Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@09:14:07 GMT

عملیات اجرایی ساختمان دادگستری شهر صدرا آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۳۹۷۹۰

عملیات اجرایی ساختمان دادگستری شهر صدرا آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی در مراسم کلنگ زنی مجتمع قضایی شهر صدرا و ساختمان بایگانی راکد پرونده های قضایی، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی با اشاره به تحولات مثبت و چشمگیر از ابتدای انقلاب اسلامی در عرصه های اقتصادی، عمرانی و رفاهی در مناطق مختلف کشور به ویژه مناطق کم برخوردار و محروم بیان داشت: لازم است همه ظرفیت های نظام جمهوری اسلامی در جهت اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی  به کار گرفته شود و امروز در طلیعه چهل و دومین سالگرد پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی کلنگ احداث مجتمع قضایی و ساختمان بایگانی راکد پرونده های قضایی شهر صدرا  به زمین زده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی اظهار داشت: در راستای مصوبات سفر رئیس قوه قضائیه به استان فارس، پروژه دادگستری شهر صدرا پس از تصویب با زیربنای ۲ هزار و ۳۰۰ مترمربع و ساختمان بایگانی راکد پرونده‌های قضایی شهر صدرا با زیربنای ۱۰۰۰ مترمربع تأمین اعتبار گردید که کلنگ احداث آن به زمین زده شد و مراحل اجرایی آن آغاز شده است.

رئیس کل دادگستری فارس تاکید کرد: تلاش می کنیم  پیش از اتمام این ساختمان مکانی به صورت موقت به دادگستری شهر صدرا اختصاص دهیم تا بتوانیم خدمت رسانی قضایی به مردم این منطقه از شیراز، با جمعیتی بالغ بر ۲۰۰ هزار نفر را سریع تر اجرایی نمائیم.

وی با اشاره به اینکه مهم‌ترین برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، دستگیری از قشر مستضعف و خدمت بیشتر در مناطق کم برخوردار است، افزود: دستگاه قضایی استان علاوه بر رسیدگی سریع به پرونده های قضایی، پیشگیری از وقوع جرم و تأمین امنیت مطلوب استان تلاش کرده است در راستای تکریم ارباب رجوع و ایجاد زمینه خدمت رسانی هر چه بهتر در بخش عمرانی نیز اقدامات اساسی و مطلوبی را در دستور کار قرار دهد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی  با اشاره به اینکه در چند ماه گذشته با حمایت های ریاست قوه قضاییه و پیگیری مجدانه معاونت مالی، عمرانی و پشتیبانی دادگستری فارس، موفق به اختصاص زمین مناسب شده ایم، تاکید کرد: امروز و هم زمان با آغاز عملیات اجرایی، ساخت و ساز این پروژه از سوی واحد فنی و مهندسی معاونت مالی، عمرانی و پشتیبانی دادگستری استان فارس شروع خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان فارس با اشاره به اینکه دادگستری مکانی مقدس برای احقاق حق و اجرای عدل است، تصریح کرد: لازم است چنین مکانی درخور شأن و منزلت مراجعه کنندگان و کارکنان قضایی باشد.

رئیس کل دادگستری استان فارس از دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خواست تا با همکاری اداره کل بازرسی استان طی جلسه ای با حضور همه نهادها و سازمان‌های متولی، موضوع پیگیری حقوق عامه و خدمت رسانی به مردم صدرا را بررسی نمایند.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس کل دادگستری فارس حجت الاسلام موسوی کلنگ زنی پرونده های قضایی جمهوری اسلامی استان فارس شهر صدرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۹۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت شهید فرهی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ دکتر اکرم فرهادی در حاشیه مراسم کلنگ زنی پایگاه سلامت شهید فرهی گفت: هدف از ساخت پایگاه‌های سلامت، ارائه خدمات بهینه به مردم در یک فضای فیزیکی با استاندار‌های مطلوب وزارت بهداشت است.

وی افزود: با اجرایی شدن برنامه سلامت خانواده (نظام ارجاع با پزشکی خانواده) در شهر برازجان، تاکنون ۳۷ پایگاه سلامت راه‌اندازی شده است که تعدادی از این پایگاه‌ها در فضای مراکز خدمات جامع سلامت مستقر هستند.

فرهادی گفت: در حال حاضر در شهرستان دشتستان ۱۴ پروژه در حوزه بهداشت و درمان با اعتبار ۸۳۱ میلیارد ریال در حال ساخت است و ۳ پروژه بهداشتی، پانسیون پزشکان دالکی، پایگاه سلامت شهیدفرهی و پانسیون پزشکان رود فاریاب با اعتبار ۱۱۰ میلیارد ریال عملیات اجرایی آنها آغازشده است.

وی افزود: سه طرح مرکز خدمات جامع سلامت کلمه، رود فاریاب و امیرالمؤمنین شهر برازجان با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد به‌زودی افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسند.

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی استان یزد
  • آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی چهارراه شهدای محمودآباد
  • کلنگ عملیات اجرایی ناحیه صنعتی جویم به زمین زده شد
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش - سراوان
  • آغاز عملیات اجرایی اولین شهرک مسکونی آذربایجان شرقی در آذرشهر
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش سراوان + عکس
  • عملیات اجرایی پل خورگو آغاز شد
  • عملیات اجرایی زیرگذر پرتردد سرخون آغاز شد
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت شهید فرهی