Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@23:52:36 GMT

برخورد ضربتی کارشناسان بهداشتی با پروتکل شکنی اصناف

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۴۰۵۰۶

برخورد ضربتی کارشناسان بهداشتی با پروتکل شکنی اصناف

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، کارشناسان بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اهواز با حضور در خیابان ۱۳ شرقی کیانپارس که به علت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی به مکانی ناامن از حیث شیوع کرونا تبدیل شده اقدام به پلمب چندین مغازه کردند.

با توجه به افزایش آمار ابتلا به کرونا و سطح پایین رعایت پروتکل های بهداشتی، این نظارت و برخورد با اصنافی که بی توجه به نکات بهداشتی هستند در روزهای آینده نیز ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: اهواز دانشگاه علوم پزشکی کارشناسان بهداشتی اصناف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۰۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاتک پلیس فیروزکوه به سوداگران مرگ 

به گزارش جام جم آنلاین تهران،توحید مظفری دادستان شهرستان فیروزکوه با اعلام این خبر گفت:
اقدام ضربتی و غافلگیرانه دایره مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان فیروزکوه در کشف مقادیر قابل توجه ای مواد مخدر و دستگیری عاملین توزیع آن در شهرستان فیروزکوه با دستور ویژه از سوی دادستانی انجام شد.
وی خاطر نشان کرد:این عملیات ویژه روزگذشته ۱۰ اردیبهشت ماه به صورت ضربتی و غافلگیرانه توسط فرماندهی انتظامی شهرستان انجام که طی آن مقداری مواد مخدر از نوع تریاک و هروئین از منازل سوداگران کشف و ۲ نفر نیز در این خصوص دستگیر شدند.
مظفری یادآور شد:دادستانی در راستای تامین حقوق روانی و اجتماعی شهروندان با هیچ کسی مصالحه و متعارفی ندارد، با خاطیان و کسانی که سبب ناهنجاری اجتماعی در شهرستان می شوند به شدت برخورد خواهیم نمود.

دیگر خبرها

  • احتمال سیلاب و ریزش کوه در محورهای کوهستانی خوزستان/ پیش‌بینی افزایش ۱۵ درصدی تردد
  • برخورد یک واگن و لوکوموتیو در ایستگاه راه آهن اهواز
  • پاتک پلیس فیروزکوه به سوداگران مرگ 
  • برخورد واگن و لوکوموتیو در ایستگاه راه آهن اهواز
  • زخمی شدن ۴ نفر در برخورد دیزل قطار با واگن در اهواز
  • برخورد واگن و لوکوموتیو در ایستگاه راه آهن اهواز ۴ مصدوم بر جای گذاشت
  • پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد
  • شمس‌ آذر به دنبال طلسم‌شکنی مقابل پیکان
  • پایش معادن شهرستان تفت
  • محیط زیست معادن تفت پایش می شود/متولیان الزامات را رعایت کنند