Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، سردار علی رضا تنگسیری، فرمانده فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: متخصصان ما این توان را دارند تا از سال آینده شناورها ی رزمی با قدرت مانور و سرعت بسیار بالا را تولید کنند.

سردار تنگسیری افزود:امروز مفتخریم که توانستیم خواسته فرمانده معظم کل قوا را که که قوی‌تر شدن توان دفاعی و نظامی است عملی کنیم و ما قوی‌تر شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بااشاره به این که امسال برای چهارمین بار از الحاق شناور‌های رزمی رونمایی شده است ،گفت:با وجود تحریم‌های شدید و شیوع کرونا توانستیم امروز از این شناور‌های رزمی رونمایی کنیم و بسیاری از تجهیزات بومی سازی شده است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: بومی سازی قطعات، ارتقای کیفیت بدنه شناورها، افزایش قابلیت مانور، سرعت و قابلیت ماندگاری  در دریا از مهم‌ترین کار‌هایی است که امسال انجام شده است.

سردار تنگسیری با تاکید بر این که قرار است سال آینده شناور‌های رزمی با سرعت بالاتر تولید شود، افزود:از ابتدای سال تا کنون ۲۱۴ فروندشناور به همت شرکت‌های خصوصی، ۱۱۵ فروند شناور در نیروی دریایی و ۱۱ فروند شناور در سازمان صنایع دریایی وزرات دفاع ساخته و به نیروی دریایی سپاه ملحق شده است.

انتهای پیام/ر.ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی دریایی سپاه فرمانده کل سپاه سردار تنگسیری نیروهای مسلح نیروی دریایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۴۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عقب نشینی ناوهواپیمابر و یک ناوشکن آمریکایی از دریای سرخ

نیروی دریایی آمریکا از عقب نشینی یک ناوهواپیمابر و یک ناوشکن خود از دریای سرخ خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، نیروی دریایی آمریکا عقب نشینی ناو هواپیمابر یوس اس اس دوایت دی آیزنهاور و ناوشکن یو اس اس گریولی را از  دریای سرخ به شرق دریای مدیترانه اعلام کرد.

الحوثی: بندر ایلات در پی حملات یمن به طور کامل تعطیل شده استحمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی

این دو کشتی جنگی آمریکایی پس از عبور از کانال سوئز وارد شرق دریای مدیترانه شدند.

سایت USNI News وابسته نیروی دریایی آمریکا اعلام کرد که ناو آمریکایی، منطقه فرماندهی مرکزی آمریکا را بدون مجموعه ناو هواپیمابر ضربتی یا گروه آبی خاکی برای اولین بار از ماه اکتبر ترک کرده است.

نیروی دریایی آمریکا به عقب نشینی ناوشکن یو اس اس میسون و یو اس اس فلپین از دریای سرخ اشاره نکرده است.

عقب نشینی این کشتی های جنگی آمریکا در پی ادامه عملیات نیروهای مسلح یمن علیه کشتی های مرتبط با رژیم صهیونیستی اعلام شده است.

انگلیس از حمله موشکی به یک کشتی در سواحل یمن خبر داد

 

سازمان تجارت دریایی انگلیس: یک کشتی در 14 مایل دریایی واقع در جنوب غربی المخا یمن هدف دو موشک قرار گرفت و خسارتهایی به آن وارد شد.

متلاشی شدن یک پهپاد آمریکایی در سواحل یمن

یک مقام آمریکایی از متلاشی شدن یک پهپاد ام کیو9 متعلق به ارتش آمریکا در سواحل یمن خبر داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۴ عملیات مقابله با آلودگی‌های دریایی در استان بوشهر انجام شد
  • کشف ۱۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در دو شناور صیادی
  • این اولین ربات انسان‌نمای تمام‌الکتریکی با سرعت ۶ کیلومتربرساعت است
  • کرونوس؛ نخستین زیردریایی رادارگریز جهان با قابلیت چرخش 180 درجه در سرعت کامل(+فیلم و عکس)
  • بومی سازی تجهیزات الکترونیکی در صنعت دریا
  • بومی سازی تجهیزات الکترونیکی کاربردی در صنعت دریا
  • عقب نشینی ناوهواپیمابر و یک ناوشکن آمریکایی از دریای سرخ
  • نقش متخصصان داخلی در حراست هوشمند از آسمان کشور ارزنده است
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است
  • نصب علائم کمک ناوبری در مسیر تردد شناورهای دریایی گلستان