Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز یکشنبه ۱۹ بهمن‌ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۱۰۴ کیلو تریاک در نی‌ریز

فرمانده انتظامی استان فارس از توقیف یک دستگاه کامیون حامل بار پیاز و کشف ۱۰۴ کیلو تریاک در شهرستان نی‌ریز خبر داد.

سردار رهام‌بخش حبیبی بیان کرد: ماموران انتظامی ایست و بازرسی "قطرویه" نی‌ریز در اجرای طرح مقابله با ورود مواد مخدر، حین کنترل خودرو‌های عبوری منتهی به این شهرستان، به یک دستگاه کامیون حامل بار پیاز مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه در این خصوص یک نفر متهم دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد، تصریح کرد: ماموران موفق شدند در بازرسی از این خودرو، ۱۰۴ کیلو تریاک که به طرز ماهرانه‎‌ای زیر بار پیاز جاسازی شده بود کشف کنند.

فرمانده انتظامی استان فارس تاکید کرد: پلیس در راستای برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و مبارزه بی امان با این پدیده شوم، از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.

بولدوزر قاچاق ۶۰ میلیاردی در جهرم کشف شد

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس از توقیف یک دستگاه کامیون کشنده حامل یک دستگاه بولدوزر قاچاق به ارزش ۶۰ میلیارد ریال در شهرستان "جهرم" خبر داد.

سردار یوسف ملک‌زاده اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی "جهرم" حین کنترل محور‌های ورودی منتهی به این شهرستان، به یک دستگاه کامیون کشنده حامل یک دستگاه بولدوزر مشکوک و آن را برای تحقیقات بیشتر متوقف کردند.

او گفت: پس از توقف تریلر و بررسی مدارک مشخص شد بولدوزر از مبادی غیرقانونی وارد کشور شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه ارزش محموله مکشوفه برابر نظر کارشناسان، ۶۰ میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

کشف ۷ میلیارد کالای قاچاق در سپیدان

فرمانده انتظامی سپیدان از توقیف ۴ خودرو و کشف ۹ هزار و ۳۸۲ قلم انواع کالای قاچاق طی ۴۸ ساعته گذشته در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ احمد فداکار بیان کرد: ماموران انتظامی "سپیدان" در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌های ملی، طی ۴۸ ساعته گذشته با گشت زنی‌های هدفمند و برنامه ریزی شده موفق به توقیف ۴ دستگاه خودرو سبک و سنگین شدند.

او افزود: در بازرسی از این خودروها، ۹ هزار و ۳۸۲ قلم انواع کالای قاچاق از نوع پوشاک و لوازم الکتریکی خارجی قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی سپیدان با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالا‌های قاچاق کشف شده را ۷ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، گفت: در این خصوص ۴ نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

دستگیری سارق قطعات خودرو با ۲۲ فقره سرقت

فرمانده انتظامی فیروزآباد از شناسایی و دستگیری یک سارق قطعات خودرو و کشف ۲۲ فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ مهدی جوکار بیان کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت قطعات خودرو در سطح شهرستان فیروزآباد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام کار‌های اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی، موفق به شناسایی یک نفر سارق شدند و پس از هماهنگی قضائی در یک عملیات ضربتی وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی فیروزآباد با بیان اینکه در بازجویی اولیه متهم به ۲۲ فقره سرقت قطعات و لوازم خودرو اقرار کرد، به مالکان وسایل نقلیه توصیه کرد: اتومبیل خود را به قفل مرکزی، دزدگیر، قفل پدال، قفل فرمان و سوئیچ مخفی و سایر لوازم بازدارنده مجهز و از قرار دادن خودرو در کوچه‌ها و معابر خلوت و تاریک خودداری کنند.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در لارستان

فرمانده انتظامی لارستان از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی طی ۴۸ ساعت گذشته در این شهرستان خبرداد.

سرهنگ داود امجدی اظهار داشت: مأموران انتظامی لارستان در راستای برخورد با فروشندگان مواد مخدر و قاچاق کالا و ارز و با هدف توسعه احساس امنیت، با بهره‌گیری حداکثری از توان انتظامی و عملیاتی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را با قدرت و جدیت اجرا کردند.

او با بیان اینکه در این خصوص ۸ خرده فروش دستگیر و ۵ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف شد، گفت: کشف ۲ هزار لیتر گازوئیل، توقیف ۳۷ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف، دستگیری ۵ سارق، کشف ۵۴ بسته آبمیوه و مقداری عصاره مرغ، فندک و ۸ راس احشام قاچاق از دیگر نتایج این طرح بود.

فرمانده انتظامی لارستان با بیان اینکه در این خصوص ۱۵ نفر متهم دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند، تصریح کرد: کارشناسان ارزش احشام و کالای قاچاق مکشوفه را یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند.

سرهنگ امجدی با اشاره به اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، بیان داشت: این طرح‌ها همچنان در دستور کار پلیس است و از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتشار تصاویر خصوصی توسط جوان عاشق پیشه

فرمانده انتظامی کازرون از دستگیری جوانی ۲۸ ساله عاشق خبر داد که اقدام به انتشار تصاویر خصوصی شاکی در فضای مجازی کرده بود.

سرهنگ اسماعیل زراعتیان اظهار داشت: خانمی ۲۵ ساله با در دست داشتن مرجوعه قضائی به پلیس فتا کازرون مراجعه و اظهار داشت فردی ناشناس در شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام، تلگرام و واتس آپ اقدام به انتشار تصاویر خصوصی من کرده است که باعث هتک حیثیت اینجانب شده است که بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان قرار گرفت.

او افزود: کارشناسان پلیس فتا با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند متهم را شناسایی و آن را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی کازرون با بیان اینکه متهم همسر سابق شاکی می‌باشد و به گفته خود عاشق آن می‌باشد، گفت: وی در بازجویی اولیه به جرم خود مبنی بر انتشار تصاویر خصوصی شاکی در فضای مجازی اقرار کرد.

سرهنگ زراعتیان با اشاره به اینکه متهم پس از سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، از شهروندان خواست از قرار دادن تصاویر خصوصی خود در شبکه‌های اجتماعی جهت جلوگیری از انتشار آن‌ها توسط افراد سود جو و کلاهبردار خودداری کنند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: شهروندان می‌توانند در صورت بروز هرگونه مشکل در فضای مجازی، آن را از طریق سایت اینترنتی پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir (بخش فوریت‌های پلیسی) و یا شماره تلفن ۰۷۱۴۲۲۲۲۵۴۴ اطلاع رسانی کنند.

ترخیص ۱۲۰ دستگاه موتورسیکلت رسوبی در آباده

فرمانده انتظامی شهرستان آباده از ترخیص ۱۲۰ دستگاه موتورسیکلت رسوبی خبر داد.

سرهنگ سیدابوالفضل مسعودی اظهار داشت: از ابتدای طرح تسهیل ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی تا کنون، ۱۲۰ دستگاه موتورسیکلت از پارکینگ‌های این شهرستان رفع توقیف و ترخیص شده است.

او ادامه داد: طرح تسهیل در ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی در راستای جلب رضایت عمومی و برگشت اموال مردم به آن‌ها توسط پلیس راهور در سطح شهرستان و همزمان با سراسر کشور در حال اجرا است.

فرمانده انتظامی شهرستان آباده با اشاره به وجود ۲۰۰ دستگاه موتورسیکلت رسوبی در پارکینگ‌های این شهرستان، تصریح کرد: با توجه به اتمام مهلت اجرای طرح تسهیل تا پایان بهمن ماه سال جاری، این یک فرصت بسیار مناسبی برای ترخیص است.

سرهنگ مسعودی گفت: مالکان و متصرفان قانونی موتورسیکلت‌های رسوبی می‌توانند برای ترخیص موتورسیکلت خود و استفاده از مزایای این طرح به مراکز پلیس +۱۰ مراجعه کنند.

کشف تریاک در منزل

فرمانده انتظامی شیراز از کشف ۱۲ کیلو و ۲۸۰ گرم تریاک و دستگیری یک قاچاقچی در یکی از روستا‌های این شهرستان خبر داد.

سرهنگ فرج شجاعی افزود: مأموران انتظامی یگان امداد شیراز با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند فردی مقداری تریاک در منزل خود در یکی از روستا‌های این شهرستان دپو کرده است که موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او با بیان اینکه ماموران با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن منزل، ۱۲ کیلو و ۲۸۰ گرم تریاک کشف کردند، افزود: در این خصوص یک قاچاقچی دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث فارس نیروی انتظامی سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد فرمانده انتظامی استان فارس انتشار تصاویر خصوصی دستگاه موتورسیکلت یک دستگاه کامیون دستور کار کالای قاچاق شهرستان خبر فقره سرقت اجرای طرح نی ریز کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۰۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد

فرمانده انتظامی هرمزگان از اجرای طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، سردار علی اکبر جاویدان در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای مقابله جدی و بی امان با قاچاقچیان سوخت و به منظور جلو گیری از هدررفت سرمایه ملی، روز گذشته طرح ضربتی پاکسازی مناطق آلوده به قاچاق سوخت بصورت هم زمان در مناطق خانسرخ، سورو ، نخل ناخدا وروستای دهنو از توابع بندرعباس اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح که با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی و گشت زنی های هدفمند اجرا شد جمعا 80 هزار لیتر گازوئیل قاچاق ،مقادیری مشروبات الکلی ، 423 جفت کفش و یکدستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی استان با بیان اینکه دراین طرح تعداد 5 دستگاه خودرو شوتی فعال در قاچاق سوخت و 10 فروند تشتک فایبر کلاس قایق موتوری نیز توقیف شدند، اظهار داشت : در این رابطه تعداد 137 نفر اتباء بیگانه غیر مجاز و فاقد مجوز اقامت که برخی از آنها در تهیه و قاچاق سوخت فعالیت داشتند نیز شناسایی و دستگیر شدند که هماهنگی های لازم جهت طرد آنان انجام شده است .

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با تأکید بر استمرار طرحهای عملیاتی پاکسازی مناطق آلوده به قاچاق و قاطعیت پلیس در اجرای این طرح ها ، از عموم مردم قدر شناساس استان خواست در صورت مشاهده و اطلاع از هرگونه دپو و یا قاچاق کالا، سوخت و مواد مخدر مراتب را از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند

انتهای پیام/864/.

دیگر خبرها

  • ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد
  • کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • کشف غذای سگ و گربه قاچاق در خوی 
  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق، فوت راننده و سرنشین آن را رقم زد
  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمبر
  • ۲ فوتی در اثر واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • کشف ۱۳ گوسفند قاچاق در خودرو سواری
  • از توقیف سیترون ۱۷ میلیاردی قاچاق تا کشف احشام قاچاق
  • کشف ۱۰ میلیارد ریال سوخت قاچاق در بندرلنگه