Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@15:16:18 GMT

تیم ملی تکواندو بلغارستان وارد تهران شد

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۴۲۳۰۱

تیم ملی تکواندو بلغارستان وارد تهران شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، تیم ملی تکواندو بلغارستان به منظور برپایی اردوی مشترک با ملی پوشان کشورمان ساعت ۴:۴۵ صبح امروز (دوشنبه - ۲۰ بهمن ماه) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد ایران شد.

از ملی پوشان بلغارستان ساعت ۸:۳۰ امروز تست کرونا گرفته شد و پس از مشخص شدن نتیجه و در صورتی که مشکلی وجود نداشته باشد اردو آغاز می‌شود؛ این اردوی مشترک با درخواست فدراسیون تکواندو بلغارستان صورت گرفته که فدراسیون تکواندو ایران تا ۱۲ اسفندماه میزبان این نفرات خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرمین هادی پور و میرهاشم حسینی دو المپین تکواندو کشورمان و سجاد مردانی، سروش احمدی، فرزان عاشورزاده، امیرسینا بختیاری، مهران برخورداری و سیدامید حسینی نفرات حاضر در اردوی تیم ملی هستند که تمرینات خود را زیر نظر فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق و وحید عبداللهی به عنوان مربی پیگیری می‌کنند.

ملی پوشان بلغارستان به منظور حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک قاره اروپا تمریناتشان را زیر نظر سرمربی ایرانی خود فرزاد ذوالقدری پیگیری می‌کنند و حالا برای آمادگی بیشتر درخواست تمرین مشترک با تیم ملی ایران را داشته‌اند که ۶ تکواندوکار از بلغارستان در این اردو حضور دارد.

برای تیم ملی بلغارستان نیز دو دیدار تدارکاتی هم در نظر گرفته شد که در حاشیه رقابت‌های لیگ برتر و دسته یک تکواندو به ترتیب با تیم‌های لوازم خانگی کن و دانشگاه آزاد اسلامی به رقابت می‌پردازند.

طبق اعلام قبلی سازمان تیم‌های ملی، ملی پوشان تکواندو کشورمان برای آمادگی هرچه بیشتر و حضور قدرتمند در رویدادهای پیش‌رو در تورنمنت بلغارستان است که روز ۱۷ اسفندماه در صوفیه برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند و پس از آن تیم ملی ایران کمپ ۱۰ روزه‌ای را در بلغارستان با ۳ تیم اروپایی دیگر در دستور کار دارد.

کد خبر 5141812

منبع: مهر

کلیدواژه: تکواندو تیم ملی تکواندو فرزاد ذوالقدر تکواندو لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر والیبال علی انصاریان هندبال ویروس کرونا تیم فوتبال نساجی مازندران فدراسیون کشتی باشگاه پرسپولیس والیبال محمود فکری لیگ برتر هندبال مهدی طارمی ملی پوشان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۲۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امحای ۹۰ هکتار از مزارع آبیاری شده با فاضلاب در شیراز آغاز شد

به گزارش خبرگزاری مهر، دومین مرحله از عملیات امحای مزارع آلوده به فاضلاب در سال ۱۴۰۳ در شمال‌غرب کلان شهر شیراز و منطقه قره پیری در سطح حدود ۹۰ هکتار با به کارگیری ادوات مکانیزه سبک و سنگین آغاز شده است.

عملیات امحای این مزارع آلوده با عنایت به نظر شبکه بهداشت و درمان به جهت آلودگی و با دستور مقام قضائی و همکاری دستگاه‌های متولی در قالب گشت هم‌پوشان اجرایی شده است.

این عملیات با حضور محمد میرزایی سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان شیراز و آرش طاهری معاون فنی و اجرایی و فرهاد اتحادنژاد رئیس مرکز جهاد کشاورزی حومه شیراز به جهت نظارت کامل بر حسن اجرای کار در حال انجام است.

لازم به ذکر است دیگر اعضای گشت‌های هم‌پوشان همچون اداره محیط زیست، شهرداری شیراز، اداره آب و فاضلاب، یگان امداد نیروی انتظامی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان شیراز نیز حضور دارند.

کد خبر 6098204

دیگر خبرها

  • مزارع آلوده به آب فاضلاب در شیراز امحاء شد
  • امحای ۹۰ هکتار از مزارع آبیاری شده با فاضلاب در شیراز آغاز شد
  • رافائل گروسی وارد تهران شد
  • جلسه‌ای مهم برای سپک تاکرا ایران/ تهران میزبان قهرمانی آسیا شد
  • جلسه‌ای مهم برای سپک تاکرا ایران
  • ملی پوشان دوچرخه سواری کوهستان ایران بدرقه شدند
  • سپاهان: این داور را نمی‌خواهیم!
  • رئیس اقلیم کردستان عراق وارد تهران شد
  • رنکینگ المپیکی تکواندو اعلام شد
  • VAR چینی هنوز وارد ایران نشده/ برگزاری دیدار ها با VAR بعید است