Web Analytics Made Easy - Statcounter

با صبحانه ورزشی طرفداری در خدمت شما هستیم.

صبح روز دوشنبه، بیستم بهمن، با بسته خبری صبحانه ورزشی در رسانه طرفداری همراه شما هستیم. این بسته را هم به صورت مجزا و هم به شکل کامل، می‌توانید در سایت و کانال تلگرامی طرفداری مشاهده کنید.

صبحانه ورزشی 1399/11/20؛ مهم‌ترین اخبار روز گذشته

استقلال برای میزبانی در لیگ قهرمانان 2021 اعلام آمادگی کرد

استقلال در لیگ قهرمانان آسیا با تیم های الاهلی عربستان، الدحیل و الشرطه هم گروه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، با اعلام احمد مددی، باشگاه استقلال طی نامه‌ای به فدراسیون فوتبال و کنفدراسیون فوتبال آسیا، برای میزبانی از بازی‌های گروه سوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا اعلام آمادگی کرد.

استقلالی ها در حالی درخواست میزبانی داده اند که یک تیم از عربستان در گروه این تیم حضور دارد.

پرسپولیس برای میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا 2021 اعلام آمادگی کرد

باشگاه پرسپولیس با انتشار بیانیه ای اعلام کرد آماده میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا 2021 است.

به گزارش طرفداری و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، بنابر اعلام امیر علی حسینی، با توجه به پیگیری‌های مدیریت باشگاه و بررسی‌های صورت گرفته در ارتباط با نحوه انجام پروتکل‌ها و استانداردهای کنفدراسیون فوتبال آسیا برای برگزاری رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان، باشگاه پرسپولیس درخواست میزبانی بازی‌های گروه پنجم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا 2021 را ارسال کرد.

پرسپولیس تا پایان سال، سیاه می پوشد

با اعلام باشگاه پرسپولیس، این تیم تا پایان سال جاری با پیراهن مشکی به میدان می رود.

به گزارش طرفداری و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، طبق خواسته هواداران پرشور و پرشماری که همواره کنار سرخپوشان هستند، تیم پرسپولیس تا پایان سال پیراهن مشکی را از تن خارج نمی‌ کند.

مبلغ رضایت نامه گل محمدی دردسر ساز شد / شکایت شهرخودرو از پرسپولیس به AFC

باشگاه شهر خودرو برای طلب این باشگاه از پرسپولیس به AFC شکایت می‌ کند.

به گزارش طرفداری و به نقل از ایسنا، پس از پیوستن یحیی گل‌ محمدی از شهر خودرو به پرسپولیس در نیم ‌فصل لیگ نوزدهم، دو باشگاه به توافق مالی رسیدند و قرار شد سرخ‌ های پایتخت با پرداخت 8 میلیارد تومان رضایتنامه سرمربی جدید خود را دریافت کنند.

انتقال انجام شد اما چک ‌های مدیران و باشگاه پرسپولیس هیچکدام پاس نشد تا فرهاد حمیداوی، مالک شهر خودرو بارها به این موضوع اعتراض و حتی به کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان اعتراض کند. این اعتراض از سوی فدراسیون فوتبال پیگیری نشد تا سرانجام شهر خودرویی ‌ها تصمیم گرفتند بالاخره به AFC شکایت کنند.

با توجه به داشتن مدارک و اسناد معتبر، شهر خودرو با شکایت به کنفدراسیون فوتبال آسیا شانس بالایی برای دریافت 8 میلیارد مطالبه خود از سرخ ‌های تهرانی دارد.

خبر خوش عارف غلامی؛ سوتفاهم ها برطرف شد

عارف غلامی استوری تازه ای را در فضای مجازی منتشر کرد که می تواند برای هواداران این تیم خبر خوشی باشد.

به گزارش طرفداری، عارف غلامی، مدافع استقلال استوری جالبی را منتشر کرد. داستان از این قرار است که برخی از بازیکنان استقلال از جمله سینا خادم پور، حسین مرادمند، مهدی مهدی پور، مهدی قائدی و ... با انتشار عکسی از وریا غفوری و تگ کردن او حمایت خود را از کاپیتان شان اعلام کردند و به نوعی از او حمایت کردند. اما عارف غلامی در یک استوری متفاوت و با انتخاب عکس محمود فکری و وریا غفوری نوشت: با هم قوی تریم 

تا به نوعی نشان دهد این دو گویا به هم نزدیک شده و هر سوتفاهمی داشته اند برطرف شده است.

