Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نشست پرسش و پاسخ فیلم «تی‌تی » به کارگردانی آیدا پناهنده، امشب (یکشنبه ۱۹ بهمن‌) در سالن‌ همایش‌های برج میلاد برگزار شد.

در بخشی از این نشست، الناز شاکردوست درباره چگونگی مراحل رسیدن به نقش‌های متفاوتی که در دو سال اخیر در آن‌ها حضور داشته است، توضیح داد: «تکنیک، در رسیدن به نقش‌ها به کمک من می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما از جایی به بعد همه تکنیک‌ها را فراموش خواهی کرد و با زندگی کردن با نقش، این فرآیند صورت می‌گیرد.»

این بازیگر در واکنش به پرسش خبرنگاری درباره چرایی حضورش در آثار لوده (تجاری) پاسخ داد: «من فکر می‌کنم وظیفه هر بازیگری است که در فیلم‌های تجاری هم بازی و عده‌ای را با خود همراه کند تا به دیدن آثار آیدا پناهنده هم بیایند. هدف این است تا این مخاطبان، فیلم سینمایی خوب و هنری هم ببیند. ولی چشم، بعد از این در انتخاب‌هایم، بیشتر دقت می‌کنم.»

شاکردوست همچنین در پاسخ به این‌که آیا کار کردنش با فیلمسازان زن عامدانه است، گفت: «من به کارگردان‌ها، جنسیتی نگاه نمی‌کنم و بیشتر برایم وجه انسانی نقش مهم است. اما به هر حال زمانی که زن‌ها کنار هم قرار می‌گیرند و از هم حمایت می‌کنند، نتیجه کار بسیار شگفت‌انگیز می‌شود.»

او با اشاره به سختی ساخت فیلم «تی تی» افزود: «ما در زمستان، هوای سرد، بی پولی و در سی و پنج جلسه، این فیلم را کار کردیم و دلم می‌خواهد بگویم شرایط کار معمولی نبود و امیدوارم رسانه‌ها از این کار حمایت کنند.»

در ادامه نشست، آیدا پناهنده درباره وجود رگه‌های سوررئالیسی و جادوگر بودن شخصیت تی ‌تی توضیح داد: «شخصیت تی‌تی برای من شبه قدیسی بود که به دلیل گذشته کولی‌وارش به جهان واقعی‌تری نسبت به ما رسیده بود. جادوگر واژه درستی نیست، چیزی که می‌توانم بگویم این است که برای من، تی‌تی یک شبه قدیس بود.»

این کارگردان تاکید کرد: «امیدوارم بتوانم شرافتم را نسبت به سینما حفظ کنم. این آخرین فیلم من در شمال ایران بود و می‌خواهم از مردم این خطه تشکر کنم که با آغوش باز این دخترک آذری را پذیرفتند.»

هوتن شکیبا هم در پاسخ به پرسشی، درباره حضور در نقش‌های جدی توضیح داد: «من حضور در ژانر کمدی را دوست دارم، اما هدف من قبول کردن نقش‌هایی است که برایم چالش به همراه داشته باشد و ژانر فیلم برایم اهمیتی ندارد.»

او درباره شانس دریافت سیمرغ در این دوره جشنواره گفت: «سیمرغ گرفتن برایم ارزشمند است، اما بازی‌های خوب در این دوره از جشنواره زیاد است. امیدوارم فضا و محیط جشنواره همواره به صورت سلامت برقرار باشد و بتوان به راحتی و آرامش کار کرد.»

سپس، علیرضا افکاری، درباره آهنگ‌سازی فیلم «تی‌تی» گفت: «تجربه همکاری با آیدا پناهنده برایم جالب بود و جدا از همکاری موسیقایی در هنگام تولید کار به یک درک مشترک رسیدیم که امیدوارم نتیجه‌اش رضایت‌بخش باشد. هدف ما یک ملودی رومنس بود که در زمان کمی به این مهم رسیدیم.»

فرشاد محمدی هم درباره فیلمبرداری این اثر سینمایی توضیح داد: «این فیلم جزو آثار محدودی بود که آن را با جان و دل فیلمبرداری کردم. همکاری با آیدا پناهنده من را دچار تب خلاقانه‌ای کرد که پیش‌تر کم‌تر به سراغم آمده بود و من سعی کردم به روح اثر وفادار باشم. در این فیلم ارتباط ویژه‌ای با بازیگر داشتم، برای الناز شاکردوست تصویر بسیار مهم بود و به من انرژی می‌داد. مثلا صحنه‌ای که تی‌تی کولی‌وار دل به دریا می‌زد، آن‌قدر من را به وجد آورد که که دیگر خجالت کشیدم از ادوات و تجهیزات استفاده کنم برای همین من هم کولی‌وار با دوربین به آب رفتم.»
در ادامه، پ

ارسلان امیری (فیلمنامه نویس) که با فیلم «زالاوا» در جشنواره امسال به عنوان کارگردان هم حضور دارد، گفت: «می‌خواهم صادقانه اعتراف کنم که من فیلمسازی را از همسرم (آیدا پناهنده) یاد گرفتم و از ایشان تشکر می‌کنم. همکاری من با ایشان حتما ادامه خواهد داشت.»

