Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@05:22:15 GMT

مطالبه گری حق مردم و رسانه هاست

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۴۱۵۲۲

مطالبه گری حق مردم و رسانه هاست

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حسین ابراهیمی نسب مدیر مجتمع مس شهربابک در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک دهه فجر و ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: خبرنگاران در مسیر وظایفشان می‌توانند در اعتلای شهرستان نقش موثری ایفا کنند.

او از وظیفه سنگین خبرنگار یاد و تاکید کرد: اصحاب رسانه می‌توانند همه این تفاوت‌ها را به سمت جامعه‌ای همگرا و یک هدف واحد که پیشرفت در همه زمینه‌های صنعتی، اجتماعی، فرهنگی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. است، هدایت کنند.

او افزود: حدود ۵ هزار نفر پرسنل به طور مستقیم برای ما کار می‌کنند و اگر هر خانواده را سه یا چهار نفره فرض کنیم، تقریبا بیش از ۲۰ هزار نفر از جمعیت شهرستان به طور مستقیم با مس در ارتباطند و مس می‌تواند در این جامعه تاثیرگذار باشد که نشان از جایگاه بالای مس در شهرستان و کشور است.

ابراهیمی نسب با بیان اینکه شهربابک از قدیم انسان‌های فرهیخته و اهل مطالعه‌ای داشته است، تصریح کرد: چنین افرادی زاویه دید و انتظارات متفاوتی دارند که اگر این خواسته‌ها همسو نشوند این خود به عنوان آسیب اجتماعی بروز می‌کند.

او با اشاره به اینکه در شهربابک نقاط قوتی داریم که اگر خوب عمل نکند می‌تواند به نقاط ضعف تبدیل شود، بیان داشت: بر اساس هرم مازلو در جامعه‌ای که از لحاظ اقتصادی و دانش شرایط بهتری دارد مردم به سراغ نیاز‌های دیگری می‌روند و خواسته‌های بالاتری دارند که کار پیچیده می‌شود و دلیل این پیچیدگی خواسته‌های متفاوت است.

مدیر مجتمع مس گفت: فضای شهرستان با هماهنگی مسئولان از جمله نماینده، امام جمعه، رئیس اداره اطلاعات، فرماندار، دادستان و عوامل بسیاری به سوی همگرایی رفته که نقطه عطفی برای شهرستان است و امیدواریم ادامه دار باشد.

او تصریح کرد: اختلاف سلیقه‌هایی همیشه وجود داشته و دارد و این تفاوت در افکار می‌تواند باعث پیشرفت شود به این شرط که هدف مشخص باشد و ما دنبال تخریب یکدیگر نباشیم.

ابراهیمی نسب عملکرد مسئولان شهرستان را هماهنگ و شرایط شهربابک را از همه نظر روبه رشد و پیشرفت دانست.

او به برخی از اقدامات و خدمات مجتمع مس در زمینه‌های ورزشی، فرهنگی، بهداشت و درمان، جهاد کشاورزی و... اشاره کرد و گفت: ما در قبال مسئولیت اجتماعی که داریم باید خدماتی ارائه دهیم و سعی مان بر این است که به شکلی عمل شود که بخشی از مشکلات شهرستان را حل کنیم.

ابراهیمی نسب با اشاره به اینکه گاهی حرف‌هایی زده شده که به عمل منجر نشده و نا امیدی را در پی داشته است، تصریح کرد: باید مدت‌ها کار انجام دهیم تا اعتماد به جامعه برگردد و به همین منظور رسانه‌ها می‌توانند در تحقق این امر بسیار موثر باشند.

او مطالبه گری را حق مردم و رسانه‌ها دانست و افزود: جامعه‌ای تغییر می‌کند که مردم آن خواستار تغییر باشند، اما مرز مطالبه گری درست باید رعایت شود و اخباری که به نفع جامعه نیست منتشر نشود.

