Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست کمیسیون ماده ۵ با اشاره به کمبود پارکینگ عمومی در سطح شهر‌های استان اظهار داشت: شهرداری‌ها نسبت به احداث پارکینگ طبقاتی در نقاط پر تردد شهر‌ها اقدام کنند.

او با تاکید بر اینکه تغییر کاربری اراضی مسکونی به تجاری باید طبق ضوابط و قوانین انجام شود افزود: گاهی تغییر کاربری اراضی مسکونی به تجاری در شهر‌ها موجب ایجاد بار ترافیکی در یک نقطه از شهر می‌شود، بنابراین باید این مسئله در تغییر کاربری مورد توجه قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

روند پاسخ به استعلام‌های سرمایه‌گذاری نباید در دستگاه‌های اجرایی طولانی شود

عباسی در ادامه با اشاره به کمبود پارکینگ عمومی در سطح شهر‌های چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: شهرداری‌ها نسبت به احداث پارکینگ طبقاتی در نقاط پر تردد شهر‌ها اقدام کنند، احداث پارکینگ علاوه بر کاهش بار ترافیکی می‌تواند برای شهرداری‌ها درآمدزایی نیز به‌همراه داشته باشد.

او ادامه داد: اگر فضای کافی برای احداث پارکینگ طبقاتی در سطح شهر‌ها وجود ندارد، می‌توان از بافت فرسوده برای احداث پارکینگ طبقاتی و پارکینگ عمومی استفاده کرد، این فرهنگ باید در سطح شهر‌ها تقویت شود.

عباسی گفت: طرح‌های ارائه شده در کمیسیون ماده ۵ بایستی در کارگروه‌های مرتبط مورد بررسی کارشناسی قرار بگیرند و سپس در این جلسه مطرح شوند.

در این جلسه ۱۷ دستور کار مرتبط با کمیسیون ماده ۵ در شهر‌های بن، فارسان، هفشجان، ناغان و شهرکرد مورد بررسی اعضا قرار گرفت و به تصویب رسید.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمبود پارکینگ تغییر کاربری اراضی کاهش بار ترافیکی احداث پارکینگ طبقاتی سطح شهر ها تغییر کاربری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۱۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۹۳۹ واحد مسکونی در بندرلنگه احداث می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی استان هرمزگان گفت: برنامه ۴ ساله شهرستان بندرلنگه در طرح نهضت ملی مسکن، ساخت سه هزار و ۹۳۹ واحد است که برای یک هزار و ۹۶۶ واحد مسکونی پروانه اخذ شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرلنگه، مجید سلحشور مدیرکل راه و شهرسازی استان هرمزگان به همراه فواد مرادزاده فرماندار بندرلنگه از پروژه نهضت ملی مسکن در این شهرستان بازدید کرد.

سلحشور در حاشیه این بازدید به ایجاد هماهنگی بیشتر بین ادارات شهرستانی جهت تسریع در اجرا اشاره کرد و عنوان داشت: این بازدید به منظور بررسی پیشرفت فیزیکی طرح های در حال احداث مسکن توسط پیمانکاران مختلف و هماهنگی بین دستگاه های اجرایی در شهر کنگ و بندرلنگه انجام شد.

وی درباره وضعیت ساخت واحدهای طرح نهضت ملی مسکن شهرستان بندرلنگه، اظهار کرد: برنامه 4 ساله شهرستان ساخت سه هزار و 939 واحد است، برای یک هزار و 966 واحد مسکونی پروانه اخذ شده که بالغ بر یک هزار و 324 واحد فونداسیون به اتمام رسیده است و افزون بر 635 واحد دارای اسکلت و سقف است.

وی با بیان ‌اینکه بیش از یک هزار و 385 نفر از متقاضیان آورده 40 میلیون تومان خود را تکمیل کردند، ادامه داد: 12 هزار و 765 نفر در شهرستان بندرلنگه در قالب این طرح ثبت نام کردند که در مجموع افزون بر 2 هزار و 552 نفر تأیید نهایی شدند.

انتهای پیام/864/.

دیگر خبرها

  • ۴۸ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی سامان تخریب شد
  • ۳۹۳۹ واحد مسکونی در بندرلنگه احداث می‌شود
  • بررسی قوانین مشاعات آپارتمان از نظر وکیل ملکی کرج
  • ۱۰۰ درخت در ۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی صالحیه قطع شد
  • ۱۵ تغییر کاربری غیرمجاز در آمل قلع و قمع شد
  • قطع ۱۰۰ درخت در ۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی صالحیه
  • ۳۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان کاشمر سند دار شد 
  • احداث ۱۰۵۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در خوی
  • طرح پلاک کوبی املاک مسکونی و تجاری شهرستان بردسکن اجرا می‌شود
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز به وسعت ۳۰۰ هکتار در چهارباغ