Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شهرک صنعتی سالاریه شهرستان ورامین گفت: صنعتگران و تولید کنندگان در جبهه جنگ اقتصادی در حال جهاد هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران،  غلامحسین هاشمیه مدیر عامل و عضو هیات مدیره شهرک صنعتی سالاریه به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه مبارک  فجر و یوم الله ۲۲ بهمن پیامی به شرح زیر صادر کرد:

*حق آمد و باطل نابود شد، آرى باطل همواره نابودشدنى است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

(الاسرا، 81)*

بیست و دوم بهمن ماه، روز خروش ملتی است که سرود رهایی را به رهبری امام خمینی(ره) سر دادند. به راستی که در این یوم الله ، طلوع حق به حقیقت پیوست . روزی که خداوند متعال با سوگند والفجرش، نوید سپیده دمانی روشن را بشارت داده بود و حقا که نوید فجر تا همیشه بشارتی امیدبخش است.
اکنون که صنعتگران و تولید کنندگان در جبهه جنگ اقتصادی در حال جهاد میباشند، بیش از پیش به هماهنگی و پشتیبانی دستگاها و ادارت مربوطه نیاز داریم و با فرامین و دستورات رهبر فرزانه انقلاب در سال جهش تولید تمام توان خود را جهت پیشبرد این امر بکار گرفته ایم .
این حقیر نیز به نوبه خود فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را تبریک عرض می نمایم .ان شاءالله  همواره قدردان این انقلاب عظیم اسلامی باشیم و بدانیم که ذات این انقلاب، بیعت با روشنایی و اتحاد و سازندگی میباشد ان شاءالله که این امر در سایه سار الطاف خداوندی و به رهبری امام خامنه ای(مد ضله العالی) ادامه یابد تا به قیام و ظهور منجی عالم بشریت مهدی موعود متصل گردد .

 *غلامحسین هاشمیه مدیر عامل و عضو هیات مدیره شهرک صنعتی سالاریه*

پایان پیام/659

منبع: شبستان

کلیدواژه: یوم الله 22 بهمن جبهه جهاد اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۰۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جبهه انقلاب با عبور از اختلافات جزئی، ایران قوی را بسازد

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن رضایی در حاشیه کمیسیون تخصصی شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با بیان اینکه ارزش‌های انقلاب همچون ایثار، برادری، وحدت و فداکاری عامل پیروزی بر رژیم طاغوت بودند، گفت: برادری و وحدت رمز موفقیت و پیروزی ما در سخت‌ترین دوران تاریخ کشورمان بوده‌اند.

وی با یادآوری اینکه «روح برادری در دفاع مقدس، قوای رزمندگان را چند برابر و معجزه می‌کرد»، متذکر شد: کمرنگ شدن این ارزش‌ها در سال‌های اخیر، به ضرر انسجام ملت و همچنین مانع رشد و پیشرفت است.

دبیر شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با تأکید بر اینکه دشمنان به دنبال ایجاد تفرقه‌اند و باید با هوشیاری و بصیرت در مقابل این توطئه‌ها بایستیم، گفت: جبهه انقلاب باید اختلافات جزئی و سلایق شخصی را کنار گذاشته و با همدلی و حول منافع ملی در جهت ساختن ایرانی قوی و آباد قدم بردارد.

کد خبر 6095895

دیگر خبرها

  • دریافت مجوز شهرک صنعتی زرند بعد از ۱۷ سال
  • شهرک انرژی در تهران احداث می‌شود
  • شکوفایی صنعت همدان با ایجاد بندر خشک
  • امام جمعه قم: تظاهر کنندگان اسرائیلی تصویر رهبر انقلاب را حمل کردند
  • رضایی: جبهه انقلاب اختلافات جزئی را کنار بگذارد
  • جبهه انقلاب با عبور از اختلافات جزئی، ایران قوی را بسازد
  • تجلیل از ایثارگران کارآفرین شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی
  • استقرار تیم‌های دائمی اعضای مرکز وکلا در شهرک‌های صنعتی
  • احیای واحدهای راکد دشتستان در دستور کار است
  • حمایت از تولید از اولویت دولت سیزدهم است