Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@13:29:35 GMT

نفت مسجدسلیمان بدون حسینی در کرمان

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۴۰۰۵۲

نفت مسجدسلیمان بدون حسینی در کرمان

بازیکنان نفت مسجدسلیمان پس از دیدار با گل‌گهر در شهر کرمان ماندگار شدند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان که دو روز قبل در دیدار هفته چهاردهم لیگ برتر مقابل گل‌گهر سیرجان قرار گرفت و برابر این تیم به تساوی بدون گل رضایت داد، اکنون در شرایط خوبی به سر نمی‌برد و بازیکنان این تیم هم به دلیل مشکلات مالی عصبی شده و در فاصله یک هفته به پایان نیم‌فصل به شدت نسبت به وضعیتی که دارند، معترض شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

علاوه بر عدم پرداخت مطالبات اعضای تیم نفت مسجدسلیمان که به جای ۵۰ درصد پرداختی تا نیم‌فصل، هنوز به ۲۰ درصد هم نرسیده و آنها را در بحران فرو برده، این تیم از نظر تمرینی هم دچار مشکل شده است.

 

اعضای تیم نفت مسجدسلیمان پس از دیدار مقابل گل‌گهر که ۴۸ ساعت قبل برگزار شد، به تهران یا اهواز برنگشتند و پس از سفری که از سیرجان به کرمان داشتند، در این شهر ماندگار شدند.

 

نفتی‌ها با وجود گذشت دو روز از دیدار با گل‌گهر همچنان در کرمان حضور دارند، اما به آنها وعده داده شده که احتمالا فردا دوشنبه با یک پرواز، از کرمان به اهواز برود و در این شهر تمرینات خود را ادامه دهند.

 

اما اتفاق دیگر برای نفت مسجدسلیمان، عدم حضور سید مجتبی حسینی در جمع اعضای این تیم طی دو روز اخیر بوده است.

 

حسینی جمعه شب به همراه اعضای گل‌گهر سیرجان از کرمان به تهران سفر کرده و در پایتخت به سر می‌برد و هنوز مشخص نیست فردا به جمع شاگردانش اضافه می‌شود یا خیر.

مجتبی حسینی نفت مسجد سلیمان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مجتبی حسینی نفت مسجد سلیمان نفت مسجدسلیمان گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۰۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور برای جلوگیری کسر امتیاز از نفت!

به گزارش "ورزش سه"، شکایت بازیکنان سابق نفت مسجدسلیمان از این باشگاه به دلیل عدم پرداخت مطالبات‌شان خبرساز شده و با وجود اینکه برخی از نفرات پیشین این تیم حکم قطعی مبنی بر کسر امتیاز از نفتی‌ها را گرفته‌اند، این اتفاق نیفتاده و در جدیدترین مصاحبه نیز عماد میرجوان به این موضوع پرداخته است.

میرجوان درباره شکایت از نفتی‌ها عنوان کرد: بنده در سال 1401 از باشگاه نفت مسجدسلیمان شکایت کردم ولی هنوز مطالبات خود را نگرفتم. با مدیران این باشگاه تماس گرفتم که گفتند پیگیری می‌کنیم، اما جواب من را نمی‌دهند.

او ادامه داد: فدراسیون فوتبال حکم قطعی خود را در این پرونده به نفع من صادر کرده و دو بار برای باشگاه نفت مسجدسلیمان نامه کسر امتیاز فرستاده، اما این اتفاق نیفتاده است.

مهاجم سابق نفت مسجدسلیمان اضافه کرد: برخی تیم‌ها در لیگ یک به دلیل بدهکاری با کسر امتیاز مواجه شدند و مطالبات خود را پرداخت کردند تا امتیازهای‌شان برگردد، اما برای تیم نفت مسجدسلیمان چنین اتفاقی نیفتاده است.

میرجوان یادآور شد: به ما می‌گویند به دلیل اینکه باشگاه نفت مسجدسلیمان با ارتباطاتی که در سازمان لیگ دارد، کسر امتیاز نخواهد شد و دستور آمده تا از آنها کسر امتیاز نکنند که برای ما عجیب است.

دیگر خبرها

  • حسینی در تبریز استقلال را تنها نگذاشت
  • استقلال به جانشین حسینی روحیه داد (عکس)
  • نامگذاری کتابخانه دانشگاه پیام نور کرمان به نام دانشجوی شهید حادثه تروریستی گلزار شهدا
  • ارائه تسهیلات در مرزهای گمرکی/ روان سازی امور گمرکی زائران اربعین حسینی
  • حضور فرماندار زرند در کنار کارگران سخت‌ترین شغل دنیا
  • از تراکتور غول نسازید؛ یک نفر پشت پرده بازی امروز است | پرسپولیس نبازد بهتر است
  • کدام بازیکنان استقلال به نبرد تبریز نمی‌رسند؟
  • دستور برای جلوگیری کسر امتیاز از نفت!
  • سازمان لیگ سد راه کسر امتیاز از یک تیم!
  • سه مصدوم تراکتور برای استقلال