Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان ماسال در این زمینه با بیان اینکه بیش از ۱۷ پروژه عام المنفعه بهره برداری شد،  افزود: برای افتتاح همزمان این پروژه ها  بالغ بر ۲۹ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
وحید پور حضرت عنوان کرد : برای  ۱۰ پروژه تعویض شبکه سیمهای فرسوده، تعویض و نصب ترانس، احداث کابل خود نگه دار و برق رسانی به روستای فاقد دهیاری چت بن بخش شاندرمن بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه افزود: برای بهره برداری همزمان ۶ پروژه  بهسازی تامین آب شرب و ارتقاء تاسیسات در محل چاه شماره سه آب شرب مجتمع  آبرسانی چاله سرا بالغ برسه میلیارد و ۳۵۰میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.
فرماندار ماسال در ادامه افزود:  گلخانه پرورش آلوئه ورا در روستای چاله سرای بخش شاندرمن نیز با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیون ریال اعتبار به بهره برداری رسید.

سید جلال سید محمدی فرماندار شهرستان صومعه سرا هم با اشاره به بهره برداری سه پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۲میلیاردریال در شهرستان صومعه سرا گفت : این پروژه ها  شامل مسجد امام حسن مجتبی (ع) روستای ولد با ۳۸۰ مترمربع در ۲ طبقه، بوستان روستای قصاب سرا و استخر پرورش ماهی قزل آلا با تولید ۲ تن ماهی در سال و اشتغال سه نفر به بهره برداری رسید.
شهرستان ماسال و صومعه سرا به ترتیب در ۴۵ کیلومتری و۲۵کیلومتری غرب مرکز استان گیلان قرار دارند

برچسب‌ها ماسال صومعه سرا گیلان دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ماسال صومعه سرا گیلان ماسال صومعه سرا گیلان دهه فجر اخبار کنکور ریال اعتبار بهره برداری صومعه سرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۰۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی استان خراسان‌رضوی

جعفر فرشچی‌طوسی دراین‌باره گفت: این میزان سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان برای ۲۱۸ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: محل ساخت و فعالیت این واحد‌های تولیدی شهرک‌های صنعتی " چناران، کاویان فریمان، قوچان ۲، خیام، چرمشهر و تایباد" در نقاط مختلف جغرافیای خراسان رضوی است.

فرشچی‌طوسی با اشاره به شعار سال که رهبر معظم انقلاب اسلامی، بر جهش تولید با مشارکت مردم تأکید نموده‌اند، عنوان کرد: تمایل سرمایه‌گذاران خارجی برای سرمایه‌گذاری در خراسان‌رضوی نسبت به سالیان قبل افزایش یافته و این ظرفیت‌های اقتصادی استان باعث شده است که مراودات تجاری از سوی کشور‌های همسایه بیشتر شود و تاجران آن کشور‌ها در ایران سرمایه‌گذاری بیشتری کنند.

رئیس هیئت‌مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان‌رضوی اضافه کرد: تاکنون سرمایه‌‎گذاران خارجی از کشور‌های افغانستان، امارات متحده عربی و کویت، استقبال خوبی از طرح‌های صنعتی و اقتصادی در استان داشته و با امنیت خاطر سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

وی در پایان تصریح کرد: وجود واحد‌های صنعتی دانش‌بنیان و صادرات‌گرا و نیز نوع کیفیت کالا‌های تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی باعث ایجاد فضای رقابتی میان سرمایه‌گذاران شده که بازاریابی محصولات توسط شرکت‌های مدیریت صادرات در کشور‌های مختلف می‌تواند هزینه‌های بخش تولید را کاهش دهد و بستر گسترده‌تری را برای ورود محصولات داخلی خراسان‌رضوی به بازار‌های بین‌المللی فراهم کند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • دسترسی بزرگراه همت غرب تا خرداد سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه خارجی در خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی استان خراسان‌رضوی
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • ۸۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی آماده بهره‌برداری در گناباد است
  • آب‌رسانی به ۶۰۰ روستای کم‌برخوردار با اختصاص اعتبار هزار میلیاردتومانی
  • پل صاحب روضات آماده بهره‌برداری است
  • پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال به بهره‌برداری رسید
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد