Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از مرکز تحقیقات اسلامی مجلس، در این احکام محمد جواد توکلی به عنوان "مشاور امور مدیریتی» و «مشاور علمی نظام بودجه‌ریزی" و حجج اسلام محمدجواد محقق‌نیا به عنوان مشاور علمی نظام پولی و بانکی، سید محمدکاظم رجایی مشاور علمی “تدوین برنامه هفتم توسعه” ، محمود عیسوی به عنوان مشاور علمی امور انرژی، مجید حبیبیان به عنوان مشاور علمی بازار سرمایه، محمد رجایی به عنوان مشاور علمی نظام مالیاتی و سعید پناهی به عنوان مشاور علمی در امور کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست منصوب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارائه موضوعات پژوهشی مورد نیاز؛ تدوین طرح نامه‌های اجمالی موضوعات پژوهشی؛ مدیریت نظارت و ارزیابی قراردادهای پژوهشی مرتبط؛ تشکیل جلسات علمی جهت بررسی طرح‌ها و لوایح مرتبط؛ همکاری در تهیه برنامه هفتم توسعه کشور؛ شرکت فعال در جلسات شورای علمی گروه؛ شرکت در جلسات کمیسیون‌های تخصصی بر حسب مورد؛ معرفی افراد متخصص و کارشناس جهت شرکت در جلسات کمیسیون‌های تخصصی به گروه؛ انجام فعالیت‌های پژوهشی و تدوین گزارش‌های علمی و .... بخشی از وظایف مشاوران گروه اقتصاد اسلامی مرکز تحقیقات اسلامی مجلس می باشدکه در احکام آنها ذکر شده است.

این گزارش افزوده که همه این افراد از محققان، مدرسان و شخصیت های حوزوی و دانشگاهی می باشند./

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی حوزه علميه قم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی حوزه علميه قم مجلس شورای اسلامی حوزه علميه قم اخبار کنکور عنوان مشاور علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۰۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه مهم قالیباف به رئیسی

رئیس مجلس شورای اسلامی ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد.

به گزارش ایلنا، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور ۲ قانون را برای اجرا ابلاغ کرد.

۱- قانون تفسیر ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی

۲- قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت گنت ترکیه به داوری

دیگر خبرها

  • سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد
  • رایزن علمی و سرپرست دانشجویان ایرانی در کشور عراق منصوب شد
  • تدوین آئین‌نامه تاسیس و اداره موزه‌های دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی کشور
  • نامه مهم قالیباف به رئیسی
  • اپراتور اختصاصی هوش مصنوعی راه‌اندازی می‌‎شود
  • تدوین برنامه های مطلوب وزارت علوم برای ماندن نخبگان در کشور
  • امام جمعه شهر «شروینه» منصوب شد
  • تاج شهرستانی عضو شورای شهر رشت ۶ ماه تعلیق شد
  • تشدید نظارت برفعالیت مشاوران معاملات املاک در مشهد
  • گسترش حمایت از دانش‌بنیان‌ها در مازندران