Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی گفت: فرمانداران تمام شهرستانها مکلف به اجرای طرح مثلث توسعه اقتصادی و فرهنگی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، محمود قنبری در نشست بررسی طرح مثلث توسعه اقتصادی و فرهنگی افزود: مجتمع فولاد و شرکت لوله گستر معین اقتصادی فرهنگی شهرستان اسفراین و مجتمع آلومینا معین اقتصادی فرهنگی شهرستان جاجرم انتخاب شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد:معین های اقتصادی با هماهنگی فرمانداران تسهیل گران این طرح را برای آموزش معرفی کرده و این تسهیل گران باید از معتمدین محلی باشند. گفتنی است طرح مثلث توسعه اقتصادی و فرهنگی؛ احیا مسئولیت های اجتماعی شرکتی و نهادی با حضور دکتر لبافی دبیر سازمان توسعه و توازن منطقه ای مورد بررسی قرار گرفت.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: توسعه اقتصادی فرمانداران طرح مثلث توسعه اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۳۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه در دشتستان اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، احمد بنافی ظهر شنبه در نشست تبیینی طرح تکام «توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه» بیان کرد: توسعه اشتغال روستایی را به عنوان یک برنامه و اولویت مهم در دستور کار داریم.

وی اضافه کرد: اگر طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه در دشتستان با جدیت دنبال شود تحول در حوزه روستایی به ویژه در اشتغال و اقتصاد روستایی رخ می‌دهد و به عبارتی تبلور مردمی سازی اقتصاد روستا است.

وی اضافه کرد: تجربه‌های خوب دهیاران در این حوزه به اشتراک گذاشته شود و تلاش شود تا سند توسعه هر روستا بر پایه الگوی مردمی تدوین و عملیاتی شود.

کد خبر 6089974

دیگر خبرها

  • توسعه گردشگری فارس با اجرای کمپین کرامت مثلث نور و خلیج فارس
  • سبدی از اقدامات فنی، فرهنگی، زیرساختی، عمرانی و برقی در مجتمع گردشگری صفه
  • مطالبه ۳۵ میلیارد تومانی شهرداری قوچان در پروژه مجتمع فرهنگی هنری
  • روند پیشرفت خوابگاه‌های دانشجویی استان هرمزگان بررسی شد
  • مکمل‌های طرح نور در نهادهای فرهنگی اجرا شود
  • بنیه اقتصادی با تولید اصلاح می‌شود
  • ارائه ۲ زنجیره برتر زنجان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ +فیلم
  • میزبانی غرفه خراسان رضوی از ‌هیات‌های تجاری کشورهای خارجی در روز اول نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ 
  • طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه در دشتستان اجرا می‌شود
  • همایش سراسری روحانیون، معین و معینه‌های کاروان‌های حج برگزار شد