Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان در یاسوج، گفت: میانگین رشد اعتبارات در لایحه بودجه ۱۴۰۰، با توجه ویژه دولت در استان معادل ۵۶ درصد رشد داشته است.   کلانتری افزود: تلاش‌های دولت با وجود تحریم‌های ظالمانه و فشار حداکثری دشمن برای خدمات رسانی مطلوب در حوزه‌های مختلف از جمله ارتباطات، مسکن، راه، بهداشت، آب و سدها، گاز، برق با قوت ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان کرد: در حوزه ارتباطات علاوه بر خدمات اخیر، احداث ۱۱۵ سایت شبکه ارتباطی همراه اول و ایرانسل در روستا‌های استان در دستور کار قرار گرفته است.   کلانتری گفت: تا پایان دولت همه روستا‌های بالای ۲۰ خانوار در استان از شبکه ارتباطی برخوردار می‌شوند.   او افزود: در یک دوره ۱۰ ماهه (اردیبهشت ماه امسال تاکنون) ۲۵۰۰ واحد مسکن روستایی در استان آماده افتتاح شد و ۱۵۰۰ واحد دیگر نیز تا پایان دولت آماده تحویل می‌شود.
استاندار با بیان اینکه ۳۵ هزار واحد مسکونی در استان مقاوم سازی شده است، بیان کرد: در دهه فجر امسال ۲۵۰ طرح با اعتبار ۱۲۰۰ میلیارد تومان در استان به بهره برداری می‌رسد.   کلانتری گفت: جمهوری اسلامی ایران سربلند‌تر از دیگر کشور‌ها در زمینه مقابله با ویروس کرونا بوده است، اما همچنان هم استانی‌ ها باید رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را مد نظر قرار دهند.
علی شهابی نسب رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: استان در مبادله طرح‌ های استانی ویژه، پیوست شماره یک قانون بودجه سال ۱۳۹۹ در کشور به همراه استان خوزستان، رتبه اول را کسب کرده است.   شهابی نسب افزود: این طرح‌ها ۱۷ مورد بوده اند و مبلغ آن‌ها بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان بوده است.   او بیان کرد: امسال به اجرای طرح ‌های پژوهشی تاکنون ۵۰۰ میلیون تومان در استان تخصیص داده شده است.   انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد خدمات رسانی واحد مسکونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۲۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد

مدیر کل امور عشایر استان گفت: بازگشایی جاد‌ه های عشایری ، آبرسانی سیار ، تامین امنیت مسیر کوچ از جمله اقدامات امور عشایر استان در سال جدید برای کوچ عشایر می‌باشد.   آذرفر افزود: کهگیلویه و بویراحمد در مسیر کوچ عشایر استان‌های فارس، خوزستان، اصفهان و چهارمحال و بختیاری واقع شده است.   از جمعیت ۷۰۰ هزار نفری کهگیلویه و بویراحمد ، ۷۲ هزار نفر عشایر هستند. باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از کهگیلویه و بویراحمد
  • مدیریت «بازار دارو» یکی از اولویت‌های دولت است
  • نسبت به حق‌آبه مردم کهگیلویه و بویراحمد بی‌مهری شد
  • بی بهره بودن استان از ظرفیت سدها را به رهبر انقلاب گزارش می دهیم
  • با احداث سد آبریز، زنان و دختران کهگیلویه برای گوجه چینی به دیگر استانها نخواهند رفت
  • برگزاری جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد
  • دیوان محاسبات گزارش تفریغ بودجه را به موقع به مجلس داده است
  • دیوان محاسبات گزارش «تفریغ بودجه» را به موقع به مجلس داده است
  • آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد