Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-30@15:58:25 GMT

توجیه عجیب خانم بازیگر درباره تناقض گویی هایش

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۴۱۸۵۳

توجیه عجیب خانم بازیگر درباره تناقض گویی هایش

مهناز افشار توجیه‌های عجیبی را برای تناقض گویی هایش در توئیتر مطرح کرد و واکنش کاربران فضای مجازی را برانگیخت.

به گزارش شریان نیوز،چندی پیش با داغ شدن تب تولید واکسن کرونا و اتمام آزمایش انسانی آن در کشور‌های خارجی، مهناز افشار یکی از بازیگران ایرانی که به خارج از کشور مهاجرت کرده، برای مردم ایران واکسن‌های خارجی را مطالبه کرد و نسبت به ممنوعیت برخی از واکسن‌های خارجی در ایران واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در توئیت خود در پاسخ به سوال مخاطبش عنوان کرد که واکسن کرونا را تزریق کرده است.

 

این موضوع در حالی اتفاق افتاد که اولویت تزریق واکسن حتی در کشور‌های خارجی نیز برای کادر درمان است و مردم عادی هنوز این واکسن را تزریق نکرده اند. به نظر می‌رسید این پاسخ فقط یک جریان انحرافی فکری برای منحرف کردن اذهان مردم بود.

 

افشار مدتی پس از آن در توئیتی نوشت که هنوز نوبت تزریق واکسن به او نرسیده و اولویت تزریق واکسن با سالمندان است. این تناقض گویی‌ها و تظاهر‌ها برای کاربران توئیتر چالش برانگیز بود و آن‌ها را با ابهاماتی رو به‌رو کرد.

یکی از کاربران این موضوع را برای افشار به اشتراک گذاشت و از او خواست درباره این رفتار ضد و نقیضش توضیح دهد. این بازیگر معروف در پاسخ به مطالبه این مخاطب عنوان کرد که به دلیل کلافگی اظهار کرده که واکسن را دریافت کرده و این گفته‌های او صحت ندارد.

در ادامه توئیت منتشر شده توسط افشار را مشاهده می‌کنید:

 

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۱۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذوق خانم بازیگر برای ازدواج به مهران مدیری!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 8 وقتی از نعیمه نظام دوست پرسیده شده که دوست دارد با کدام بازیگر مرد سینما ازدواج کند، با ذوق نام مهران مدیری را گرفت، مهران مدیری برای نخستین بار خجالت زده شد. این لحظات بامزه از برنامه اسکار را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • آغاز برنامه واکسیناسیون پنوموکوک برای گروه‌های هدف در بردسکن‌
  • اعتراف آسترازنکا: لخته شدن خون و کاهش پلاکت خون!
  • ذوق خانم بازیگر برای ازدواج با مهران مدیری!
  • ذوق خانم بازیگر برای ازدواج به مهران مدیری!
  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی
  • تناقض عجیب در پذیرش دانشجویان خارجی و کیفیت دانشگاههای ترکیه
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • جزییات استفاده از اولین واکسن سرطان
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی