Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد دبیر شورای برنامه ریزی و توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کل اعتبارات ابلاغ شده ای هزینه ای، به استان ۲۷۵ میلیارد تومان است که ۲۲۶ میلیارد تومان فقط به حقوق مربوط است.

"علی شهابی نسب" با تبریک دهه فجر و گرامیداشت یاد شهدای دهه فجر افزود: زنده نگهداشتن یاد شهدای انقلاب باعث تداوم حرکت انقلاب است و همواره باید در راستای تکریم آن‌ ها و خانواده‌های شهدا تلاش کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به طرح های پژوهشی در سالجاری و توزیع اعتبارات استانی موضوع بند(ز) تبصره قانون ۹ بودجه سال ۱۳۹۹ کل کشور تصریح کرد: کل اعتبارات ابلاغ شده ای هزینه ای، به استان ۲۷۵ میلیارد تومان است که ۲۲۶ میلیارد تومان فقط به حقوق مربوط است.
 دبیر شورای برنامه ریزی و توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: ۴۹ میلیارد تومان فصل سایر اعتبارات است، که عمده اعتبارات امسال با توجه به بحث همسان سازی و افزایش حقوق ها، در قالب ۵۰ درصد امتیازات فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری به سمت حقوق ومزایا رفته و یک درصد مابقی، چیزی حدود ۵۰۰ میلیون تومان به بحث آموزش و پژوهش اختصاص داده شده است.
شهابی نسب، با اشاره طرح های پژوهشی در سال جاری تاکید کرد: از مجموع ۳۰ طرح پژوهشی که در کمیته های تخصصی مورد بررسی قرار گرفت، شش طرح تصویب شده که این شش طرح، در جلسه امروز شورای برنامه ریزی و توسعه استان مورد بررسی قرار گرفت که پنج طرح تصویب و یک طرح رد شد.
وی با اشاره به مبادله موافقت نامه ها، توزیع اعتبارات و تشکیل جلسات شورای برنامه ریزی ادامه داد: استان کهگیلویه و بویراحمد، در این زمینه در بین ۳۱ استان جایگاه خوبی را کسب کرده که نمونه آن در مبادله طرح های استانی ویژه، جمعا ۱۷ طرح با اعتباری در حدود ۲۰۰ میلیارد تومان در بین ۳۱ استان جایگاه اول را مشترکاً با استان خوزستان کسب کرده است.
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد، دهمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان، در سال ۱۳۹۹ به ریاست استاندار کهگیلویه و بویراحمد و دبیری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، در سالن جلسات استانداری با حضور کلیه اعضاء برگزار شد.
گفتنی است؛ در پایان این جلسه از اساتید برتر دانشگاه های استان و همچنین پژوهشگران برتر که توانستند در سطح کشور و دنیا مقام هایی ارزنده ای را برای استان کسب کنند، تجلیل شد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی كهگيلويه و بويراحمد اعتبارات هزینه ای سازمان مدیریت و برنامه ریزی شورای برنامه ریزی و توسعه استان استان کهگیلویه و بویراحمد میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۰۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت باران سیل آسا به بخش کشاورزی و راه‌های کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما کهگیلویه و بویراحمد، علیرضا نیک روز در جلسه ستاد مدیریت بحران به بارش های اخیر اشاره کرد و گفت: در پی بارش های اخیر خسارت هایی به بخش صیفی جات شهرستان های گچساران و باشت وارد شد. وی همچنین به قطع چند ساعته برق در بخش مرکزی شهرستان گچساران اشاره کرد و ادامه داد: خوشبختانه بخشی از این مشکل رفع شده و مابقی نیز توسط اداره برق در حال رفع شدن است. نیک روز گفت: در این بارشها جاده پاتاوه به دهدشت به علت ریزش سنگ مسدود شده بود که به سرعت توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بازگشایی شد. وی گفت: بخشی از جاده های روستایی شهرستان کهگیلویه نیز به علت خاکی بودن مسدود شده و تردد به سختی انجام می شود. 

دیگر خبرها

  • بلاتکلیفی ۸ ماهه یک مصوبه مهم زیست‌محیطی در استانداری کهگیلویه و بویراحمد
  • یک میلیون و ۳۱۸هزار قطعه جوجه ریزی در مرغداری‎های استان انجام شد
  • یک میلیون و۳۱۸هزارقطعه جوجه ریزی در مرغداریهای استان انجام شد
  • افتتاح دو شهرداری جدید شهر ممبی و شهر سرآسیاب یوسفی
  • ۹۸ و ۸ دهم درصد نرخ باسوادی در کهگیلویه و بویراحمد
  • برای تحقق رشد اقتصادی نیازمند اجرای برنامه‌های تحول آفرین هستیم
  • کهگیلویه و بویراحمد در جایگاه دوم جوجه‌ریزی کشور
  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد
  • لباس فرم برای دانش آموزان اجباری نیست
  • خسارت باران سیل آسا به بخش کشاورزی و راه‌های کهگیلویه و بویراحمد