Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، صبح امروز با حضور معاون سیاسی استاندار، فرماندار و دیگر مسوولان شهرستانی  نیروگاه خورشیدی 50کیلوواتی در دانشکده نفت و گاز گچساران به بهره‌برداری رسید.

 در این آیین احد جمالی با بیان اینکه براساس برنامه ششم توسعه ادارات موظفند ۲۰ درصد برق مورد نیاز خود را ازطریق انرژی‌های تجدید پذیر تامین کنند، اظهار کرد: احداث نیروگاه خورشیدی در مساحتی به متراژ 600 متر مربع در محوطه پارکینگ دانشکده نفت و گاز گچساران احداث شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی ادامه داد: شهرستان گچساران دارای ظرفیت و پناسیل های زیادی در زمینه‌های  مختلف  دارد.

 معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در خصوص دانش بنیان صحبت‌هایی شده  و نقش شهرستان گچساران در منطقه حائز اهمیت است، افزود: با توجه به نگاه علمی دانشگاه و نگاه ویژه دکتر عریان، مجموعه استاندار  و دولت در کنار شما خواهد بود و قول خواهیم داد که در کنار مجموعه دانشگاه باشیم.

 جمالی عنوان کرد: نیروگاه خورشیدی دانشکده نفت و گاز گچساران باید برای دیگر جاها حتی خانه ها الگو باشد.

وی ابراز کرد:  نیروگاه خورشیدی  در محوطه دانشکده نفت و گاز گچساران  در طرحی 2 منظوره با نصب صحفه‌های خورشیدی بر روی پارکینگ خودرویی ضمن ایجاد سایه بان برای این پارکینگ برق مصرفی مورد نیاز دانشکده تامین می‌کند.

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: حداکثر توان تولیدی این نیروگاه در روز  250کیلووات در ساعت است.

 وی با اشاره به اینکه نوع پنل، تابان انرژی است، ابراز کرد: این پروژه در بهمن ماه سال گذشته آغاز  و در اردیبهشت ماه امسال به اتمام رسید.

 جمالی خاطرنشان کرد: در طرح نیروگاه خورشیدی دانشکده نفت و گاز گچساران 8 میلیارد ریال هزینه شده است.

انتهای پیام/82031

 

منبع: فارس

کلیدواژه: نفت نیروگاه خورشیدی گاز کهگیلویه و بویراحمد نیروگاه خورشیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۴۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سد کوثر گچساران سرریز شد + ویدئو | حجم آب را ببینید

دریافت 3 MB

به گزارش همشهری آنلاین، مدیر اداره بهره برداری و نگهداری سد کوثر گچساران کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: دبی آب رهاسازی شده سد کوثر از ۳۰ به ۱۰۰ مترمکعب در ثانیه در چند روز گذشته افزایش یافته و این اقدام در راستای مدیریت و مهار سیلاب های لحظه ای انجام شده است.

در این‌باره بیشتر بدانید:‌

دز طغیان کرد + ویدئو ۸۱درصد کل سدهای این استان پر شد | اگر بارش ها شدید هم باشد نگران نیستیم کد خبر 849331 منبع: ایرنا برچسب‌ها خبر مهم آب و هوا - ایران سد

دیگر خبرها

  • نیروگاه تجمیعی خورشیدی در استان یزد احداث می‌شود
  • افتتاح بزرگ‌ترین نیروگاه خورشیدی انشعابی استان تهران به دست هایپراستار
  • استفاده مالکان چاه‌های کشاورزی از نیروگاه خورشیدی
  • درآمد ۳۰۰ میلیاردی استان فارسی‌ها از تولید انرژی خورشیدی
  • درآمد ۳۰۰ میلیاردی مردم فارس از تولید انرژی خورشیدی
  • منطقه آزاد چابهار در مسیر ساخت نیروگاه خورشیدی
  • ۳۰۰ نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس در سمنان ایجاد می‌شود
  • ۲۱۳ نیروگاه خورشیدی در روستاهای سمنان افتتاح می‌شود
  • سد کوثر گچساران سرریز شد + ویدئو | حجم آب را ببینید
  • احداث نیروگاه‌های خورشیدی در شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی مشکل کمبود برق را حل می‌کند