حذف حیدر بهاروند و اصفهانیان از انتخابات فوتبال / علی کریمی و مهدوی کیا تایید صلاحیت شدند

علیرضا ابراهیمی، حبیب الله ابوالحسن شیرازی، بهنام ابوالقاسمپور، مصطفی آجرلو، محمد آخوندی، احسان اصولی صفار، خداداد افشاریان، حسین باجیوند، احمدرضا براتی، غلامرضا بهروان، منصور بیک وردی، محسن ترکی، غلامرضا جباری، علیرضا جنتی، محمد جواهری، طهمورث حیدری، صادق درودگر، رضا درویش، سعید دقیقی، علیرضا رحیمی، رضا رضایی، بهرام رضاییان، داود رفعنی ساجدی، حسن زرگر، مهرداد سراجی، فریده شجاعی، جواد ششکلانی، ابراهیم شکوری، حسین شمس، علیرضا شهاب، پریا شهریاری، رضا صادق پور، اسماعیل صفیری، عباس صوفی، علی طاهری، سعید عباسی، شهامت عباسی، عبدالکاظم طالقانی، رضا عبدی، شهاب عزیزی خادم، احمد عشقان ملک، فاطمه علیپور استیری، علی علیزاده، امیرحسین فتاحی، رسول فروغی، حسن کامرانی فر، علی کریمی، جمیله کشاورز، علیرضا کهوری، میرشاد ماجدی، امیرحسین محتشم، محمدرضا ساکت، رضا محمد کاظمی، احمد محمدی ارگی، لیلا سادات محمدیان، احمد محمدی طائمه، مسعود مرادی، هدایت ممبینی، مهدی مهدوی کیا، حمیدرضا مهرعلی، شهره موسوی، عباس نجاریان، حسن نصر اصفهانی، هوشنگ نصیرزاده، نیما نکیسا، امین نوروزی فشخامی، حسین نیرویار، کیومرث هاشمی، غلامعلی هنرپیشه.

براگا 2-2 پورتو / گلِ طارمی، پر پر شد

پورتو و براگا در هفته هجدهم لیگ پرتغال به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی 2-2 به پایان رسید. مهدی طارمی در دقیقه 54 روی پاس خسوس کرونا، به زیبایی هر چه تمام گل دوم تیمش را به ثمر رساند. مهدی طارمی در دقیقه 85 از زمین بازی خارج شد.

به گزارش طرفداری؛ سرجیو اولیویرا در دقیقه 35 از روی نقطه پنالتی گل نخست پورتو را به ثمر رساند و همچنین خسوس کرونا در دقیقه 60 از زمین بازی اخراج شد. در ادامه براگا در دقایق 87 و 94 توسط باربوسا و گایتان گلزنی کرد.

با این تساوی پورتو 40 امتیازی شد و با 5 امتیاز کمتر و یک بازی بیشتر نسبت به اسپورتینگ صدرنشین، در رده دوم جدول ماند و براگا نیز با 37 امتیاز سوم ماند.

رئال بتیس 2-3 بارسلونا؛ ترینکائو نگذاشت رشته های مسی پنبه شوند مارسی 0-2 پاری سن ژرمن؛ نوار ادامه دار پیروزی های پوچتینو در پاریس لاتزیو 1-0 کالیاری؛ ششمین برد پیاپی تیم سیمونه اینزاگی در سری آ شفیلد یونایتد 1-2 چلسی؛ حرکت در مسیر صحیح لیورپول 1-4 منچسترسیتی؛ آتش بازی سیتیزن ها در آنفیلد یخ زده وولورهمپتون 0-0 لسترسیتی؛ تکرار سناریوی تقریبا همیشگی گرگ و روباه در مولینیو تاتنهام 2-0 وست برومویچ؛ کین با گل برگشت تا مورینیو نفس راحتی بکشد پالمیراس 0-1 تیگرس؛ مکزیکی ها منتظر بایرن مونیخ در فینال میلان 4-0 کروتونه؛ هاکان برگشت، میلان دوباره بی رحم شد پیروزی الدحیل مقابل اولسان هیوندای در حضور علی کریمی / جام باشگاه های جهان برنامه بازی های مهم امروز (20 بهمن) / صبحانه ورزشی طرفداری

لالیگا:
اتلتیکو مادرید - سلتاویگو / ساعت 23:30

جام باشگاه های جهان:
الاهلی مصر - بایرن مونیخ آلمان / ساعت 21:30

صبحانه ورزشی 1399/11/20؛ گیشه مطبوعات داخلی

ورزشکاران ایران در شبکه‌ های اجتماعی/ 19 بهمن 1399 قوچان نژاد و خانواده الهام فرهمند در جشن تولد زهرا خواجویی

