Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-03@09:24:39 GMT

اجرای ۱۲۰ برنامه همزمان با دهه فجر در خنداب

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۴۰۷۳۲

اجرای ۱۲۰ برنامه همزمان با دهه فجر در خنداب

صادقی از اجرای بیش از ۱۲۰ برنامه در سطح شهرستان خنداب به همت بسیج و سپاه همزمان با دهه فجر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «محسن صادقی»، در آیین بهره برداری از پروژه های دهه فجر شهرستان خنداب که با حضور فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر گفت: در ایام الله دهه فجر امسال بیش از ۱۲۰ برنامه در سطح شهرستان به همت بسیج و سپاه انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده ناحیه مقامت بسیج خنداب با اشاره به اینکه توجه به رزمندگان بسیجی  یکی از مهمترین  عرصه هایی است که سپاه به آن ورود پیدا کرده است، افزود: در شهرستان خنداب با توجه به نیازی که وجود داشت ساخت ۱۳ واحد مسکونی برای رزمندگان در دستور کار قرار گرفت که امیدواریم در کوتاه ترین زمان بتوانیم در اختیار آنها قرار دهیم.

 

وی در ادامه با اشاره به اینکه از سال گذشته تاکنون بیش از ۴۶ واحد مسکونی توسط بسیج سازندگی و مشارکت دستگاه ها تحویل ولی نعمتان شده است، اظهار کرد: ساخت 30 واحد مسکونی نیز از برنامه های آینده است که برنامه ریزی های آن انجام شده است.

 

این مقام مسئول در ادامه به اهمیت فعالیت پایگاه های بسیج اشاره کرد و گفت: امروز ۶ پایگاه بسیج در سطح شهرستان به شکل مسجد محور آغاز به فعالیت می کنند.

 

توزیع بیش از 11 هزار بسته معیشتی در ایام کرونا

 

فرمانده ناحیه مقامت بسیج خنداب در ادامه با اشاره به تلاش ها و فعالیت های پایگاه های بسیج و سپاه در ایام کرونا گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تهیه و توزیع بسته های معیشتی در دستور کار قرار گرفته که تا به امروز بیش از ۱۱ هزار و ۱۰۰ بسته معیشتی تهیه و در سطح شهرستان توزیع شده است.

 

صادقی همچنین به تهیه و توزیع بسته های معیشتی همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر نیز اشاره کرد و گفت: امروز در ایام الله دهه فجر ۵۰۰ بسته معیشتی دیگر نیز تهیه و در بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

 

وی راه اندازی مراکز مشاوره تخصصی به منظور کاهش آسیب های اجتماعی را یکی از اقدامات مهم سپاه در شهرستان خنداب دانست و بیان کرد: سپاه خنداب با محوریت قرارگاه جوادالائمه و همکاری دادگستری به راه اندازی مراکز مشاوره تخصصی پرداخته که امروز ۶ مرکز راه اندازی شد و به دنبال این هستیم آسیب های اجتماعی را به حداقل برسانیم.

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: خنداب استان مرکزی سپاه سطح شهرستان شهرستان خنداب ایام الله دهه دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۰۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکتب شهید مطهری انقلاب را از انحراف مصون نگه داشت

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام احد احدی در نشست با خبرنگاران به مناسبت هفته عقیدتیسیاسی سپاه در شهرستان نمین اظهار کرد: از ۸ تا ۱۴ اردیبهشت ماه که به نام هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج نام گذاری شده است بیش از ۷۷ برنامه در سپاه و رده‌های مختلف مقاومت شهرستان مرزی نمین برگزار می‌شود.

وی با اشاره به نقش شهید مطهری و آثارمعرفتی و فکری این شهید والامقام در پیروزی انقلاب اسلامی ایران خاطرنشان کرد: یکی از ارکان تاثیرگذار پیروزی انقلاب اسلامی شهید مطهری بود که با تاسی از مکتب اهل بیت(ع) و شاگردی معمار انقلاب توانست بر بسیاری از شخصیت های علمی و دانشگاهیان آن زمان که داعیه مکاتب غرب و شرق را داشتند غالب شده و از حریم انقلاب به خوبی دفاع کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه ناحیه نمین تصریح کرد: برگزاری همایش گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و هفته معلم و تجلیل از معلمین و مربیان عقیدتی سیاسی،دیدار با علمای اخلاق، برگزاری نشست‌های بصیرتی، برگزاری مسابقات ورزشی و فوتسال، اجرای محافل انس با قرآن خانوادگی در سپاه زنگ سپاس و برگزاری مسابقه کتابخوانی، دیدار با خانواده‌های شهدا، نیز از جمله برنامه‌های مهمی است که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در رده‌های مقاومت بسیج این شهرستان برگزار می‌شود.

احدی نقش معلمان را در تربیت انسان های کامل یادآور شد و بیان کرد: معلمان نقش تربیتی و هدایتی دارند و در کلاس های درس دانش آموزان را با عشق و علاقه تعلیم داده و برای ورود به جامعه آماده کنند.

کد خبر 6094769

دیگر خبرها

  • افتتاح مدرسه خیرساز در خنداب
  • اجرای ۲۰۰ عنوان ویژه برنامه درهفته بسیج سازندگی در گیلان
  • مکتب شهید مطهری انقلاب را از انحراف مصون نگه داشت
  • اجرای ۲۰۰عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی درگیلان
  • ۷۰ برنامه در هفته بسیج کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • اجرای بیش از ۷۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرای طرح آبخیز تا جالیز در لرستان
  • اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • اجرای ۱۱۰ برنامه شاخص طی هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • اجرای ۶۴ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی شهرستان زهک