Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضوی با اشاره به اینکه بر اساس برنامه ریزی انجام شده همه مدارس استان در سال آینده تحصیلی میزبان طرح یاریگران زندگی هستند، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس طرح یاریگران زندگی در ۴۰ درصد از مدارس استان در حال اجراست.

سید «قدیر مرتضوی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر برای نهادینه کردن فرهنگ مبارزه با این آسیب اجتماعی طرح های مختلفی از جمع طرح یاریگران زندگی با محوریت دانش آموزان را اجرایی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه طرح یاریگران زندگی اکنون در حدود ۸۰۰ مدرسه استان اجرا می شود، افزود: این طرح از سال گذشته با همکاری آموزش و پرورش در مدارس استان آغاز شده است.

 

وی با اشاره به اینکه بر اساس برنامه ریزی انجام شده همه مدارس استان در سال آینده تحصیلی میزبان این طرح هستند، اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس طرح یاریگران زندگی در ۴۰ درصد از مدارس استان در حال اجراست.

 

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری آموزش مهارت های زندگی، ارتباط موثر، مهارت نه گفتن، تاب آوری اجتماعی، تفکر خلاق و تصمیم‌گیری موثر را از اهداف طرح یاریگران زندگی با مشارکت دانش آموزان برشمرد.

 

مرتضوی از کاهش گرایش دانش آموزان به مصرف مواد مخدر در اجرای طرح یاریگران زندگی بر اساس ارزیابی های آموزش و پرورش خبر داد و تصریح کرد: این طرح در دیگر اقشار از جمله ورزشکاران با عنوان یاریگران ورزش نیز در حال اجراست.

 

وی خاطرنشان کرد: طرح کاج نیز با هدف آموزش جمعیت کارگری استان در راستای پیشگیری از گسترش مواد مخدر در محیط های کار و تولید استان نیز اجرا می شود.

 

پایان پیام/512

منبع: شبستان

کلیدواژه: هدایت تحصیلی دانش آموزان چهارمحال و بختیاری تربیت دانش آموزان دانش آموزان طرح یاریگران زندگی مدارس استان دانش آموزان مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۱۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسن درستی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در راستای مباره با مواد مخدر و در پی اخبار واصله مبنی بر اینکه افرادی به صورت باند، اقدام به انتقال مواد مخدر به شهرستان "ارومیه" می‌کنند، رسیدگی به موضوع در دستور کار اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی‌های تخصصی و هماهنگی‌های قضائی و رصد مسیرهای تردد، خودروهای مورد استفاده متهمان شناسایی شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان ادامه داد: در نهایت با عملیات ضربتی پلیس، خودروی متهمان در مسیر "ارومیه-تبریز" توقیف و در بازرسی از آنها مقدار ۱۲ کیلو گرم مواد مخدر از نوع هروئین کشف شد.

سرهنگ درستی با اشاره به اینکه در این خصوص ۳ دستگاه خودرو توقیف و ۶ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضائی شدند، خاطر نشان کرد: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود و با توجه به نقش بی بدیل شهروندان در دستاوردهای پلیس، ضروری است همکاری‌های آنان در این زمینه، بیش از گذشته با مأموران تداوم یابد و هر گونه مورد مشکوکی را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6097044

دیگر خبرها

  • کمبود ۷۰ هزار مشاور و نیروی پرورشی در مدارس 
  • طرح «ماهر» در مدارس فارس آغاز شد
  • تجلیل از ۵۳ معلم نمونه چهارمحال و بختیاری
  • شبکه‌ای از دانش‌آموزان سمپاد در نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی شکل می‌گیرد
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • آموزش درس زندگی به دانش آموزان در مدرسه‌ای در یزد
  • آموزش درس زندگی به دانش آموزان
  • آموزش رشته شنا به شش هزار و ۵۳۶ دانش‌آموز در چهارمحال و بختیاری
  • هزینه ۲۰۰ میلیارد ریالی دولت سیزدهم برای تجهیز هنرستان‌های بام ایران
  • برگزاری امتحانان نهایی دانش آموزان در ۱۱۰ حوزه امتحانی چهارمحال و بختیاری