Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت پرسپولیس براین باور است که تلخی و سنگینی غم فوت دو چهره شاخص فوتبال ایران حالا حالاها در ذهن همه باقی خواهد ماند.

سهراب انتظاری، مهاجم اسبق تیم پرسپولیس، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در مورد اتفاقات تلخی که ورزش و فوتبال ایران را شوکه کرد، اظهار داشت: فوت علی و مهرداد اتفاق تلخی بود که همه جامعه حتی کسانی که فوتبالی نبودند را ناراحت و شوکه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  این اتفاق آن قدر تلخ و شوک آور است که هنوز خیلی‌ها نتوانسته‌اند آن را باور کنند و به اعتقاد من این ناراحتی ناشی از این این اتفاقات تلخ حالا حالاها با ما همراه خواهد بود.  

او با تاکید به خصلت‌های اخلاقی خوب این دو ستاره فقید فوتبال ایران تاکید کرد: انصاریان و میناوند افرادی خوش مشرب و شوخ طبع بودند که همیشه با همه مهربان  بودند. لب خندان این دو نفر در ذهن همه ماندگار است و فکر می‌کنم  راهی برای فرار از این غم وجود ندارد.

مهاجم اسبق پرسپولیس از خاطرات همبازی بودن با میناوند و انصاریان گفت: در سال 78 در اولین دوره لیگ و اولین حضورم در پرسپولیس شرایط خاصی داشتم ولی در آن زمان کسی که خیلی کمکم می‌کرد و هوای من را داشت علی انصاریان بود که هیچ‌وقت محبت‌هایی که در حق من کرده را فراموش نمی‌کنم. من و علی 5 سال در پرسپولیس همبازی بودیم. در مورد  مهرداد هم باید بگویم با شوخی‌های مثالزدنی‌اش خاطرات خوبی را دارم. دوست خوبی برایم بود. در تیم هوای همه را داشت.

 این پیشکسوت پرسپولیس درخصوص شرایط حاکم بر این تیم تصریح کرد: دو اتفاق تلخ در کمتر از 10 روز پرسپولیس را در شرایط روحی و روانی خاصی قرار داد و اتفاقات غم انگیز اخیر طبیعتا  فشار روحی را برای تیم داشت اما بچه‌ها  با وجود شوک ناشی از این اتفاق، در 2 بازی اخیر در زمین سنگ تمام  گذاشتند و با بازی‌های خوب، دو نتیجه خوب را به دست آوردند. به اعتقاد من دو بازی اخیر پرسپولیس جزو بهترین بازی‌های نیم فصل  اول این تیم بود و با پیروزی‌های خوبی که کسب کردند، ضمن پاره کردن نوار تساوی‌های اخیرشان برای صدرنشینی آماده شده‌اند.

مهاجم سال‌های نه‌چندان دور پرسپولیس در مورد بازگشت دوباره مهدی ترابی به جمع سرخ‌پوشان گفت: مهدی ترابی بازیکن خوب و ارزشمندی و توانایی فنی خوبی دارد. شاید او در زمان جدایی‌اش از پرسپولیس تصمیم خوبی نگرفت اما امیدوارم حالا که دوباره به پرسپولیس بازگشته است، بتواند به تیم کمک کند و خاطره تلخ جدایی‌اش از پرسپولیس را با نمایش خوب خود از ذهن همه پاک کند.

از سهراب انتظاری در خصوص بازی پیش‌روی پرسپولیس برابر مس رفسنجان سوال کردیم که او در مورد این بازی خاطرنشان کرد: مس تیمی است که تازه به لیگ برتر آمده و از این جهت تیم شناخته شده‌ای نیست.  اما به اعتقاد من از نظر فنی مربیان خوبی دارد و اگر پرسپولیس را از جمع تیم‌های این نیم فصل فاکتور بگیریم باید بگویم مس بهترین تیم نیم فصل اول لیگ برتر است. من بازی‌های این تیم را در این فصل دیده‌ام و باید بگویم این تیم، تیمی است که فنی و تاکتیکی بازی می‌کند و ضمن نمایش فوتبال زیبا، تیمی تاکتیک پذیر و دونده است و به نظر من در بازی برابر این تیم، پرسپولیس سخت‌ترین بازی نیم فصل اول خود را پیش‌رو دارد. 3/5

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرسپولیس مهرداد میناوند مهدی ترابی علی انصاریان سهراب انتظاری پیشکسوت پرسپولیس مس رفسنجان نیم فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۰۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارلتو تسلیم شد: بالاخره نوبت به خرید جنجالی رسید

به گزارش "ورزش سه"، آردا گولر، بازیکن ترکیه‌ای رئال، در ال‌کلاسیکو فرصت بازی پیدا نکرد تا تعداد دقایق حضور او در میدان برای رئال در فصل جاری همچنان روی 94 بماند. رئال بازی بزرگ را 3-2 از بارسا برد و یک قدم دیگر به قهرمانی نزدیک‌تر شد. در پایان بازی رئالی‌ها درون زمین مشغول جشن و پایکوبی بودند اما خبری از آردا نبود.

با 94 دقیقه بازی در فصل جاری طبیعی بود ستاره ترکیه ای از وضعیتش ناراضی باشد. بعد از درخشش در دو بازی برابر سلتا و اوساسونا، انتظار می رفت کارلتو روی آردا بیشتر حساب کند اما عملا در بازی های بزرگ خبری از حضور او در زمین نبوده ولی حالا در 6 بازی باقیمانده رئال در لالیگا قرار است او فرصت بیشتری پیدا کند.

طبق ادعای مارکا، آنچلوتی در بازی جمعه برابر سوسیداد به آردا از ابتدا میدان می دهد و او در بازی های بعدی لیگ نیز قطعا دقایق بیشتری نصیبش خواهد شد. 

همین 6 بازی می تواند بهترین موقعیت برای آردا باشد تا ثابت کند لایق ماندن در رئال است و اینکه فصل بعد می توان روی او بیشتر امیدوار بود. رئال یازده امتیاز بیشتر از بارسا دارد و هفت امتیاز دیگر برای قهرمانی می خواهد. عاملی که سبب شده کارلتو حالا ریسک پذیری بیشتری از خود نشان دهد و آردا را وارد ترکیب تیمش کند.

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم در جام حذفی
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس در جام حذفی
  • پشت پرده اتفاقات جالب کنکور ۱۴۰۳؛ از سختی سوالات تا داوطلبی که در جلسه حاضر شد اما آزمون نداد!
  • خاطره کمک‌داور دربی: با تیر پشت پایم را زدند!
  • نویدکیا: بازی سختی در پیش داریم
  • کارلتو تسلیم شد: بالاخره نوبت به خرید جنجالی رسید
  • کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • اولین کاپیتانی ترابی در پرسپولیس