Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک آلمانی سیتیزن ها می داند که فصل بلند و پر فراز و نشیبی در پیش است و نباید هیچ چیز را تمام شده دانست. 

ایلکای گوندوعان پس از برد ۴-۱ منچسترسیتی در خانه لیورپول خوشحال بود و این خوشحالی به خاطر جبران کردن پنالتی از دست داده اش، دو چندان هم شد. 

به گزارش طرفداری و به نقل از BBC، گوندوعان در این مسابقه دو گل زد تا به روند گلزنی خود برای سیتیزن ها ادامه بدهد و به آن ها کمک کند تا اختلاف شان با لیورپول را به عدد ۱۰ برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

از این که برنده شدیم خیلی خوشحالم؛ لیاقتش را داشتیم. خیلی خوب بازی کردیم، مخصوصا در نیمه دوم. واقعا خوب کار کردیم و جدای از آن پنالتی، آن ها شانسی برای گلزنی نداشتند. به خوبی توپ را به گردش در آوردیم، به شایستگی گل ها را به ثمر رساندیم و در کل عملکرد بسیار خوبی بود. 

در مورد پنالتی از دست داده و گل هایش

باید اعتراف کنم که پنالتی خراب کردن همیشه چیز بدی است، مخصوصا اگر در اوایل مسابقه اتفاق بیافتد. همیشه این خطر وجود دارد که اعتماد به نفس تیم افت کند ولی پس از آن واقعه تلاش کردم امورات ساده را به بهترین نحو انجام بدهم. تلاشم این بود که نگذارم آن پنالتی حواسم را پرت کنم، به سختکوشی ادامه بدهم و کمک کنم تا تیم برنده شود. خیلی خوب جواب داد. شاید بابت این که در فضای مناسب حضور داشتم خوش شانس بودم ولی هر وقت که جلوی دروازه خطر را احساس کنم، تلاش می کنم خودم را به آنجا برسانم. بابت گل ها خوشحالم و باعث شد نفسی به راحتی بکشم ولی از نتیجه بازی و سبک بازی مان رضایت بیشتری دارم. 

درباره فیل فودن

فیل خیلی خوب بازی می کند و لیاقت تمامی این تعریف و تمجیدها را دارد. او در مقایسه با فصل گذشته سطح خود را ارتقا داده است. نمی توانیم فراموش کنیم که هنوز سن پایینی دارد و در آینده چیزهای بیشتری از او خواهیم دید. از حضورش در تیم خیلی خوشحالم. فیل کیفیت بالایی را به ما عرضه می کند و دیدن خوب بازی کردن یک جوان حس خوبی دارد. 

درباره کورس قهرمانی 

هنوز جام برای ما نیست و باید فروتنی مان را حفظ کنیم. می دانیم که باید در تمامی بازی ها همین طور کار کنیم. فرقی نمی کند در خانه لیورپول بازی داشته باشیم یا در خانه خودمان با شفیلدیونایتد رو به رو شویم چرا که حتی آن بازی هم بسیار نزدیک و تنگاتنگ بود. هر بازی داستان و چالش های خودش را دارد ولی باید در همه بازی ها به تلاش ادامه بدهیم. این می تواند فصل بسیار خوبی برای ما باشد.  

اخبار داغ 

میناوند و انصاریان کجا کرونا گرفتند؟ | داستان مهمانی سفره خانه سنتی حوالی پل صدر چیست؟ تجمع استقلالی ها مقابل ساختمان باشگاه تجاوز به سمانه 21 ساله در ویلای چالوس / او ربوده شد! آناشید حسینی چادر را کنار گذاشت / عکس تولد عروس سابق سفیر ایران لیونل مسی بهترین بازیکن مرد دهه اخیر از نگاه IFFHS بانوی رئالی؛ سریعترین هت تریک سال، سه دقیقه سه گل

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۰۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدرقه خاطرات قهرمانی را فراموش کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک پنج روز پس از جدال 120 دقیقه‌ای مقابل پرسپولیس که برد ارزشمندی به دست آورد، با شرایط سختی به مصاف فولاد رفت، اما با این وجود بازنده نشد و توانست یک امتیاز از حریف خوزستانی بگیرد که عملکرد خط دفاعی اراکی‌ها در کسب یک امتیاز برای این تیم و کسب روحیه برای ادامه فصل قابل توجه بود و میلاد بدرقه هم در این بین موثر کار کرد.

میلاد بدرقه که شرایط خوبی در این فصل داشته و 23 بازی برای آلومینیوم در لیگ برتر و دو بازی در جام حذفی انجام داده و به اجبار در دو مسابقه غایب بوده، جدال احساسی را این هفته برابر فولاد خوزستان پشت سر گذاشت، اما تلاش زیادی برای بسته ماندن دروازه ایرالکو کرد.

این مدافع خوزستانی که محصول آکادمی باشگاه فولاد است و 6 فصل در لیگ برتر برای این تیم به میدان رفته و قهرمانی را همراه با آن به دست آورده، طی دو فصل اخیر دور از فولاد و زیر نظر سیدمجتبی حسینی بوده که این هفته هم قبل از گل فولاد توپ را دفع کرد، اما در ریباند ساسان انصاری موفق به گلزنی شد.

بدرقه پس از سپری کردن دیدار مقابل فولاد خوزستان و تیم سابق خود که دوران موفقی را در آنجا سپری کرده بود، حالا باید خود را آماده بازی هفته آینده برابر پیکان و باشگاه فصل گذشته‌اش کند تا در دو هفته، به مصاف تیم‌های قبلی خود رفته باشد.

دیگر خبرها

  • فیل فودن بهترین بازیکن فصل ۲۴-۲۰۲۳ لیگ برتر انگلیس از نگاه انجمن فوتبال‌نویسان
  • قهرمانی پاس قم در لیگ برتر کاراته باشگاه‌های کشور
  • دلایل «سرد» بودن بازی پرسپولیس - سپاهان/ راه قهرمان شدن سرخپوشان
  • بدرقه خاطرات قهرمانی را فراموش کرد (عکس)
  • محمدی-بلانکو، زوج خط حمله استقلال برای قهرمانی!
  • رقابت گواردیولا، آرتتا و شان دایچ بر سر کسب عنوان بهترین مربی ماه لیگ برتر
  • دلتنگی پپ گواردیولا از نبود ایلکای گوندوعان در منچسترسیتی
  • سرمربی پرسپولیس: دو امتیاز مهم از دست دادیم، اما تا آخر برای قهرمانی می جنگیم
  • اوسمار: تا پایان برای قهرمانی می‌جنگیم/ ۵ فینال دیگر پیش‌رو داریم
  • تراکتور – استقلال، تراکتور – سپاهان نمی‌شود