه برخط در این شهرستان طی یک ماه آینده برگزار می‌شود که تحول بزرگی در ارائه خدمات قضایی ایجاد می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • ریسک ورود به پرونده شرکت های خودرویی را پذیرفتیم
  • واحدهای آلاینده سمنان زیر ذره‌بین دستگاه قضا
  • نیمی از پرونده‌های قضایی گرمسار الکترونیکی شد
  • ۷ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضایی شهید بهشتی تهران برگزار می‌شود
  • کارخانجات و واحد‌های تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل شناسایی شود
  • دیدار چهره به چهره رییس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان
  • اضافه شدن ۲۹ نفر به کادر دادگستری فلاورجان
  • تشکیل ۵۰۶ فقره پرونده با موضوع سلاح و مهمات در دادگستری استان کرمان
  • اعلام حمایت قاطع دستگاه قضایی استان کرمانشاه از طرح نور فراجا
  • بخش MRI بیمارستان شهدای یافت آباد افتتاح شد