Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@21:24:09 GMT

کشف ۳۳ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در شوشتر

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۴۲۰۴۲

کشف ۳۳ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در شوشتر

به گزارش «تابناک»، سرهنگ روح الله بیگدلی دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این دستگاه ها با تلاش عوامل کلانتری ۱۲ و هماهنگی با دستگاه قضایی در شهرستان شوشتر کشف شدند.

وی افزود: از این دستگاه ها به صورت غیر قانونی برای استخراج ارز دیجیتال از طریق اینترنت استفاده می شد که خسارت زیادی به شبکه برق شهرستان شوشتر نیز وارد کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شوشتر گفت: عوامل استفاده از این دستگاه های استخراج ارز دیجیتال از محل متواری شده اند که شناسایی و دستگیری آنان در دستور کار پلیس قرار دارد .

پول مجازی (بیت کوین) پیش از این با استفاده از رایانه های خانگی تولید می شد اما در سال های اخیر دستگاه هایی مخصوص تولید این پول مجازی (ماینر) ساخته شده است.

دی ماه نیز ۲۲۱ دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز در خوزستان کشف شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: دهه فجر حکومت پهلوی بیعت همافران سی و نهمین جشنواره فیلم فجر شفافیت آرای نمایندگان خوزستان شوشتر بیت کوین ارز دیجیتال استخراج بیت کوین دهه فجر حکومت پهلوی بیعت همافران سی و نهمین جشنواره فیلم فجر شفافیت آرای نمایندگان استخراج ارز دیجیتال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۲۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال در جنوب شهرستان ری

معاونت اطلاعات سپاه ناحیه حضرت روح‌الله (ره) از کشف بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در کهریزک و فشافویه شهرستان ری خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، معاونت اطلاعات سپاه ناحیه حضرت روح‌الله (ره) جنوب شهرستان ری در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) سپاه ناحیه حضرت روح‌الله (ره) با اشراف اطلاعاتی و با بررسی‌های تخصصی و هماهنگی‌های قضایی، موفق شدند بزرگ‌ترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال فعال را در حسن‌آباد فشافویه و کهریزک شناسایی کنند.

در ادامه آمده است؛ بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال در ری در دو منطقه فشافویه و کهریزک توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) سپاه کشف و ضبط و متهمین دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

در پایان این اطلاعیه آمده است؛ با قاطعیت با هرگونه قانون‌شکنی و اخلال در نظم اقتصادی برخورد قانونی به عمل خواهد آمد و سربازان گمنام امام زمان (عج) این اجازه را نخواهند داد تا قاچاقچیان برای رسیدن به اهداف و مطامع خود امنیت اقتصادی را خدشه‌دار کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشف بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال در جنوب شهرستان ری
  • ارز دیجیتال می‌تواند به عنوان مهریه تعیین شود؟
  • کشف ۴۷ ماینر در یک مزرعه پرورش قارچ!
  • کشف بزرگترین مزرعه استخراج «ارز دیجیتال» در استان خراسان شمالی
  • بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال در خراسان شمالی کشف شد
  • کشف بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال در فاروج
  • ۴۷دستگاه ماینر در یک مزرعه پرورش قارچ در فاروج کشف شد
  • کشف بزرگترین مزرعه استخراج رمز ارز در خراسان‌شمالی
  • کشف بزرگترین مزرعه استخراج رمز ارز در فاروج
  • کشف بزرگترین مزرعه رمز ارز در خراسان شمالی