ابراهیمی نسب به تخصصی شدن امور تاکید کرد و گفت: در موفقیت و یا شکست یک مجموعه همه افراد مشغول در آن مجموعه موثرند.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی مطالبه مردم نشست خبری ابراهیمی نسب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۱۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاملان مرگ پرندگان زنبورخوار در ارسنجان دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن ابراهیمی با اظهار تأسف از این رویداد ناخوشایند گفت: در پی ارسال گزارشات مردمی و دوستداران حیات وحش شهرستان مبنی بر تلف شدن پرندگان از نوع زنبور خوار در جنگل این شهرستان، دو نفر زنبوردار غیربومی متخلف که با ترفندهای خاص به منظور جلوگیری از خسارت به کندوهای خود با آغشته کردن سم به زنبورعسل وبا خوراندن طعمه‌های آغشته به سم مبادرت به از بین بردن این پرنده‌های زیبا کرده بودند، دستگیر شدند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ارسنجان ادامه داد: زنبور داران متخلف اقدام به از بین بردن تعداد ۴۰ قطعه پرنده از نوع زنبورخوار در منطقه ممنوعه کوه سیاه در جنگل بناب و دهنه حسین کشته شهرستان ارسنجان کرده بودند.

به گفته این مسؤول، مأموران اجرایی اداره حفاظت محیط زیست جهت رصد و گشت و پایش و بررسی دقیق موضوع ضمن شناسایی و دستگیری متخلفان در منطقه، مراتب تخلف نامبردگان را صورت جلسه کردند و آثار تخلف و تلفات پرندگان وحشی نیز مستندسازی و پرونده این تخلف به منظور اقدامات و برخورد قانونی به دادگاه ارسال شد.

وی افزود: متخلفان به دلیل کسب درآمد و منفعت شخصی اقدام به کشتار بی‌رحمانه این گونه حیات وحش کرده بودند اما نقش با ارزش و بی‌بدیل اینگونه از پرندگان بر کسی پوشیده نیست.

ابراهیمی تاکید کرد: مأموران این اداره با هدف حفظ حیات وحش و انجام رسالت سازمانی خود در صورت وجود چنین تخلفاتی در حوزه شهرستان بدون اغماض برخورد خواهند کرد و چنین تخلفاتی قطعاً از چشم مأمورین این اداره پوشیده نخواهد ماند.

وی در پایان درخواست کرد کسانی که شاهد بروز این تخلفات و اقدامات غیرانسانی در منطقه هستند در اسرع وقت موضوع را به اداره محیط زیست اطلاع دهند.

ابراهیمی با اشاره به راهکارهای پیشگیرانه برای در امان ماندن کندوهای عسل از هجوم زنبورخواران گفت: پیشنهاد می‌شود زنبورداران با ایجاد سروصدا در اطراف کندوها و برپایی مترسک و یا ایجاد امواج و یا صدای پرندگان شکاری این پرندگان را دور کنند و از وارد آمدن خسارت و زیان به طبیعت بپرهیزند.

کد خبر 6086296

دیگر خبرها

  • تکمیل راه‌ دورود - خرم‌آباد مطالبه جدی مردم است
  • ابتکار عمل رسانه ملی در انتخابات، مشارکت آگاهانه مردم را رقم زد
  • آغاز مبارزه بیولوژیکی با آفت برگ خوار بلوط
  • پاسخ مسئولان به مطالبات مردم در شبکه باران
  • خبرگزاری مهر خلاء رسانه ای در شهرستان های تهران را پر کرده است
  • احداث آرامستان مطالبه مردم شهریار
  • تلف شدن ۴۰ پرنده سبز قبا به دلیل تخلف کندوداران
  • تأمین آب استان اصفهان نخستین مطالبه مردم و علما است
  • عاملان مرگ پرندگان زنبورخوار در ارسنجان دستگیر شدند
  • کیفیت نان مورد نیاز مردم تویسرکان باید افزایش یابد