Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی هرمزگان روز دوشنبه در حاشیه گشایش این نمایشگاه اظهار داشت: این نمایشگاه فرصتی برای افراد آموزش دیده در حوزه خیاطی و پوشاک است تا بتوانند مهارت های خود را به نمایش گذاشته و بتوانند جذب مشتری کنند.

هادی ابراهیمی ادامه داد: این افراد می‌توانند نیازمندی‌های لباس صنایع هرمزگان در بخش‌های گوناگون را با کیفیت و کمیت مورد تقاضا طراحی و تولید کنند و بدین ترتیب به معیشت خود و خانواده خویش یاری رسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: رسته پوشاک و خیاطی جزو مشاغل خانگی و یکی از رسته های اشتغالزاست که علاوه بر ایجاد اشتغال پایدار، باعث افزایش توان اقتصادی خانوارها و اقشار کم درآمد شده و امکان انجام آن نیز در خانه میسر است.

به گفته دبیر کارگروه اشتغال هرمزگان، امید می‌رود صنایع استان یا شهرستان‌ها نیز سفارش‌های لباس‌های کار خود را به این گونه افراد در درون استان بدهند.

برچسب‌ها اشتغال زایی هرمزگان اداره کل تعاون کار و امور اجتماعی استان هرمزگان زن سرپرست خانواده

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اشتغال زایی هرمزگان اشتغال زایی هرمزگان زن سرپرست خانواده اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۱۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه دست ساخته‌ها دانش آموزان در گچساران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد،  سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: با هدف آشنایی دانش آموزان با شغل‌های مختلف نمایشگاه آشنایی با مشاغل مختلف در گچساران برپا شد
جمالی افزود: این نمایشگاه‌ها با هدف کمک به دانش آموزان برای آشنایی با حرفه و شغل‌های مختلف در همه مدارس استان برپا می‌شود.
وی ادامه داد: امسال در ۶۰ آموزشگاه استان نمایشگاه آشنایی با مشاغل برپا شده است.

دیگر خبرها

  • گشایش نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در اصفهان
  • صدور ۱۲ هزار پروانه مشاغل خانگی طی سال گذشته در هرمزگان
  • برپایی نمایشگاه دست ساخته‌ها دانش آموزان در گچساران
  • فرش قرمز خراسان شمالی برای سرمایه گذاری
  • تولیدات خوزستان در نمایشگاه اکسپو مورد توجه فعالان اقتصادی
  • گشایش نخستین نمایشگاه توانمندی‌های هنرمندان صنایع دستی کتابخوان
  • گشایش نمایشگاه توانمندی‌های هنرجویان هنرستان فاطمه الزهرا (س) فیروزه
  • نمایشگاه صنایع دستی در شاهرود گشایش یافت
  • رویداد صدرا با حضور ۳۱ شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد دزفول گشایش یافت
  • مشکلات و موانع تولیدکنندگان شهرک های صنعتی استان تهران بررسی شد