Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، کمپانی مارول استیسی اوسی-کافور نمایشنامه‌نویس نیویورکی را که مدتی است ساکن لس‌آنجلس شده به عنوان نویسنده فیلم «تیغه» که قرار است با بازی ماهرشالا علی ساخته شود، استخدام کرد.

اوسی-کافور نمایشنامه‌نویسی است که به عنوان نویسنده در سریال تحسین شده «نگهبانان» اچ‌بی‌او حضور داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او قرار است فیلم‌نامه بازسازی فرانچایزهای مارول از یک داستان خون‌آشامی را برعهده بگیرد. او نخستین زن سیاهپوستی است که نوشتن فیلمی برای مارول بر عهده‌اش گذاشته می‌شود. (نیا داکاستا که «کاپیتان مارول ۲» را می‌سازد اولین زن سیاهپوستی است که دارد فیلمی برای مارول را کارگردانی می‌کند).

ماهرشالا علی که جایزه اسکار را برای بازی در «کتاب سبز» و «مهتاب» دریافت کرده قهرمان این فیلم ترسناک است. وی قصد دارد شخصیت جدیدی از این قهرمان را که اوایل دهه ۲۰۰۰ با بازی وسلی اسنایپس ساخته شد، ارایه دهد. این مجموعه با تمرکز بر شخصیتی خلق می‌شود که به قدرت‌های خون‌آشامی مجهز شده و به وسیله این قدرت قصد دارد انسان‌ها را در برابر خون‌آشام‌های دیگر محافظت کند.

استودیو مارول در ۶ ماه اخیر در حال گفت‌وگو با نویسندگان مختلف برای این پروژه بود. ماهرشالاعلی نیز به طور مستقیم در انتخاب نویسنده درگیر بود و تمرکز بر انتخاب نویسنده‌ای سیاهپوست بود تا بتواند بازتاب درستی از شخصیت‌های سیاهپوست را ارایه کند.

«تیغه» یا «بلید» برای نخستین بار توسط مارو وولفمن و ژن کولان در «مقبره دراکولای شماره ۱۰» ظاهر شد.

اوسی-کافور برای «قلم ۱۵» که سریالی کمدی است نامزدی امی را به دست آورده است. وی از نویسندگان سریال کوتاه «شکارچیان» برای آمازون هم بود که با بازی آل پاچینو ساخته شد.

وی که متولد شیکاگو است سال‌ها به عنوان نمایشنامه‌نویس و شاعر شناخته می‌شد و دارای مدرک فوق لیسانس از کالج هانتر نیویورک است.

کد خبر 5141189

منبع: مهر

کلیدواژه: استودیو مارول ماهرشالا علی فیلمنامه نویسی سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر سی و نهمین جشنواره فیلم فجر تئاتر ایران جشنواره فیلم فجر فیلم کوتاه سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر سیزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر حسین مسافر آستانه برنامه تلویزیونی درگذشت چهره ها برنامه نقد سینما بازیگر سینما شبکه سه سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۱۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان حراج بعدی شمش طلا در مرکز مبادله اعلام شد

مرکز مبادله اعلام کرد: بیست و دومین حراج شمش طلا در مرکز مبادله ایران از ساعت ۱۲ روز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه برگزارمی شود.

زمان جلسه حراج از ساعت ۱۲ تا ۱۶ است و وجه‌الضمان مبلغ ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال (۳، ۵۰۰، ۰۰۰، ۰۰۰ ریال) به‌ازای هر قطعه شمش طلای استاندارد است. متقاضی خرید می‌تواند تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه دهم اردیبهشت سال ۱۴۰۳ مبلغ وجه‌الضمان را پرداخت کند.

طبق اعلام مرکز مبادله، مبلغ وجه‌الضمان باید به حساب واسط مرکز مبادله ارز و طلای ایران، مشروط به تأیید واریز وجه از سوی این مرکز واریز شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بانک و بیمه

دیگر خبرها

  • هالند: حالا دوش می‌گیریم و به بازی بعدی فکر می‌کنیم
  • زمان حراج بعدی شمش طلا در مرکز مبادله اعلام شد
  • بررسی آثار کلر ژوبرت نویسنده و تصویرگر مسلمان شده فرانسوی
  • بازی برای کودکان خیلی مهم است اما جایگاه ادبیات هم حفظ شود
  • هاآرتص: اسرائیل دانشگاه‌های آمریکا را از دست داده است
  • مارتین آنسلمی در مسیر موفقیت؛ بیلسای بعدی آرژانتین کیست؟
  • میزبانی سه تیم در جام حذفی در هاله‌ای از ابهام!
  • هدیه بزرگ به چادرملو در جام حذفی
  • انتشار کتاب یوسف گم گشته باز آید در ماهشهر
  • گفتگو با نویسنده و بازیگر نمایش‌های طنز رادیو