Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@03:33:30 GMT

اهداف سفرهای استانی رئیس فدراسیون کشتی تشریح شد

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۴۲۳۳۲

اهداف سفرهای استانی رئیس فدراسیون کشتی تشریح شد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدابراهیم امامی با بیان اهداف سفرهای رئیس فدراسیون کشتی به سایت این فدراسیون گفت: رئیس فدراسیون کشتی برای بررسی مشکلات کشتی به استان‌ها سفر می‌کند و این حرکت برای اولین بار است که با این کیفیت و تداوم اتفاق می‌افتاد و یکی از اهداف اصلی ایشان علاوه بر جلسه با مسئولان ارشد استانی، شنیدن دغدغه‌ها و مشکلات جامعه‌ی کشتی استان و ایجاد همدلی بین آنها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بنابراین رؤسای هیأت‌های کشتی استان نسبت به دعوت از تمامی جامعه کشتی برای جلسه با رئیس فدراسیون اقدام کنند تا تمامی نظرات، پیشنهادات و انتقادات در این سفرها به رئیس فدراسیون منتقل شود.

امامی در پایان تصریح کرد: اگر مربی یا پیشکسوتی نیز در جلسه‌ای از طرف هیأت کشتی استان دعوت نشد، در همین جا اعلام می‌کنم که از طرف فدراسیون دعوت است و حق حضور در جلسات را دارد زیرا برای رئیس فدراسیون کشتی بسیار اهمیت دارد که از تمامی مشکلات کشتی استان‌ها باخبر شود.

کد خبر 5141806

منبع: مهر

کلیدواژه: علیرضا دبیر فدراسیون کشتی کشتی لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر والیبال علی انصاریان هندبال ویروس کرونا تیم فوتبال نساجی مازندران فدراسیون کشتی باشگاه پرسپولیس والیبال محمود فکری لیگ برتر هندبال مهدی طارمی رئیس فدراسیون کشتی کشتی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۲۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت آزادکار نوجوان قمی به اردوی تیم‌ملی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، صالح محمدی کشتی گیر وزن ۷۱ کیلوگرم که در رقابت‌های بین المللی جام عبدالله موحد موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی و مدال نقره شده بود با نظر کادر فنی تیم‌ملی کشتی آزاد نوجوانان به چهارمین مرحله از اردوی تمرینی این تیم دعوت شد.

تمرینات آماده سازی آزادکاران نوجوان برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا تا ۱۹ اردیبهشت به میزبانی شهر کرمان پیگیری می‌شود.

دیگر خبرها

  • دیدار مالک باشگاه استقلال با رئیس فدراسیون کشتی
  • جلسات دولت و مجلس برای اتخاذ تدابیر ارزی به کجا رسید؟
  • تشریح برنامه‌های هفته معلم/ معلم کردستانی نمونه کشوری شد
  • دعوت آزادکار نوجوان قمی به اردوی تیم‌ملی
  • تعیین اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳
  • سرگیجه در کشتی؛ محمدعلی گرایی به تیم ملی دعوت شد
  • دعوت گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • دعوت از گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • محمدعلی گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد