Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-03@22:53:50 GMT

گواردیولا: هیچ تیمی در فوریه قهرمان نمی شود

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۴۳۲۵۸

گواردیولا: هیچ تیمی در فوریه قهرمان نمی شود

خبرگزاری آریا- سرمربی سیتیزن ها به خوبی می داند برنده شدن در آنفیلد راحت نیست و به همین خاطر بهتر ارزش این برد را درک می کند.
به گزارش آریا، پپ گواردیولا در پی پیروزی 4-1 منچسترسیتی برابر لیورپول، به تمجید از تلاش و پشتکار بازیکنان تیمش پرداخت. منچسترسیتی با ارائه یک نمایش متقاعد کننده در آنفیلد، یکی از رقبای خود در کورس قهرمانی لیگ برتر را شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گواردیولا در پایان چهاردهمین پیروزی پیاپی تیمش در مجموع رقابت ها به خبرنگاران گفت:
برای بازی کردن در اینجا باید فشارها را تحمل کنید. امیدوارم دفعه بعد با حضور تماشاگران در اینجا به پیروزی برسیم. آنفیلد همیشه حیرت انگیز است ولی این حس در حضور هواداران ملموس تر هم می شود. این یک پیروزی بزرگ برای ماست. در نهایت سه امتیاز دیگر نصیب مان شد ولی این را در نظر خواهم گرفت که بعد از دست دادن یک پنالتی و گل خوردن برنده شدیم اما تفاوت در نحوه واکنشی بود که نشان دادیم. بازی را خیلی خوب شروع کردیم. ما نمی توانیم مثل آن ها بازی کنیم و باید با ریتم آهسته ای بازی کنیم. در نیمه دوم چیدمان لازم را اعمال کردیم و کیفیت بازیکنان باقی کار را پیش برد.  
فیل فودن بازیکنی است که حفظ توپ واقعا خوبی دارد. او بسیار پر تلاش و در عین حال کم سن و سال است. زمانی که در کناره ها بازی کند، کار راحت تری دارد. او چیزهای بیشتری یاد خواهد گرفت. حرکتی که بر روی گل دوم و چهارم انجام داد را دیدید؛ ما از استعداد بالای او خبر داریم ولی امیدواریم این را بداند که هنوز هم می تواند پیشرفت کند.  
این برد مهمی است ولی ما در ماه فوریه حضور داریم. هیچ تیمی در فوریه قهرمان نمی شود. من نمی توانم آینده را پیش بینی کنم و تمام چیزی که می توانم پیش بینی کنم، تلاش است و تلاش. قطعا فاصله با رتبه پنجم زیاد است و این برای حضور داشتن در لیگ قهرمانان فصل آینده مهم است اما 10 برد پیاپی در این بازه دستاورد خاصی است. امروز می توان در این باره صحبت کردن ولی از فردا باید به فکر بازی بعدی باشبم.  
پنالتی از دست رفته (ایلکای) گوندوعان؟ علاوه بر جنبه احساسی کار، خیلی اتفاق ها در حال رخ دادن بود. ظاهرا پنالتی از دست دادن ما مقابل آن ها یک عادت شده است ولی شروع واقعا خوبی داشتیم و همان کاری را کردیم که می خواستیم. پنالتی خراب کردن مشکلی است که داریم و می تواند در لحظات تعیین کننده به ضرر ما باشد و این ربطی به زننده ضربه ندارد. باید به ادرسون فکر کنم؛ شاید دفعه بعد او پنالتی را بزند. اما در نیمه دوم واکنش ما به گل دریافتی و کیفیتی که نشان دادیم، تفاوت را رقم زد. می دانستیم که باید آنچه را که طی یکی-دو ماه اخیر انجام داده ایم ادامه بدهیم و این کار را به خوبی انجام دادیم... سال ها بود که قادر نبودیم در اینجا برنده شویم و من امیدوارم دفعه بعد با حضور تماشاگران این کار را انجام بدهیم. آنفیلد ترسناک است. 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: گواردیولا منچسترسیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۳۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خالدآبادی: ان‌شاءالله این پنج فینال را می‌بریم و قهرمان می‌شویم

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا خالد آبادی، پس از تساوی تیمش برابر تراکتور اظهار کرد: خدا را شکر، اول از همه از هواداران تشکر می‌کنم که در این مدت خیلی روحیه دادند. از بچه‌ها و کادرفنی هم ممنونم‌. حیف شد که نتوانستیم ببریم.

او درباره جو ورزشگاه یادگارامام گفت: حضور هواداران بازی را جذاب‌تر می‌کند. تجربه خیلی خوبی بود.

سنگربان استقلال در پاسخ به این سوال که آیا حضور هواداران استرس او را زیاد کرده بود؟ گفت: من قبلا در ازبکستان در این شرایط بازی کردم.

خالدآبادی در مورد شرایط استقلال در جدول و نگاه این تیم به بازی پرسپولیس و سپاهان بیان کرد: ما کاری به بازی‌های حریف نداریم. ان‌شاءالله این پنج فینال را می‌بریم و قهرمان می‌شویم.

دیگر خبرها

  • با مهار پنالتی دقیقه۱۰۰ امید ژاپن قهرمان آسیا شد
  • امیر جدیدی از «قهرمان» تا «منصور»
  • گواردیولا: موفقیت فودن برای خودش است، نه من!
  • دلایل «سرد» بودن بازی پرسپولیس - سپاهان/ راه قهرمان شدن سرخپوشان
  • حیدری: استقلال با این سبک فوتبال قهرمان هم شود فایده‌ای ندارد/ ‌رضاوند چه گلی بر سر تیم زده که همیشه فیکس است؟
  • خالدآبادی: ان‌شاءالله این پنج فینال را می‌بریم و قهرمان می‌شویم
  • ادین ترزیچ: فقط در صورت صعود شایسته تعریف و تمجید هستیم
  • حیدری: استقلال با این سبک فوتبال قهرمان هم شود فایده‌ای ندارد/رضاوند چه گلی بر سر تیم زده که همیشه فیکس است؟
  • اخراج عالیشاه اشتباه بود؛ پنالتی برای پرسپولیس گرفته نشد
  • ده روسی: رم می‌تواند اولین تیمی باشد که بایرلورکوزن را شکست می‌دهد