Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمدحسین اسماعیلی روز دوشنبه با اعلام این خبر با بیان اینکه موسسه مهد قرآن قزوین بیشترین تعداد ثبت نامی را به خود اختصاص داده است، افزود: نام‌نویسی در این آزمون از دیماه آغاز و تا ۲۰ بهمن ادامه دارد.

وی اظهار داشت: از این تعداد یکهزار و ۱۳۸ نفر از طریق موسسه‌های قرآن و عترت استان و ۴۶۲ نفر به‌صورت آزاد با مراجعه به سامانه مربوطه نام‌نویسی کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسماعیلی اضافه کرد: آزمون سراسری قرآن و عترت امسال با توجه به شرایط کرونایی به صورت مجازی و در سه گروه آزمونی شامل گروه ترجمه و مفاهیم قرآن کریم (دو رشته)، گروه معارف اهل بیت (ع) (سه رشته) و گروه حفظ قرآن کریم (۹ رشته) برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین افزود: ثبت‌نام برای نوزدهمین‌ آزمون سراسری قرآن و عترت محدودیت سنی ندارد و هر داوطلب می‌تواند در تمامی رشته‌ها به غیر از گروه حفظ که تنها اجازه حضور در یک‌رشته خواهد داشت، ثبت‌نام کند.

وی تصریح کرد: نوزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در رشته‌های حفظ جز ۳۰، حفظ سوره بقره، حفظ جزء اول، حفظ ۵ جزء اول، حفظ ۱۰ جزء اول، حفظ ۲۰ جزء اول، حفظ ۲۵ جزء اول و حفظ کل قرآن کریم و همچنین ترجمه و مفاهیم ترجمه سوره بقره، تفسیر سوره بقره و در بخش معارفی نیز در رشته حفظ و مفاهیم نامه ۳۱ نهج البلاغه، حفظ و مفاهیم دعای مکارم الاخلاق از صحیفه سجادیه و آشنایی با سبک زندگانی معصومین (ع) برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین زمان برگزاری نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت را نیمه اول اسفندماه اعلام کرد.

برچسب‌ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آزمون معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین قرآن کریم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آزمون معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آزمون معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین قرآن کریم اخبار کنکور آزمون سراسری قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرآن کریم ثبت نام جزء اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۱۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۱۸۰ فرهنگی در مسابقات قرآن و عترت درمبارکه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ یعقوب جباری رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان مبارکه گفت: این مسابقات، در رشته‌های قرائت تحقیق، احکام، نهج البلاغه، حفظ ۱۰جزء و حفظ کل قران برگزار شدو نفرات منتخب به رقابت‌های کشوری راه پیدا می‌کنند.

دیگر خبرها

  • صنعت چاپ در آینده نیازمند تغییر ریل است
  • تنها مکتبی که قادر به اداره جهان بوده قرآن و عترت است
  • ۴۳۰ حافظ یزدی در آزمون ملی اعطای مدرک تخصصی شرکت کردند
  • وزیر فرهنگ درگذشت یکی از بزرگان موسیقی کشور را تسلیت گفت
  • رقابت ۱۸۰ فرهنگی در مسابقات قرآن و عترت درمبارکه
  • سینه‌ این هنرمند لبریز از اشعار و عرفان بود
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت حاج عیسی قلی‌پور
  • برای هنرمندی که سینه‌اش لبریز از زلالی مذهب و عشق بود
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت عیسی بخشی از بزرگان موسیقی
  • آزمون دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در همدان