Web Analytics Made Easy - Statcounter

در بازی پنجم و ششمی ، جام باشگاه های جهان ، تیم های الدحیل و اولسان به مصاف هم رفتند که تیم الدوحیل با نتیجه سه بر یک تیم کره ای را شکست داد و پنجم شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

الدحیل که به عنوان نماینده میزبان (کشور قطر) در جام جهانی باشگاه ها حضور پیدا کرده بود، مسابقات را در رتبه پنجم به پایان برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حقیقت در بازی رتبه پنجمی، الدحیل در مقابل اولسان پیروز شد و به رتبه پنجم رسید. اولسان نیز که با غلبه بر پرسپولیس به عنوان نماینده آسیا به مسابقات رفته بود در رتبه ششم قرار گرفت. انصراف نماینده نیوزیلند باعث شده بود تا مسابقات با شش تیم برگزار شود و بدین ترتیب نماینده آسیا نتوانست امسال از اعتبار قاره دفاع کند.

ادمیلسون، مونتاری و المعز علی برای تیم الدحیل گلزنی کردند در حالی که یون بیت گارام تک گل تیم کره ای را به ثمر رساند و انها در این بازی حرفی برای گفتن نداشتند و مغلوب شدند.

در حال حاضر مسابقات نیمه نهایی، رده بندی و فینال جام جهانی باشگاه ها هنوز برگزار نشده است. تیم های پالمیراس و تایگرز مکزیک باید در یکی از نیمه نهایی ها به مصاف هم بروند و تیم های الاهلی مصر و بایرن مونیخ در نیمه نهایی دیگر که برنده ها به فینال می رسند و بازنده ها نیز در مرحله رده بندی به مصاف هم خواهند رفت.

باید دید که مسابقات جام باشگاه های جهان در سال آینده نیز به شکل کنونی برگزار می شود یا مطابق وعده فیفا بازیها با ۲۴ تیم از قاره های مختلف برگزار خواهد شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس جام باشگاه های جهان الدحیل قطر اولسان هیوندای پرسپولیس جام باشگاه های جهان علی کریمی باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۰۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی

در دومین روز رقابت‌های جوانان و امید بوکس آسیاریال چهار نماینده کشورمان مقابل حریفان خود به برتری دست یافتند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روز دوم رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا امروز(یکشنبه - 9 اردیبهشت ماه) در قزاقستان پیگیری شد و چهار ملی‌پوش تیم امید کشورمان موفق به شکست حریفان خود شدند.  

استکی: وضعیت تیم امید بوکس مثل هندوانه در بسته است

در رقابت‌های امروز، آرشام حسنی در وزن 48کیلوگرم از سد بوکسوری از کره‌جنوبی گذشت تا حریف نماینده هند در دور بعد شود.در وزن 57 کیلوگرم، نیما بیاتی در مصاف با نماینده فیلیپین به برتری دست یافت و حریف نماینده مغولستان در دور بعد شد.

امیرحسین پیشرو نیز در وزن 63.5 کیلوگرم مقابل نماینده سریلانکا به برتری دست یافت تا در دور بعد به مصاف نماینده ازبکستان برود. عیسی فردین نیز در وزن 71 کیلوگرم نماینده عراق را برد تا حریف بوکسوری از قزاقستان شود. 

روز گذشته نیز رضا فضلی در وزن 57 کیلوگرم رده سنی جوانان مقابل بوکسوری از امارات به پیروزی رسیده بود.

 در ادامه مسابقات، فردا(دوشنبه- 10 اردیبهشت ماه) رقابت‌های رده سنی جوانان پیگیری خواهد شد و در وزن 48 کیلوگرم هدی شعبان با حریفی از فیلیپین مسابقه خواهد داد و مهدی سلطانی نیز در وزن 54 کیلوگرم به مصاف نماینده مغولستان خواهد رفت.  

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران؛ مدعیان به هم رسیدند
  • اوزونیدیس: رتبه پنجم و هفتم تفاوت ندارد، مهم ساختن تیم است
  • برنز محشری در بوکس قطعی شد
  • به وقت انتقام در حساس‌ترین بازی‌؛ عیسی به مورایس رسید
  • به وقت انتقام؛ عیسی به مورایس رسید
  • نمی‌توانیم به قهرمانی آسیا برسیم اما رتبه خودمان را بالا می‌بریم
  • نمی‌توانیم به قهرمانی آسیا برسیم ولی رتبه خودمان را بالا می‌بریم
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور به دنبال انتقام از استقلال/ نبرد گلادیاتور‌های پرسپولیس و سپاهان در ال‌کلاسیکوی ایران
  • محمدجواد حسین‌ نژاد؛ بازگشت به آزادی با انگیزه انتقام
  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی