Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@10:24:49 GMT

فرماندار کاشان: بیم گسترش بیماری کرونا وجود دارد

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۴۱۴۴۹

فرماندار کاشان: بیم گسترش بیماری کرونا وجود دارد

گروه استان‌ها - فرماندار کاشان ضمن تأکید بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط شهروندان گفت: بیم گسترش بیماری کرونا در کاشان وجود دارد. - اخبار استانها -

علی اکبر مرتضایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: متأسفانه تمامی کشورهای دنیا حدود 11 ماه است که درگیر ویروس کرونا شده است و کاشان پیک‌های مختلفی را تجربه کرده است در حالی که بیماران افراد بستری در بیمارستان و افراد مبتلا طی ماه‌های گذشته کاهش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن ابراز تأسف از برپایی برخی از تجمع‌ها بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی افزود: کاشان در وضعیت زرد کرونایی وجود دارد و برپایی مراسم‌ها باید بر اساس پروتکل‌ها در وضعیت زرد کرونایی باشد و این بیم وجود دارد که بیماری گسترش پیدا کند.

فرماندار شهرستان کاشان ضمن تأکید بر رعایت استفاده از ماسک و فاصله‌گذاری اجتماعی توسط کارکنان ادارات و پس از آن عموم مردم کاشان ابراز داشت: جلسات مختلفی در سطوح مختلف برگزار می‌شود و علاوه بر بررسی آخرین وضعیت کرونا در منطقه درخواست‌های مردمی نیز به مسئولان بالادستی منعکس می‌شود.

روند ابتلا به کرونا در استان خراسان جنوبی صعودی شدتاز‌ه‌ترین وضعیت کووید 19 در استان خراسان جنوبی| روند صعودی مبتلایان به کرونا مشهود استتاز‌ه‌ترین وضعیت کرونا در خراسان شمالی| آمار شیوع بیماری با شیب ملایم در حال افزایش است + جدول

وی ضمن اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در راستای تکمیل بیمارستان‌ها در شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل گفت: امیدواریم شهروندان با رعایت بیش از پیش پروتکل‌های بهداشتی وضعیت بهتری را برای سال آینده تجربه کنیم و از سوی دیگر در سال آینده برگزاری انتخابات را در پیش رو داریم و اعلام آمادگی شده است که زمینه برگزاری انتخابات الکترونیکی در این شهرستان وجود دارد.

مرتضایی با بیان اینکه برگ مجوز بین شهرهای زرد لازم نیست، تصریح کرد: اگر افراد قصد تردد به شهرهای نارنجی و یا قرمز را دارند لازم است مستندات لازم برای اخذ تردد را به فرمانداری کاشان ارائه کنند و با تأیید مدارک مجوز تردد با محدودیت زمانی صادر می‌شود.

انتهای پیام/801/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پروتکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۱۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه قطعی گاز در برخی از مناطق برخوار و کاشان

 بنابر اعلام شرکت گاز استان اصفهان، فردا سه شنبه یازدهم اردیبهشت جریان گاز به علت تعمیرات شبکه در شهرک بزرک و روستا‌های ویدوج، ویدوجا، ازوار، سعدآباد و نابر و مسیر‌های منتهی به این مناطق از ساعت ۸ صبح تا ۲۲ قطع خواهد شد.


در این مدت همچنین جریان گاز در روستای علی آباد و صحرای نجم آباد برخوار و مسیر‌های منتهی به این مناطق قطع است.


از مشترکان تقاضا می‌شود در این مدت شیر‌های وسایل گاز سوز خود را بسته نگه دارند و از دست زدن به کنتور و رگلاتور خودداری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در کاشان
  • اطلاعیه قطعی گاز در برخی از مناطق برخوار و کاشان
  • ممبینی خبر داد: افزایش پاداش تیم‌های ملی با یکسری پروتکل‌ها
  • حمایت از کارگران رونق تولید و بهره‌روری را ارتقا می‌دهد
  • وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست
  • وضعیت ترافیک شهرستان همدان بهتر شده است
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • ۱۶۰ میلیون نفر سالانه قربانی بیماری‌های ناشی از کار می‌شوند | راهکارهای ارتقاء فرهنگ ایمنی در محل کار
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • فیلم| وضعیت بیماری مالاریا در سیستان و بلوچستان