Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مهم‌ترین حوادث امروزیکشنبه ۱۹ بهمن ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

شرور آدم ربا تسلیم قانون شد

ماموران پلیس آگاهی شهرستان "دلگان" شرور آدم ربا را دستگیر و تسلیم قانون کردند.

سرهنگ "غلامرضا نورا اظهار داشت: مهرماه سال ۹۷ نوجوانی در یکی از استان‌های همجوار، توسط سرنشین یک دستگاه خودرو ربوده شده و به مکانی نا معلوم منتقل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: عامل ربایش پس از گذشت ۴ ماه و اخذ مبالغ هنگفت از بستگان وی، سرانجام فرد ربوده شده را آزاد می‌کند و متهم پس از اخاذی به مدت ۲ سال متواری و زندگی مخفیانه داشته است.

فرمانده انتظامی "دلگان" با بیان اقدام ماموران برای شناسایی و دستگیری عامل آدم ربایی، عنوان کرد: با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی سرانجام محل تردد وی در یکی از مناطق این شهرستان شناسایی و در مخفیگاهش طی اخذ نیابت قضائی طی یک عملیات پلیسی دستگیر و به پلیس آگاهی "دلگان" منتقل می‌شود.

سرهنگ نورا با بیان اینکه علت و انگیزه ربایش در دست بررسی است، بیان داشت: متهم در بررسی و تحقیقات پلیس به بزه انتسابی اعتراف که پس از تکمیل پرونده به مراجع قضائی معرفی و سپس روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان "دلگان" در پایان با تاکید بر برخورد قاطعانه نیروی انتظامی با مخلان نظم وامنیت، خاطر نشان کرد: جرایم خشن جزء خط قرمز پلیس است و مقابله با آن از اولویت‌های پلیس به شمار می‌رود مجرمان بدانند در صورتی که به زندگی عادی خود برنگردند، منتظر برخورد سخت و قاطعانه پلیس باشند.

ناکامی قاچاقچیان سوخت در"سیب و سوران"

سرپرست فرمانده انتظامی شهرستان "سیب و سوران" از کشف ۶۷ هزارلیتر سوخت قاچاق طی عملیاتی در بازرسی از ۲ دستگاه تانکر خبر داد.

سرهنگ "حسین نوری فرید اظهار داشت: روز گذشته طی عملیاتی تیم‌های یگان امداد وپاسگاه انتظامی پسکوه شهرستان "سیب و سوران"، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور "خاش-پسکوه" به ۲ دستگاه خودرو تانکردار مشکوک شدند.

او افزود: ماموران پس از متوقف کردن خودرو‌ها در بازرسی از آن ۶۷ هزار و ۸۰۰ لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف کردند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان "سیب و سوران" تصریح کرد: در این راستا ۲ دستگاه خودرو تانکردار توقیف و ۳ فرد متخلف با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه قاچاق کالا و سوخت، حیات اقتصادی یک جامعه را تهدید می‌کند، خاطرنشان کرد: پلیس با تمام توان و با جدیت همواره با قاچاقچیان و اخلال گران نظام اقتصادی کشور مبارزه خواهد کرد.

توقیف تانکر اسکانیا با ۲۲ تن گاز مایع

فرمانده انتظامی شهرستان "ایرانشهر" از کشف ۲۲ تن گاز مایع قاچاق در بازرسی از یک دستگاه تانکر اسکانیا خبر داد.

سرهنگ "حسن کیخا  اظهار داشت: روز گذشته ماموران ایست و بازرسی مسجد ابوالفضل (ع) شهرستان "ایرانشهر"، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه خودرو کامیون اسکانیا مشکوک شدند.

او  افزود: ماموران پس از متوقف کردن خودرو در بازرسی از آن ۲۲ تن گاز مایع قاچاق که از یکی از استان‌های جنوب غرب کشور بارگیری و قصد خارج کردن از مرز‌های کشور را داشت، کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان "ایرانشهر" تصریح کرد: در این رابطه خودروی تانکردار توقیف و ۲ فرد متخلف با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

او  با اشاره به اینکه قاچاق کالا و سوخت، حیات اقتصادی یک جامعه را تهدید می‌کند، خاطرنشان کرد: پلیس با تمام توان و با جدیت همواره با قاچاقچیان و اخلال گران نظام اقتصادی کشور مبارزه خواهد کرد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث و انتظامی شرور مسلح فرمانده انتظامی شهرستان دستگاه خودرو سیب و سوران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۰۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف اتوبوس حامل ۱۱ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ریگان

جانشین فرماندهی انتظامی ریگان گفت: یک دستگاه اتوبوس حامل ۱۱ هزار لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان توقیف شد.

سرهنگ عباس نظام آبادی افزود: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان در بازرسی از یک اتوبوس عبوری ۱۱۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق کشف و یک نفر را دستگیر کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان ریگان با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهم به مرجع قضائی بیان داشت: پلیس در برخورد با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی با جدیت انجام ماموریت می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • دستگیری باند قاچاقچیان احشام در دهلران
  • کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در هندیجان
  • توقیف اتوبوس حامل ۱۱ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ریگان
  • از توقیف موتورسیکلت‌ها تا کشف احشام قاچاق میلیاردی در فارس
  • کامیون تانکر حامل ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس
  • کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در الیگودرز
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در تبریز
  • توقیف خودرو‌های قاچاقچیان با کار اطلاعاتی مشترک
  • کشف ۸۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • ناکامی قاچاقچی در انتقال ۴۲۴ کیلو تریاک