Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، با توجه به اهمیت یکسان سازی تمرینات و هماهنگی نحوه آموزش مربیان در سراسر کشور، انستیتو کشتی اقدام به برگزاری کارگاهی با حضور مدرسان کشتی به منظور همسان سازی طرح درس کلاس مربیگری درجه سه و پایه کرد.

کامبیز مرادی رئیس انستیتو کشتی در مورد برگزاری این دوره که رئیس فدراسیون نیز در آن حضور داشت گفت: کارگاه یکسان سازی دروس عملی مربیان پایه و درجه سه کشتی آزاد و فرنگی در سالن توفیق جهانبخت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: انستیتو کشتی از تمامی مدرسان سراسر کشور برای حضور در این دوره دعوت کرده بود که در کشتی آزاد عسکری محمدیان، مجید ترکان، محسن کاوه، بهروز یاری و علیرضا رضایی منش و در کشتی فرنگی ناصر نوربخش، حبیب اله اخلاقی و روح الله میکائیلی در این کارگاه حضور داشتند.

رئیس انستیتو کشتی تصریح کرد: هدف از برگزاری این دوره یکسان سازی طرح درس مدرسان انستیتو برای برگزاری کارگاه‌های استاژ و دانش افزایی مربیگری در سراسر کشور بود تا تمامی مدرسان نسبت به آموزش یکسان مربیان بپردازند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: یکی از اهداف فدراسیون کشتی گام برداشتن به سوی مسیری است تا تمامی مربیان کشتی در سراسر کشور نسبت به آموزش صحیح و اصولی کشتی گیران اقدام کنند.

کد خبر 5141787

منبع: مهر

کلیدواژه: فدراسیون کشتی علیرضا دبیر محسن کاوه لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر والیبال علی انصاریان هندبال ویروس کرونا تیم فوتبال نساجی مازندران باشگاه پرسپولیس والیبال محمود فکری فدراسیون کشتی لیگ برتر هندبال مهدی طارمی انستیتو کشتی یکسان سازی سراسر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۱۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی

به گزارش همشهری آنلاین اتحادیه جهانی کشتی، محمد مصلایی پور، رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی، مدرس اتحادیه جهانی و داور المپیکی ایران را از لیست داوران المپیک پاریس کنار گذاشت.

مصلایی پور چند روز پیش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا خودداری کرد و پس از آن نیز اتحادیه جهانی او را از چرخه داورانی که شانس قضاوت در المپیک را دارند، کنار گذاشت.

طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی ۳ داور درجه المپیکی ایران شامل کامران سلطانی زاده،‌ نیما صادقی و مهدی بشیر زاده برای قضاوت در مسابقات جهانی کسب سهمیه المپیک در استانبول ترکیه دعوت شدند اما مصلایی پور به این رقابت ها دعوت نشد تا شانس حضور در المپیک را از دست بدهد.

کد خبر 847333 برچسب‌ها ویژه ورزشی کشتی

دیگر خبرها

  • رئیس فدراسیون ورزش کارگری: فعالیت خانم‌ها و آقایان یکسان می‌شود/ امسال لیگ کارگری هم خواهیم داشت
  • رئیس فدراسیون ورزش کارگری: فعالیت خانم ها و آقایان یکسان می‌شود/ امسا لیگ کارگری هم خواهیم داشت
  • تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی
  • تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات
  • حسن یزدانی در فدراسیون کشتی آفتابی شد
  • برگزاری 120 برنامه در هفته عقیدتی _ سیاسی در خراسان جنوبی
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک