Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@11:46:39 GMT

انتشار اخبار تازه از گوشی وان پلاس پرو ۹

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۴۴۱۳۲

انتشار اخبار تازه از گوشی وان پلاس پرو ۹

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از انگجت، بر اساس تصاویر و اطلاعات جدیدی که در مورد گوشی وان پلاس پرو ۹ منتشر شده، گوشی یادشده دارای چهار دوربین است که البته دو لنز این دوربین‌ها بزرگ و دو لنز دیگر کوچک است.

احتمالاً دو لنز بزرگ‌تر مربوط به دوربین‌های استاندارد و فوق گسترده و دو لنز کوچک‌تر مربوط به دوربین‌های ماکرو و تله باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کنار این چهار دوربین یک فلاش هم در نظر گرفته شده است.

از جمله دیگر اطلاعات منتشر شده در مورد این گوشی می‌توان به طراحی نمایشگر آن با دقت ۱۴۴۰ پیکسل و با نرخ تازه سازی صفحه ۱۲۰ هرتز اشاره کرد. این گوشی همراه با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد.

گفته می‌شود وان پلاس برای تولید لنزهای این گوشی با شرکت سوئدی هسلبند همکاری کرده که در زمینه تولید تجهیزات و دوربین‌های عکاسی و نیز حسگرهای تصویربرداری فعالیت می‌کند. اما دو طرف در این زمینه اظهارنظری نداشته‌اند.

کد خبر 5141931

منبع: مهر

کلیدواژه: گوشی هوشمند صفحه نمایشگر دوربین واکسن کرونا ویروس کرونا حاکمیت سایبری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گوگل شرکت دانش بنیان صندوق نوآوری و شکوفایی ایالات متحده امریکا نوآوری تولید دانش بنیان پهنای باند اینترنت جشنواره خوارزمی شرکت هواوی شبکه ملی اطلاعات دو لنز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۴۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار تصاویر حمله پهپادی به میدان گازی در سلیمانیه عراق

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیمابخش تصویری خبرگزاری «آسوشیتدپرس» تصویر دوربین مداربسته را از حمله پهپادی به یک میدان گازی در «سلیمانیه» عراق پخش کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

اقلیم کردستان عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که در حمله پهپادی به میدان گازی «خور مور» در سلیمانیه در شمال عراق، چهار نفر کشته و سه نفر دیگر زخمی شدند. هیچ گروهی مسئولیت این حمله را بر عهده نگرفت.

وزارت برق منطقه ای کردستان عراق، از تعلیق تولید گاز و از دست دادن ۲۵۰۰ مگاوات تولید برق خبر داد.

حمله موشکی به همین میدان گازی در ماه ژانویه باعث آسیب به زیرساخت‌ها و قطعی گسترده برق شد.

دیگر خبرها

  • ایفون ۱۶ کی میاد؟ بررسی تخصصی آیفون 16
  • قیمت گوشی سامسونگ a۵۴ امروز (۹ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین galaxy a۵۴ Samsung
  • محبوب ترین گوشی‌ های میان رده شیائومی سری redmi
  • انتشار تصاویر حمله پهپادی به میدان گازی در سلیمانیه عراق
  • قیمت گوشی امروز 8 اردیبهشت 1403
  • کدام مونتاژ گوشی‌های سامسونگ بهتر است؟ (چین، ویتنام یا هند)
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار
  • به‌روزرسانی این گوشی‌ها دیگر در دسترس نخواهد بود!
  • قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت گوشی poco x۵ pro ۵g + بررسی و مشخصات گوشی شیائومی poco x۵ pro (۸ اردیبهشت)