Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات گلستان با بیان اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه امسال به صورت رژه موتوری و خودرویی برگزار می‌شود، گفت: مسیر راهپیمایی در گرگان از خیابان امام خمینی (ره) به سمت میدان کریمی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  گرگان، حجت‌الاسلام احمدرضا احمدی عصر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی یوم الله 22 بهمن اظهار داشت: با توجه به شیوع کرونا شرایط برگزاری راهپیمایی یوم الله 22 بهمن نسبت به سال‌های گذشته متفاوت خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه همه تمهیدات برای برگزاری این راهپیمایی اندیشیده شده است، گفت: طبق اعلام ستاد ملی کرونا و همچنین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای حفظ سلامتی شهروندان و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، یوم الله 22 بهمن به صورت رژه موتوری و خودرویی برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اعلام کرد: ورودی خودروها از سمت میدان شهید مفتح (پمپ بنزین در ورودی غربی گرگان) و شروع رژه نیز از میدان مازندران خواهد بود. مسیر راهپیمایی نیز به سمت میدان وحدت (شهرداری)، خیابان شهید بهشتی و میدان کریمی است.

راهپیمایی خودوریی 22 بهمن در تمام شهرهای خراسان شمالی برگزار می‌شودتأکید استاندار تهران بر ممنوعیت ترددها تا پایان 22 بهمن/ عدم صدور مجوز ترددمشارکت مردم در راهپیمایی مجازی اصفهان؛ راهپیمایی خودرویی و موتوری در 22 بهمن انجام می‌شود

وی بیان داشت: رژه خودرویی که به صورت خانوادگی برنامه ریزی شده از ساعت 10 صبح آغاز خواهد شد و وزیر اقتصاد نیز سخنران این مراسم است.

احمدی گفت: تمهیدات لازم از نظر ترافیکی اندیشیده شده و پلیس راهور اقدامات لازم در این زمینه را انجام خواهد داد.

وی با قدردانی از همکاری و مشارکت مردم در برنامه‌های دهه فجر ادامه داد: علاقه‌مندان برای شرکت گسترده و فعال در راهپیمایی مجازی 22 بهمن هم می‌توانند به آدرس اینترنتی fajr.ccoip.ir مراجعه و برای ثبت نام اقدام کنند.

انتهای پیام/581/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: یوم الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۰۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | فیلم پربازدید از پیدا شدن مینی‌بوس دفن‌شده زیر بهمن پس از 4 ماه!

264 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902410

دیگر خبرها

  • حمایت از فلسطین توسط هلندی ها با رژه خودرویی + ویدئو
  • مراسم عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در ایلام
  • ببینید | فیلم پربازدید از پیدا شدن مینی‌بوس دفن‌شده زیر بهمن پس از 4 ماه!
  • راهپیمایی میلیونی یمنی‌ها در همبستگی با ملت فلسطین در نوار غزه
  • اعتراضات دانشجویان آمریکا و اروپا نشانه شکاف عمیق درون کشور‌های غربی است
  • آیت الله نورمفیدی: اعتراضات دانشجویان آمریکا و اروپا نشانه شکاف عمیق درون کشور‌های غربی است
  • در سوگ امام جعفر صادق (ع) فردا در گلستان مراسم دسته روی برگزار می‌شود
  • در سوگ صادق آل محمد فردا در گلستان مراسم دسته روی برگزار می‌شود
  • حمایت از مردم غزه، راهی که همچنان ادامه دارد
  • شهرداری گرگان فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا را به بازی سوم کشاند