Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا سالمی مدیر کل پشتیبانی امور دام استان تهران از افزایش عرضه مرغ خبر داد و گفت: با توجه به نوسان قیمت مرغ در هفته اخیر، عرضه از طریق میدان بهمن برای اصناف را گسترش دادیم.

او با اشاره به اینکه عرضه مرغ با نرخ مصوب تا پایان سال ادامه دارد، افزود: از روز گذشته عرضه مرغ به جز میادین میوه و تره بار به اصناف با مقداری بیشتری به منظور کنترل بازار در حال توزیع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سالمی با بیان اینکه عرضه مرغ منجمد کماکان ادامه دارد، گفت: روزانه ۸۰۰ تا ۹۰۰ تن مرغ گرم و منجمد در فروشگاه‌های زنجیره‌ای، میادین میوه و تره بار و اصناف عرضه می‌شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه کمبودی در عرضه مرغ و تخم مرغ وجود ندارد، بیان کرد: با توجه به تولید مناسب مرغ و تخم مرغ، مشکلی در تامین نداریم و تنها مشکلات توزیع منجر به نوسانات قیمت در بازار شده است.

او با اشاره به دلایل گرانی اخیر مرغ در بازار گفت: با باز شدن تالار ‌ها و رستوران‌ها، تقاضا برای خرید در بازار افزایش یافته است که با افزایش میزان عرضه در نظر داریم‌، تقاضا را پوشش دهیم‌ تا بازار به کنترل برسد.

مدیر کل پشتیبانی امور دام استان تهران قیمت مصوب هر کیلو مرغ منجمد برای مصرف کننده را ۱۵ هزار تومان، مرغ گرم را ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان، هر شانه تخم مرغ فاقد بسته بندی را ۳۱ تا ۳۲ هزار تومان و هر شانه ۳۰ تایی تخم مرغ بسته بندی را ۳۶ هزار تومان اعلام کرد.

او ادامه داد: از هفته گذشته، عرضه تخم مرغ بسته بندی از طریق بارانداز تهرانپارس با نرخ مصوب در حال انجام است و کماکان عرضه تا رسیدن بازار به نرخ مصوب ادامه دارد.

مصرف ماهیانه یک میلیون تن نهاده دامی

سالمی با اشاره به اینکه مشکلی در تامین نهاده دامی نداریم، گفت: بنابر آمار از آذر ماه کل نیاز تولیدکنندگان را با نرخ مصوب تامین کردیم.

این مقام مسئول در پایان با بیان اینکه پشتیبانی امور دام از ذخایر مناسبی در خصوص نهاده دامی برخوردار است، تصریح کرد: ماهانه یک میلیون تن نهاده دامی در کشور مورد استفاده قرار می‌گیرد که بنابر برنامه ریزی‌های صورت گرفته عرضه ادامه دارد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: عرضه مرغ قیمت مرغ تالار مرغ قیمت مرغ نرخ مصوب نهاده دامی عرضه مرغ تخم مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۰۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین گوشت گرم در استان یزد

شفیعی سرپرست مدیریت توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی استان یزد با اشاره به برنامه ریزی برای تامین گوشت در استان یزد، گفت: گوشت گرم و منجمد وارداتی امسال طی دو مرحله در استان توزبع شده است و در همین هفته هم گوشت گرم وارداتی وارد استان می‌شود.

وی ادامه داد: گوشت منجمد گوسفندی هم به میزان ۲۰ تن در این مرحله در شهرستان‌ها در حال توزیع است. 

شفیعی گفت: برنامه‌های مختلفی در سازمان جهاد کشاورزی برای ساماندهی بازار گوشت در برنامه داریم و افزایش ظرفیت دامی استان، راه اندازی واحد‌های راکد و نیمه فعال و افزایش ظرفیت مراتع از جمله این برنامه‌ها است. 

وی ادامه داد:قیمت مصوب گوشت گرم گوسفندی هر کیلو ۵۸۰ هزار تومان است و فروش بیشتر از این قیمت تخلف محسوب می‌شود.
سرپرست مدیریت توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی استان یزد، ادامه داد:با هر گونه تخلف و گران فروشی برخورد و پرونده متخلفان به تعزیرات حکومتی ارجاع داده می‌شود.

البته بررسی میدانی خبرنگار خبرگزاری صداوسیما حاکی از این است که قیمت مصوب گوشت گرم گوسفندی در بازار رعایت نمی‌شود و این امر موجب گلایه مندی مردم شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • توزیع روزانه میوه و صیفی در میدان مرکزی به ۲۲ هزار تن رسید
  • توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی در مازندران
  • توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر
  • توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی برای کشت برنج در مازندران
  • توزیع روزانه ۴ تن گوشت قرمز در بازار روزهای کرج
  • قیمت مصوب انواع میوه اعلام شد/ جدول قیمت
  • مجموعه دفتر یادداشت روزانه داستایوفسکی به چاپ سوم رسید
  • تامین گوشت گرم در استان یزد
  • پیگیری مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور اولویت دارد
  • واردات گوشت گرم گوسفندی به استان یزد، همین هفته