۵۷۵۷

کد خبر 1484164

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: الناز شاکردوست سی و نهمین جشنواره فیلم فجر جشنواره فیلم فجر آیدا پناهنده نقش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۰۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موج حمله موشکی جدید از لبنان به اراضی اشغالی

منابع رسانه‌ای بعد از ظهر امروز (سه‌شنبه) از پرتاب چند موشک از خاک لبنان به شمال سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.

به گزارش ایسنا، شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی در این باره گزارش داد که سه موشک از جنوب لبنان پرتاب شد و شهرک «المطله» (متولا) در منطقه «الجلیل علیا» را هدف قرار داد.

این شبکه مدعی شد که این حمله تلفاتی به همراه نداشته است.

حزب‌الله لبنان صبح امروز نیز از هدف قرار دادن ۲ هدف نظامی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داده بود.

این در حالی است که خبرنگار النشره در جنوب گزارش داد که «هواپیماهای جنگی اشغالگران شهرک‌های یارون و عدیسه را ​​هدف قرار دادند».

خبرنگار النشره در حاصیبا همچنین گزارش داد بمباران توپخانه رژیم صهیونیستی به «حمی راشیه الفخار الفردیس» منجر به آسیب دیدن بسیاری از خانه‌ها و شکستن شیشه‌های در و پنجره نزدیک محل‌های بمباران شد.

نوار مرزی لبنان و شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین طی روزهای اخیر شاهد تشدید تنش بوده است و هم‌زمان مقامات رژیم صهیونیستی به انجام حملات گسترده به لبنان تهدید کرده‌اند.

این درگیری‌ها در پی حملات رژیم صهیونیستی به غیرنظامیان در خاک لبنان و در مقابل حملات موشکی شدید حزب‌الله به مواضع و پایگاه‌های ارتش رژیم صهیونیستی تشدید شد.

یک روز پس از آغاز تجاوزات رژیم اشغالگر به نوار غزه از هفتم اکتبر، حزب‌الله لبنان اولین طرف در محور مقاومت بود که با انجام حملاتی به شمال فلسطین اشغالی، رسما به عملیات فلسطینی طوفان الاقصی ملحق شد و پس از آن مرزهای لبنان و سرزمین‌های اشغالی فلسطین به‌صورت روزانه و تقریبا ۲۴ ساعته صحنه تبادل آتش میان حزب‌الله لبنان و ارتش رژیم صهیونیستی شده است.

رسانه‌های عبری گزارش دادند از زمان آغاز نبرد طوفان الاقصی و شلیک موشک از جنوب لبنان، چندین افسر و نظامی صهیونیست کشته و ده‌ها پایگاه نظامی آن‌ها توسط حزب‌الله هدف گرفته شده است و به همین دلیل کابینه تندرو «بنیامین نتانیاهو» مجبور به تخلیه هزاران شهرک‌نشین از شمال فلسطین اشغالی شد و تعدادی از شهرک‌نشینان هم خودشان از منطقه فرار کردند.

اخیرا رسانه‌های عبری فاش کردند که این شهرک‌نشینان صهیونیست حاضر به بازگشت به خانه‌هایشان نیستند و می‌گویند که کابینه نتانیاهو توجهی به سرنوشت آن‌ها نداشته و آن‌ها را رها کرده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شمال یمن بمباران شد
  • بازگشایی گذرگاه بیت حانون در شمال غزه پس از هفت ماه
  • انتشار سریال آیدا پناهنده از سوم خرداد
  • مفقود شدن بیش از ۵۰ هزار پناهنده خردسال در اروپا
  • سقوط اتوبوس به دره‌ در پرو با ۲۵ کشته و ۱۷ مصدوم
  • موج حمله موشکی جدید از لبنان به اراضی اشغالی
  • همتی رئیس کل اسبق بانک مرکزی: کاهش قیمت دلار در چند روز اخیر به دلیل تزریق است اما این روش جواب نمی دهد / دولت از مردم عذرخواهی کند
  • بغض و تشکر مردم از حضور کولبرها در «نون.خ»/ خط قرمزی که کمک کرد
  • سقوط اتوبوس به رودخانه‌ای در شمال پرو/ ۲۵ نفر جان باختند
  • تأکید بن سلمان بر مخالفت عربستان با کوچ اجباری مردم فلسطین