Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بعد از آنکه مسابقات فوتسال جام ملت‌های آسیا لغو شد برنامه‌های آماده سازی تیم ملی برای شرکت رد این رقابت‌ها به هم ریخت. به طوری که ملی پوشان کشورمان قرار بود بهمن و اسفند در ۲ فیفادی به مصاف حریفان تدارکاتی خود بروند، اما با لغو رقابت‌های قهرمانی آسیا این بازی‌ها هم لغو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

ملی پوش سابق فوتسال به تیم ایمان شیراز بازگشت

حال کمیته فوتسال برای آماده سازی تیم ملی برای شرکت در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۱ قرار است چند بازی دوستانه برای تیم ملی فراهم کند تا فوتسالیست‌های کشورمان با هماهنگی خوبی پا به این رقابت‌ها بگذارند.

تیم ملی فوتسال کشورمان ابتدا فروردین ماه سال آینده در ۲ بازی دوستانه با تیم ملی ژاپن انجام خواهد داد. آن طور که گفته می‌شود این بازی به احتمال زیاد به میزبانی کشورمان و در سالن صدرای شیراز برگزار خواهد شد و بعد از این مسابقه هم قرار است ملی پوشان کشورمان خرداد ماه ۲ دیدار تدارکاتی برابر تیم‌های کویت و تایلند انجام دهند.

همچنین تیم ملی فوتسال کشورمان مرداد ماه سال آینده به تایلند خواهند رفت تا در تورنمنتی که با حضور ۱۲ تیم از نقاط مختلف جهان برگزار می‌شود، شرکت کند.

بیشتر بخوانید

تیم ملی فوتسال، اردیبهشت ۱۴۰۰ به تایلند می‌رود

مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۱ شهریور ماه سال آینده در لیتوانی برگزار خواهد شد. تیم ملی کشورمان در دوره قبل این رقابت‌ها که در کشور کلمبیا برگزار شد، در دیدار رده بندی برابر تیم ملی پاراگوئه قرار گرفت و موفق شد با شکست این تیم به مقام سومی مسابقات جام جهانی دست پیدا کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی تیم ملی فوتسال جام جهانی فوتسال رقابت ها تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۲۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی امیریان قهرمان ۸۰۰ متر شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، در جریان برگزاری رقابت ماده ۸۰۰ متر مسابقات بین المللی دو و میدانی دبی علی امیریان در جایگاه نخست قرار گرفت و مدال طلا این رقابت‌ها را کسب کرد.

بر همین اساس این دونده دوهای نیمه استقامت کشورمان موفق شد با ثبت حد نصاب ۱:۴۷.۷۴دقیقه زودتر از سایر رقبا از خط پایان عبور کرد و طلایی شد.

در دوی ۱۰۰ متر بانوان نیز بانوی دوهای سرعت کشورمان موفق شد با ثبت حد نصاب ۱۱.۷۴ثانیه در جایگاه سوم قرار گیرد و صاحب نشان برنز شود.


 

کد خبر 6096022

دیگر خبرها

  • شیراز قهرمان رقابت های کشتی آلیش بانوان
  • داوران ایرانی دیدار فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا را سوت زدند
  • علی امیریان قهرمان ۸۰۰ متر شد
  • ژاپن ۱ - ۰ ازبکستان/ سامورایی‌ها بر بام آسیا ایستادند + فیلم
  • ژاپن ۱ - ۰ ازبکستان/ سامورایی‌ها بر بام آسیا ایستادند
  • میزبانی مهرگان از رقابت‌های آفرود آزاد 
  • اردوی پایانی تیم ملی هاکی بانوان برای حضور در قهرمانی آسیا
  • کاکائو: مدرسه فوتسال ایران را می‌ستایم/با یک اشتباه حذف شدیم
  • رویارویی تیم ملی فوتبال روسیه با بلاروس در مینسک
  • احتمال انصراف ریاض از میزبانی مسابقات کشتی