 

اخبار داغ 

گل دیدنی مهدی طارمی به براگا روی حرکت زیبای خسوس کرونا اسامی نامزدهای تایید صلاحیت شده انتخابات فوتبال ؛ سرپرست فدراسیون رد صلاحیت شد تتوی بدن خانم پرستار تهرانی آخر خط بود / خانه مجردی الهام دور از چشم شوهرش! آناشید حسینی چادر را کنار گذاشت / عکس تولد عروس سابق سفیر ایران لیورپول و شکست در 3 بازی پیاپی خانگی در لیگ پس از 58 سال نکات آماری بازی لیورپول - منچسترسیتی؛ گواردیولا و رکوردی که حتی در بارسلونا به ثبت نرسیده بود

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۲۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی بارسلونا مقابل والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی

در شبی که ستاره لهستانی بارسلونا خوش درخشید، آبی‌واناری‌های کاتالونیا مقابل حریف سرسخت خود موفق به کسب پیروزی شدند.

به گزارش مشرق، در تنها بازی باقیمانده از هفته سی‌وسوم لالیگای اسپانیا، شب گذشته (دوشنبه) از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران، در ورزشگاه المپیکو مونتجوئیک، تیم فوتبال بارسلونا پذیرای والنسیا بود و موفق شد حریف سرسخت خود را با نتیجه ۴ بر ۲ از پیش رو بردارد.

بارسلونا اگرچه زودتر به گل رسیده و در دقیقه ۲۲ توسط فرمیو لوپس دروازه والنسیا را باز کرد، اما برتری‌اش خیلی دوام نداشت، چرا که تنها پنج دقیقه بعد اوگو دورو گل تساوی را برای تیم میهمان به ثمر رساند. اوضاع بارسلونا در دقیقه ۳۸ با تقدیم یک پنالتی به حریف توسط رونالد آرائوخو بدتر هم شد، پنالتی که پپلو آن را به گل دوم خفاش‌ها تبدیل کرد. جریان بازی اما بر وفق مراد والنسیا هم نماند و این تیم در چهارمین دقیقه از وقت‌های تلف شده نیمه اول دروازه‌بان خود گیورگی مامارداشویلی را به دلیل استفاده کردن از دست خود برای دفع توپ خارج از محوطه جریمه و دریافت کارت قرمز مستقیم داور، از دست داد.

برتری عددی در نیمه دوم به کمک بارسایی‌ها آمد و تنها چهار دقیقه پس از شروع مجدد بازی، لواندوفسکی دومین گل این تیم را به ثمر رساند. تا دقیقه ۸۲ همه چیز برابر بود تا اینکه لواندوفسکی با پاس رونالد آرائوخو دبل کرد و تیمش را دوباره پیش انداخت. ستاره لهستانی اما به دبل قناعت نکرد و در دقیقه سوم وقت‌های تلف شده با زدن گلی دیگر هت‌تریک و خیال تیمش و هواداران آن از بابت کسب تمام امتیازات را آسوده کرد.

به این ترتیب بیست‌ودومین پیروزی بارسلونا رقم خورد و این تیم ۷۳ امتیازی شد تا فاصله‌اش با رئال مادرید صدرنشین را دوباره به ۱۱ امتیاز برساند و رده دوم را هم از جیرونای ۷۱ امتیازی پس بگیرد.

دیگر خبرها

  • فرار بزرگ پرسپولیس از بدترین سناریوی ممکن در دقیقه 95
  • راز ماندگاری پیکه در فوتبال؛ عشق به بارسا!
  • پیروزی بزرگ در سانتیاگو برنابئو؛ برتری 6-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید (لالیگا اسپانیا - 2 می، 2009)
  • ناراحتی ستاره بارسا از لوا: نگذاشت من گل بزنم!
  • اولین نظر پپ در مورد سیتی: تیمی با بازیکنان چاق!
  • اولین اظهار نظر پپ در مورد سیتی: تیمی با بازیکنان چاق!
  • خط و نشان لواندوفسکی: شاید آقای گل شدم
  • تردید بزرگ رئال: جشن قهرمانی بگیریم یا نه!
  • لواندوفسکی منجی بارسلونا؛ منچستریونایتد پاکسازی می‌کند
  • پیروزی بارسلونا مقابل والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی